۱۰ روش جوانسازی پوست در اصفهان

جوانسازی پوست در اصفهان - کاماپرس
ژیوار

جوانسازی پوست از درمان‌های زیبایی برای بازگرداندن شادابی جوانی به پوست صورت بوده که از طریق روش‌های مختلف با جراحی یا بدون جراحی انجام می‌شود. جوانسازی پوست در اصفهان می‌تواند تقارن را به صورت بازگرداند. علاوه بر آن به صورت موضعی برای درمان چین‌وچروک‌‌ها، شل شدگی و افتادگی پوست همچنین جای زخم‌‌ها مناسب است.

کاماپرس در این مطلب به بررسی ۱۰ روش جوانسازی پوست در اصفهان می‌پردازد.

جوانسازی پوست با نخ

یکی از بی‌خطرترین روش‌های جوانسازی صورت در اصفهان همچنین رفع چین‌وچروک‌ها، لیفت صورت با نخ است که روشی کاملا غیر تهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی بوده و هیچ عوارض جانبی ندارد. این روش شامل قرار دادن نخ‌های ظریف در لایه‌های عمیق پوست بوده که اثر لیفتینگ بسیار فوری برای کاهش چین‌وچروک صورت و گردن دارد. این روش با مستحکم کردن بافت‌های آویزان صورت به نقاط دیگر، افتادگی پوست را از بین برده و جوانسازی تقریبا دائمی را ایجاد می‌کند.

جوانسازی پوست در اصفهان - کاماپرس

لایه‌ بردارهای شیمیایی

در این روش، یک محلول اسیدی روی پوست مالیده شده، سلول‌های پوست را شل کرده و لایه‌‌‌های بالایی را برمی‌دارد. تاثیر این روش براساس عمق نفوذ ماده‌ی لایه‌بردار متفاوت بوده که نوع و قدرت محلول مورد استفاده آن را تعیین می‌کند. این روش برای حذف لکه‌های پیری، بد رنگ شدن پوست همچنین جلوگیری از رشد بافت‌های مستعد سرطانی شدن استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

لیزر درمانی

لیزر درمانی می‌تواند خطوط چین‌و‌چروک متوسط تا عمیق را برطرف کرده و رنگ، بافت همچنین سفتی پوست را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. لیزر، سلول‌‌های خاص که در لایه‌های متفاوت پوست باعث شده عوارضی مانند خال لکه شرابی، ماه‌گرفتگی رنگ دار و رگ‌‌های عنکبوتی ایجاد شود را درمان می‌کند. همچنین حفره‌های به جا مانده از آکنه را محو می‌کند.

پی آر پی

در این روش، ابتدا حدود ۲۰ تا ۴۰ سی‌سی از شما، خون گرفته می‌شود. خون جمع‌آوری شده داخل یک لوله حاوی ژل پی آر پی، ریخته می‌شود. سپس لوله، در دستگاه سانتریفوژ قرار می‌گیرد و در دو مرحله حدود ۱۰ دقیقه چرخانده می‌شود تا اجزای خون شما را از هم جدا کند. پلاکت‌های تغلیظ شده شما نیز از بقیه خون جدا می‌شوند و اکنون پی آر پی که شامل عوامل رشد فراوان و سلول‌های بنیادی است، مجدد به پوست صورت شما تزریق می‌شود.

جراحی لیفت صورت

برای جراحی لیفت صورت معمولا برش‌هایی جلو و پشت گوش ایجاد کرده که وسعت آن‌ها، بستگی به نظر جراح دارد. در مواردی هم برای دسترسی به عضله و بافت‌های نرم و چربی گردن زیر چانه را نیز برش می‌دهند. هدف از انجام جراحی لیفت صورت اصلاح پیری صورت با کم‌ترین میزان عوارض ناشی از جراحی است‌.

تزریق فیلر

با تزریق فیلر می‌توانید علاوه بر اقدام به حجم‌دهی نقاط مورد نیاز صورت، چین‌وچروک‌های عمیقی که درنتیجه‌ی استفاده‌ی بیش از حد از عضلات یا افزایش سن به وجود آمده‌اند را پر کنید. تزریق فیلر یک روش متداول برای پر کردن خط خنده بدون آسیب به عضلات این بخش است.

تزریق فیلر - کاماپرس

تزریق چربی

در این روش، چربی‌های اضافه از بخش‌های دیگر بدن مانند شکم و پهلو خارج و برای بخش‌هایی که با افزایش سن، چربی خود را از دست داده‌ و دچار چین‌و‌چروک شده‌اند، استفاده می‌شود. تزریق چربی برای افزایش حجم گونه، چانه هم  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میکرونیدلینگ

جوانسازی پوست در اصفهان به سبک میکرونیدلینگ به‌وسیله‌ی یک دستگاه و ابزار با ایجاد جراحت‌‌های جزئی در پوست انجام می‌شود چراکه با این کار پوست شروع به کلاژن‌سازی کرده تا جراحت‌های به وجود آمده را ترمیم کند. پس از ترمیم، یک پوست روشن، شفاف، سالم و بدون چین‌و‌چروک خواهید داشت که مشکلات پوستی قبل را ندارد. این جراحات در پوست کاملا کنترل شده ایجاد می‌شود.

هایفوتراپی

روشی غیرتهاجمی بدون استفاده از برش، زخم و بخیه برای جوانسازی پوست در اصفهان بوده که از امواج ماوراء برای ترمیم بخش‌های آسیب دیده صورت استفاده می‌کند. ارسال امواج ماورا صوت به بخش زیرین پوست موجب تحریک پوست و در نهایت کلاژن‌سازی می‌شود. کلاژن سازی در جوانسازی پوست نقش به‌سزایی داشته و برای تمام افراد 30 تا 75 سال که افتادگی پوست دارند، تاثیرگذار است.

جوانسازی پوست در اصفهان - کاماپرس

تزریق بوتاکس

در این روش با استفاده از تزریق ماده‌ای که به عنوان سم شناخته می‌شود، بخشی از عصب‌های پوست صورت به طور موقت فلج می‌شوند تا میزان چین‌وچروک‌های صورت را کاهش دهد. نیاز نداشتن به ریکاوری پس از انجام این روش جوانسازی پوست در اصفهان، باعث شده به عنوان یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست به شمار رود.

جوانسازی پوست در اصفهان با “دکتر سپیده سعادتی”

مجموعه زیبایی دکتر سپیده سعادتی بیش از دو دهه تجربه در ارائه خدمات پوستی، زیبایی و زنان دارد. این مجموعه همواره تلاش کرده تا در محیطی مناسب و مجهز و با بهره‌گیری از نیروی مجرب و متخصص، رضایت برای مراجعین خود را فراهم کند. برای جوانسازی پوست در اصفهان به آدرس اصفهان، شاهین شهر، خیابان شهید بهشتی، نبش فرعی 5 شرقی، ساختمان پرشین مراجعه کنید. همچنین برای دریافت مشاوره تلفنی یا نوبت نیز می‌توانید با شماره تلفن 03145230625 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به وبسایت https://drsepidesaadati.com مراجعه کنید‌.

انتهای پیام

مرتبط با : کلینیک دکتر سپیده سعادتی
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز