سایپا شرایط فروش فوری یک خودرو را اعلام کرد

ژیوار

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت ماه ربیع الاول شرایط فروش فوری نیسان تک سوز آپشنال رادیال اس پی وی دی را اعلام کرد. امکان ثبت نام برای این دوره از فروش فوری وانت نیسان تک سوز از روز بیستم شهریورماه، ساعت 10 صبح، موجود است.

به گزارش کاماپرس، فرآیند ثبت نام برای خرید اعتباری وانت نیسان تک سوز آپشنال سایپا از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. نیسان تک سوز آپشنال در این دوره با قیمت 584 میلیون و 932 هزار تومان عرضه شده که امکان خرید اقساطی آن وجود دارد. به این منظور مشتریان باید 320 میلیون و 544 هزار تومان پیش پرداخت کنند و بقیه مبلغ را طی 24 ماه، به شکل شش چک چهار ماهه، با سود 23 درصدی بپردازند. مبلغ هر چک 59 میلیون و 957 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

یک ماه بعد از پیش پرداخت وجه و پذیرش در سیستم فروش و اتمام فرآیند ثبت نام، خودرو به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

دریان سفر امید

فرآیند ثبت نام

متقاضیان به منظور ثبت نام برای خرید این خودرو باید به سایت فروش اینترنتی مراجعه کرده و اطلاعات شخصی خود را ثبت و کد کاربری دریافت کنند. در صورتی که متقاضی قبلا در این سایت ثبت نام کرده باشد، نیاز به گرفتن مجدد کد کاربری ندارد.

پس از سپری کردن مراحل ثبت نام و کد کاربری، متقاضی باید به قسمت خرید خودرو رفته و نیسان تک سوز را انتخاب کند. سپس باید پرداخت وجه خودرو انجام شود. در صورت تکمیل فرآیند پرداخت وجه، کد رهگیری به مشتری ارائه خواهد شد. بعد از دریافت کد رهگیری، مشتری باید به یکی از نمایندگی‌های منتخب برای تحویل مدارک هویتی، احراز سکونت و دریافت قرارداد مراجعه کند تا پس از کامل شدن فرآیند، 30 روز بعد خودرو را تحویل بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز