شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون با اقساط 9 میلیونی

ژیوار

بانک توسعه تعاون برای گسترش و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش تعاون و تعاونگران، طرح تسهیلاتی به نام «رونق تعاون» را تدارک دیده است. مبلغ وام این تسهیلات 300 میلیون تومان بوده و نرخ سود آن با توجه به ماندگاری سپرده و مدت بازپرداخت تغییر می‌کند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، فعالان تولیدی و صنعتی مشتری بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده و حداقل به مدت سه ماه میانگین حساب ایجاد کنند تا امکان درخواست تسهیلات مذکور را داشته باشند. طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب و سپرده گذاری هیچ سودی به حساب مشتریان تعلق نخواهد گرفت. ضمانت اصلی برای دریافت این نوع تسهیلات داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است. سود این بین 15 تا 22 درصد تغییر می‌کند. مدت زمان بازپرداخت این وام هم حداکثر 48 ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

با در نظر گرفتن سقف وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 9 میلیون و 451 هزار و 823 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات از 153 میلیون و 687 هزار و 521 تومان بیشتر نخواهد شد. جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 453 میلیون و 787 هزار و 520 تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

نگاهی به بعضی از اهداف بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون با هدف کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور از طریق توسعه بخش تعاونی و فراهم کردن زمینه‌های عدالت اجتماعی، حمایت مالی و اعتباری از انتقال فعالیت‌ها و کاهش تصدی‌های بخش دولتی اقتصاد، کمک به حضور فعال و ایفای نقش موثر تعاونی‌ها و .. شکل گرفت.

در حال حاضر این مجموعه به منظور تحقق این اهداف انواع خدمات الکترونیکی، بانکی و محاسباتی و مسئولیت اجتماعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز