بهترین تم هیومن پارک تهران برای نوجوانان

در حال حاضر به دلیل تغییر شیوه و روند آموزش استفاده از روش‌هایی که با تصویر و فیلم به همراه تفریح باشد، نتیجه موثرتری در آموزش کودکان و نوجوانان خواهد داشت. یکی از محبوب‌ترین روش‌های آموزشی که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته، ساخت مراکز و پارک‌های موضوعی با هدف رشد توانایی‌ها و آموزش کودکان و نوجوانان است. تم هیومن پارک تهران با ماکت‌های غول‌آسا اجزا و آنانومی بدن، یکی از هیجان‌انگیزترین مراکز برای کاوش و آموزش کودکان و نوجوانان است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی تم هیومن پارک تهران و بهترین زمان بازدید از آن پرداخته است.

معرفی تم هیومن پارک تهران

تم هیومن پارک تهران، به عنوان بازرگ‌ترین پارک موضوعی خاورمیانه شناخته می‌شود که در سال 1391 در محوطه موزه حیات وحش دارآباد تاسیس شد. این پارک موضوعی برای همه گروه‌های سنی و به ویژه کودکان و نوجوانان جذاب و آموزنده و در عین حال هیجان‌انگیز است. تم هیومن پاک تهران شبیه به یک شهربازی علمی با بخش‌های گوناگون است که ماکت‌های مختلف از آناتومی بدن انسان‌ها به نمایش گذاشته و استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند هولوگرام چندبعدی و ویدیومپینگ، جذابیت این سفر علمی را دوچندان کرده است. در ابتدا یک ویدیو از آغاز تولد و به دنیا آمدن نوزاد و تغییرات آن در طول زمان، متناسب با رده‌ سنی بازدیدکنندگان نمایش داده می‌شوند. این محتوای آموزشی به صورت رایگان روی بلیطی که بازدیدکنندگان تهیه می‌کنند، وجود دارد.

ماکت اندام‌ های بدن تم هیومن پارک تهران

بازدیدکنندگان در طی سفر علمی خود در تم هیومن پارک تهران برای آشنایی با عملکرد اندام‌ها به درون یک مولاژ بزرگ از بدن سفر می‌کنند. این سفر علمی از گوش آغاز و سیستم شنوایی شده و در ادامه مسیر به مغز و سیستم بینایی می‌رسد. مسیر سفر در دندان‌ها و دهان، نای و قفسه سینه ادامه پیدا می‌کند. در مسیر بعدی رگ‌های خونی، قلب، کلیه، معبده و کبد بازدید می‌شوند و در آخر سفر در بخش روده به پایان می‌رسد. همه‌ی بخش‌های این تم هیومن پارک تهران به صورت طبیعی ساخته شده‌اند و مثلا ماکت قلب بر خلاف ماکت‌ سایر بخش‌های بدن قابل لمس نیست.

دکترلند تم هیومن پارک تهران

دکتر لند یکی از بخش‌های مجزا در تم هیومن پارک تهران است که به عنوان بیمارستان کودکان شناخته می‌شود. در این بخش همه‌ی قسمت‌های یک بیمارستان واقعی مثل اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل وجود دارد و کودکان و نوجوانان می‌توانند با وسیله‌ها و ابزارهای پزشکی آشنا شوند. این بخش به کودکان امکان تجربه هیجان‌انگیز کار با ابزارهای پزشکی را فراهم می‌کند و هیچ وسیله خطرناکی در این بخش وجود ندارد.

دریان سفر امید

رویا پارک

رویا پارک یکی از جدیدترین بخش‌های افتتاح‌شده در این پارک است که طوری طراحی شده که مرز توهم و واقعیت را به چالش می‌کشاند. در این مجموعه بیش از 100 اثر هنری وجود دارد که با خطای دید طراحی شده‌اند و برای گروه‌های سنی مختلف مناسب است. در رویا پارک تمامی حواس پنجگانه درگیر شده و یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک است.

موزه شهاب‌سنگ و رصدخانه

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آموزشی تم هیومن پارک تهران، موزه شهاب‌ سنگ و رصدخانه است. در این موزه انواع شهاب‌سنگ‌ها معرفی می‌شوند و بازدیدکنندگان می‌توانند انواع شهاب‌سنگ‌های جمع‌آوری‌شده از کشورهای مختلف را مشاهده کنند. بهترین و جدیدترین تلکسوپ‌ها در بخش رصدخانه قرار دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند به کاوش در آسمان بپردازند.

بهترین زمان برای بازدید از تم هیومن پارک تهران

این مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 19:30، و در روزهای پنجشبه از ساعت 10 صبح تا 20:30 دایر است. با توجه حجم زیاد بازدیدکنندگان، بهترین زمان برای بازدید از این مجموعه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 15 به بعد است و افراد می‌توانند با آرامش بیشتری بخش‌های مختلف این پارک را کاوش کنند.

بهترین زمان برای خرید بلیط

بازدیدکنندگان با خیال راحت می‌توانند بلیط را به صورت آنلاین خریداری کنند و از تخفیف هیومن پارک تهران برخوردار شوند. شهریور ماه به دلیل تعطیل بودن مدارس، تعداد بازدیدکنندگان کمتر است و زمان مناسبی برای خرید بلیط است.

خرید بلیط تم هیومن پارک تهران از «ایران فان»

شرکت گردشگری پارس گستران با نام تجاری ایران فان، فعالیت خود از سال 1387 با هدف فراهم کردن امکانات برای نشاط و شادی شهروندان آغاز کرد. این مجموعه بعد از استقبال فراوان مردم از برنامه‌های گردشگری آموزشی، اقدام به راه‌اندازی مجموعه‌های موضوعی در قالب کارگاه‌ها و تم پارک‌ها کرد و در ادامه مسیر به یک برند معتبر تبدیل شد. امکان رزرو سازمانی و رزرو دانش‌آموزی تم پارک هیومن از طریق ایران فان برای متقاضیان وجود دارد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://www.iran-fun.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱-۲۴۵۵۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران فان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان