اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو طرح مادران

ژیوار

نتایج قرعه کشی فروش فوق العاده طرح عادی ایران خودرو روز گذشته اعلام شد. احتمالا نتیجه طرح مادران در روزهای آینده و تا آخر هفته اعلام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام طرح فوق العاده مادران ایران خودرو از مردادماه امسال شروع و تا دوم شهریورماه ادامه داشت. مادران واجد شرایط با ثبت نام در سایت ایران خودرو، امکان شرکت در قرعه کشی این مجموعه را داشتند. طبق آمار اعلام شده، 786 هزار و 355 نفر در طرح فروش فوق العاده مادران شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

ایران خودرو تصمیم بر فروش 117  هزار و 200 اتومبیل با قیمت کارخانه و شرط تحویل تا پایان سال در قالب طرح‌های عادی و فوق العاده دارد. از این تعداد خودرو، 30 هزار و 700 دستگاه برای فروش فوق العاده است. براساس اعلام ایران خودرو 50 درصد از 30 هزار و 700 دستگاه مخصوص فروش فوق العاده مادران و 20 درصد مختص خودروهای فرسوده و مابقی برای متقاضیان عادی خواهد بود.

دریان سفر امید

نتایج قرعه کشی ایران خودرو

در حال حاضر متقاضیان فروش فوق العاده طرح عادی امکان مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو را دارند. این افراد با مراجعه به سایت ایران خودرو و وارد کردن کدملی و پیگیری می‌توانند نتیجه را مشاهده کنند. البته گروه ایران خودرو به برندگان قرعه کشی پیامک ارسال خواهد کرد تا در اسرع وقت برای تکمیل وجه خودرو اقدام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز