معرفی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان + آدرس

ژیوار

پیدا کردن آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان کار سختی نیست اما اینکه در چه موسسه‌ای و با چه اساتیدی زبان انگلیسی را آموزش ببینید موضوع بسیار مهمی است. در سال های اخیر در اغلب مناطق مهم شهری آموزشگاه‌های زبان انگلیسی دایر شده و عموما دسترسی مناسبی به آنها وجود دارد. در بیشتر این مجموعه‌ها، زبان‌های دیگری نیز آموزش داده می‌شوند؛ با این حال زبان انگلیسی پرطرفدارترین زبان خارجی است و نسبت به زبان‌های دیگر هزینه کلاس کمتری دارد.

کاماپرس در این گزارش، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان را معرفی می‌کند.

زبان انگلیسی، زبان دوم

امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در اکثر کشورهای جهان آموزش داده می‌شود و زبان ارتباطی در بین افراد سراسر جهان است. به همین جهت، تعداد آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در اصفهان و شهرهای دیگر ایران قابل توجه است و هر ساله زبان آموزان زیادی را در این راه همراهی میکند. طبق تخمین‌های صورت گرفته، بیش از 1 میلیارد نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند و افراد اغلب برای تحصیلات، کار و ارتباطات بین‌المللی خود از آن کمک می‌گیرند.

چرا باید انگلیسی یاد بگیریم؟

علاوه بر تاثیر زیادی که زبان انگلیسی در ایجاد ارتباطات مناسب دارد، آموختن یک زبان جدید، به رشد مغز و بهبود حافظه نیز کمک می‌کند. همچنین افراد با یاد گرفتن زبان، هوش کلامی و غیرکلامی خود را تقویت می‌کنند و دامنه توجه بهتری خواهند داشت. از سوی دیگر توانایی های شناختی و مهارت‌های شنیداری با آموزش زبان جدید تقویت می‌شوند.

دریان سفر امید

چقدر طول می‌کشد تا به زبان انگلیسی مسلط شویم؟

آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان درصورتی که معتبر باشد و از معلم‌های نمونه کمک بگیرد، شرایط آموزش سریع‌تر را فراهم می‌کند. انگلیسی نسبت به بسیاری از زبان‌های دیگر جهان آسان‌تر است و یادگیری آن زمان زیادی نمی‌برد. با این حال، افراد باید این را در نظر داشته باشند، که زبان‌آموزی یک آموزش فعال است که باید تا آخر عمر افراد ادامه داشته باشد و مدام از عبارات و اصطلاحات جدید شگفت‌زده شوند.

زمان نرمال برای تسلط اولیه به زبان نیز مناسب با تلاش افراد و استعداد آن‌ها ممکن است متفاوت باشد. مدت زمان هر دوره زبان حدود یک تا دو ماه است و زبان آموزان بعد از آن باید امتحان بدهند. در اغلب افراد این روند حداقل 4 سال طول می‌کشد تا بتوانند مهارت‌های لازم برای صحبت کردن را کسب کنند.

آیا شهریه کلاس زبان انگلیسی زیاد است؟

افرادی که در آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان ثبت نام می‌کنند، مناسب با نوع کلاس‌ها و یا حتی خود آموزشگاه، هزینه‌های مختلفی را باید پرداخت کنند. به طور کلی، کلاس زبان انگلیسی نسبت به بسیاری از کلاس‌های آموزشی دیگر قیمت کمتری دارد و تنها در شرایط خاص ممکن است هزینه آن بیشتر شود.

برای مثال، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر از کلاس عمومی است. آموزشگاه‌هایی که امکانات حرفه‌ای‌تری دارند نیز هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

لیست بهترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در اصفهان:

  1. آموزشگاه زبان گاما

آدرس: مرداویج، میدان برج، شیخ صدوق جنوبی، اول کوچه 3

شماره تلفن: 09199099690 و 03191002349

  1. مجتمع آموزشی ره‌جویان

آدرس: چهارراه وفایی، ابتدای خیابان سید، سمت راست، جنب اولین ایستگاه اتوبوس

تلفن: 03132368219

  1. آموزشگاه زبان امیرکبیر

آدرس: چهارباغ بالایی، ابتدای کوچه 35 (مسجد الرضا) پلاک 80

تلفن: 03136635020

  1. آموزشگاه زبان مهر

آدرس: خیابان میر، مقابل بیمارستان سپاهان

تلفن: 03136640005

  1. آموزشگاه زبان‌های خارجی زبان‌سرا

آدرس: خیابان جابر انصاری، نرسیده به چهارراه رزمندگان، شماره 246

تلفن: 03134409701 و 09364037577

  1. آموزشگاه دانش پژوهان

آدرس: ملکشهر، خیابان مطهری، خیابان مهدیه، نبش کوچه 3

تلفن: 03134315047

  1. موسسه آموزشی عالی‌صدر

آدرس: خیابان چهاررباغ بالا، ابتدای خیابان نیکبخت

تلفن: 03136640300

  1. آموزشگاه زبان هیواد

آدرس: خیابان حکیم نظامی، کنار رستوران صفه، درب کرمی

تلفن: 03136278723

  1. آموزشگاه زبان کوثر

آدرس: مطهری غربی، بین پل فلزی و پل شیری، شماره 148

تلفن 03132361273

شعبه دوم: بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت غربی، کوچه ویس و رامین، پلاک 21

تلفن: 03132679182

  1. آموزشگاه زبان سبحان

آدرس: چهارراه آپادانا، جنب دفتر پیشخوان دولتی

تلفن: 03136616199

«اصفهان سیصد و شصت» بهترین‌های اصفهان را معرفی می‌کند

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در اصفهان، می‌توانند از سایت «اصفهان سیصد و شصت» دیدن کنند. این مجموعه، به معرفی کامل‌تر آموزشگاه‌ها پرداخته است و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کند.

«اصفهان سیصد و شصت» وبسایتی کاربردی برای شناخت بهترین‌های شهر اصفهان است و در زمینه‌های مختلفی مانند پزشکی، آرایشی، بازاریابی و تبلیغات، مسائل حقوقی و همچنین مسائل آموزشی فعالیت دارد. این سایت جزئیات کاملی را در اختیار کاربران اصفهان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اصفهان 360
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز