بهترین مارک بخاری گازی کم مصرف بازار

با توجه به نزدیک‌شدن به فصول سرد سال، تجهیز خانه به سیستم گرمایشی مناسب یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها خواهد بود. در این بین بخاری گازی، همچنان به‌عنوان یکی از پرکاربردترین وسایل گرمایشی، انتخاب اول خانواده‌ها است. دو برند ایرانی محبوب ایمن گاز مشهد و ایران شرق با وجود بخاری‌های باکیفیت و تولید منطبق بر استانداردهای بین‌المللی، مصرف انرژی پایین‌تری نسبت به برندهای مشابه دارند و در بازار کنونی موفق به جلب اعتماد کاربران شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌های 4 مدل از دو برند معتبر ایمن گاز مشهد و ایران شرق خواهد پرداخت.

بخاری گازی ایمن گاز مشهد شارین طرح کلاسیک

این بخاری گازی با سیستم جرقه‌زن با حداکثر ظرفیت گرمادهی 9000 کیلوکالری به‌خوبی می‌تواند گرمایش منزل را تأمین کند. این محصول با رده مصرف انرژی E، از لحاظ ایمنی نیز شرایط پایداری دارد و با برخورداری از ترموکوپل و سیستم نظارت بر اکسیژن (ODS)در مواقع ضروری، جریان گاز را به طور خودکار قطع می‌کند. این ویژگی از نشت گاز و بروز حوادثی مانند انفجار یا مسمومیت افراد درون منزل جلوگیری می‌کند. قیمت این بخاری گازی در شرایط کنونی بازار حدود 7 میلیون و 350 هزار تومان است.

بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل شارین طرح کلاسیک-کاماپرس

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH290

این بخاری نیز مانند بسیاری از بخاری‌های نسل جدید، حالت تنظیم شعله دلخواه دارد. این محصول دودکش‌دار، با ضمانت 24 ماهه مجموعه ایران‌شرق به کاربران ارائه می‌شود. این محصول مجهز به سیستم کنترل کمبود اکسیژن است؛ شیشه سکوریتی آن نشکن و مقاوم در برابر هرگونه ضربه یا تغییر دمایی است. حداکثر ظرفیت گرمادهی این بخاری گازی، 8500 کیلوکالری برآورد شده‌است. همچنین این محصول با پوشش‌دهی حداکثر 140 تا 160 متر مکعب، می‌تواند گرمایش منزل‌ها با متراژ استاندارد را تأمین کند. این مدل بخاری گازی ایران شرق با قیمت حدودی 8 میلیون تومان، در بازار اینترنتی و حضوری عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH290-کاماپرس

بخاری گازی ایمن گاز مشهد بردنا A 9000

این مدل بخاری گازسوز، مجهز به شیر کنترل ولومی است و امکان تنظیم دما را برای کاربر فراهم می‌کند. همچنین ای محصول با برخورداری از سیستم جریان قطع گاز در اثر کاهش اکسیژن، در مواقع ضروری جریان گاز را به صورت اتوماتیک قطع و از حوادث احتمالی جلوگیری می‌کند. در کنار تمامی این ویژگی‌ها، وجود دودکش، کاربران را نسبت به تخلیه گازهای حاصل از احتراق مطمئن می‌کند و هوای محیطی را در شرایط سالم نگه می‌دارد. کاربران می‌توانند با صرف هزینه حدود 4 میلیون و 670 هزار تومان این بخاری گازی را خریداری کنند.

بخاری گازی ایمن گاز مشهد مدل بردنا A 9000-کاماپرس

بخاری گازی ایران شرق 220 بنیامین طرح چوب

طراحی چوب ظاهری رنگ مشکی این بخاری گازی می‌تواند فضای مدرنی را در اتاق و پذیرایی ایجاد کند. این مدل بخاری گازی، با ظرفیت حداکثری گرمادهی 6050 کیلوکالری، برای محیط‌های کوچک و متوسط مناسب استفاده است. رده مصرف انرژی این محصول E است و با وجود سیستم قطع خودکار، ایمنی این بخاری نیز تضمین شده‌است. همچنین پیلوت این بخاری به صورت سه شعله طراحی شده و شیر کنترل ولوم بخاری، امکان تنظیم دستی شعله را برای کاربران فراهم کرده‌است. علاقه‌مندان به خرید این مدل بخاری گازی ایران شرق، می‌توانند با صرف بودجه حدودی 4 میلیون و 300 هزار تومان نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

بخاری گازی ایران شرق مدل 220 بنیامین طرح چوب-کاماپرس

خرید بخاری گازی برند ایمن گاز مشهد و ایران شرق از طریق «ایمالز»

ایمالز به‌عنوان اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران، امکان مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها، بخصوص بخاری گازی را برای کاربران در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری فراهم می‌کند. امکان مقایسه و خرید از میان برندهای مشهور تولید و عرضه تجهیزات گرمایشی از جمله بخاری گازی از طریق این سایت وجود دارد.

کاربران علاقه‌مند به خرید بخاری گازی دو برند ایمن گاز مشهد و ایران شرق، برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت محصولات مورد نیاز خود، می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان