6 نکته مهم برای خرید تون کوین

ژیوار

تون کوین یکی از رمزارزهای مطرح این روزها است که از آن به عنوان ارز اصلی و اول پیامرسان تلگرام نیز نام برده می‌شود. محبوبیت تلگرام باعث شده است که این ارز نیز از همان ابتدای عرضه مورد توجه قرار گیرد و خرید تون کوین به یکی از برنامه‌های سرمایه‌گذار رمزارزی بسیاری از افراد تبدیل شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی این رمزارز و ارائه نکاتی در مورد خرید تون کوین پرداخته است.

1 – تون کوین با نماد TON لیست شده است

تون کوین در بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی با نماد TON لیست شده است. این رمزارز در بستر بلاکچین اختصاصی خود به همین نام مبادله و منتقل می‌شود که از سرعت بسیار بالایی برخوردار است.

تون کوین از سال 2020 معرفی شده است و بلافاصله پس از عرضه از رشد خوبی برخوردار شده است. برنامه‌های توسعه‌ای این بلاکچین باعث شده است که خرید تون کوین همیشه از رونق بسیار زیادی برخوردار باشد.

2 – نیاز به تون کوین برای فروش و انتقال ایردراپ‌های تلگرامی

یکی از دلایل خرید تون کوین می‌تواند نیاز به این رمزارز در انتقال ایردراپ‌های تلگرامی و فروش آن‌ها در کیف پول باشد. برای نمونه می‌توان به ایردراپ‌های لیست شده مانند نات کوین و داگز اشاره کرد.

دریان سفر امید

در ادامه نیز بسیاری دیگر از ارزهای ایردراپی تلگرام ممکن است قابل برداشت شوند و بهتر است که برای انتقال این رمزارزها در کیف پول خود مقداری تون کوین داشته باشید.

3 – تون کوین قابل استخراج نیست

بر خلاف بسیاری از رمزارزهای قابل استخراج مانند بیت کوین، ارز تون به طور کامل از قبل استخراج شده است و حداکثر میزان موجود آن در بازار 5 میلیارد توکن است. از این مقدار نیز حدود 3.5 میلیارد توکن در بازار معامله می‌شود و 1.5 میلیارد توکن نیز برای کنترل بازار به مدت 5 سال قفل شده است.

این میزان از تون کوین به هیچ وجه افزایش نخواهد یافت و خرید تون کوین تنها راه صاحب شدن مقداری از این رمزارز است.  البته ممکن است به روش سوزاندن توکن از میزان موجود آن در بازار کم کنند تا بر ارزش تون کوین افزوده شود که در نهایت این نیز به نفع دارندگان رمزارز خواهد بود.

4 – امکان خرید ریالی تون کوین وجود دارد

اگرچه صرافی‌های مختلف رمزارز تون کوین را با جفت ارز معاملاتی تتر به بازار عرضه می‌کنند و شما می‌توانید با داشتن تتر نسبت به خرید آن اقدام کنید اما امکان خرید ریالی تون نیز در بیشتر صرافی‌های داخلی وجود دارد. به این منظور باید اکانت معتبری در یک صرافی داخلی داشته باشید و با واریز ریال، خرید تون کوین را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

5 – نگهداری از تون کوین در کیف پول‌های امن

کیف پول‌های زیادی از تون کوین پشتیبانی می‌کنند اما اگر می‌خواهید تون‌های خود را در یک کیف پول امن و مطمئن نگهداری کنید، گزینه اول پیشنهادی کیف پول تون کیپر خواهد بود.

علاوه بر تون کیپر که نصب آن ساده و آسان است، کیف پول‌هایی چون مای تون ولت، تراست ولت و تون هاب نیز در این زمینه محبوب هستند. از کیف پول‌های سخت افزاری سیف پال و لجر نیز برای این کار می‌توان استفاده کرد.

نکته مهم اینکه به هیچ وجه از ولت داخلی تلگرام برای نگهداری تون کوین‌های خود استفاده نکنید. چراکه این ولت از کاربران ایرانی پشتیبانی نمی‌کند.

تون کوین - کاماپرس

6 – سرمایه گذاری با خرید رمزارز تون

اگر قصد خرید تون کوین به منظور سرمایه گذاری را دارید، بهتر است که سهم استانداردی از سرمایه خود را به این رمزارز اختصاص دهید. سرمایه گذاری روی تون کوین در بازه زمانی کوتاه مدت و طولانی مدت می‌تواند سودده باشد ولی بهتر است که گزینه طولانی مدت را مد نظر داشته باشید.

خرید تون کوین از «کیف پول من»

صرافی کیف پول من یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات خرید، تبدیل، فروش و نگهداری رمزارز با کارمزد پایین و خدمات پرداخت ارزی است.

همچنین صرافی کیف پول من عرضه کننده انواع گیفت کارت برای خرید از سایت‌های مختلف خارجی نیز هست. این سایت انواع گیفت کارت‌های اپل استور، پلی استیشن، استیم، مایکروسافت و دیگر سیستم‌ها و فروشگاه‌ها را به ساده‌ترین شکل ممکن در اختیار ایرانیان قرار می‌دهد.

برای ارتباط بیشتر و خرید انواع مختلف ارزهای دیجیتال می‌توانید به سایت این صرافی من به آدرس kifpool.me مراجعه و یا با شماره تلفن 02191306781 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز