مزایای خرید کشنده اقساطی کارکرده و صفر

ژیوار

با افزایش قیمت خودروهای تجاری در سال‌های اخیر، بسیاری از کامیون‌داران و افرادی که قصد خرید انواع کشنده را دارند، به سمت خرید لیزینگی و اقساطی کشیده شده‌اند. به همین دلیل، شرکت‌های بیشتری فروش کشنده اقساطی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه خرید انواع کشنده اقساطی و مزایای خرید اقساطی این دسته از خودروهای تجاری پرداخته است.

چرا خرید اقساطی کشنده‌ها مقرون‌به‌صرفه است؟

افزایش روزافزون قیمت انواع خوردو از جمله خودروهای تجاری مانند کشنده‌ها باعث شده است که خرید این خودروها برای بسیاری از افراد شاغل در این حوزه به یک معضل تبدیل شود. امروزه قیمت کشنده‌ها رقمی بین 5 تا 9 میلیارد تومان است که ممکن است به دلیل کمبود نقدینگی، خرید نقدی آن برای بسیاری از افراد ممکن نباشد.

به همین دلیل خرید کشنده اقساطی رونق بیشتری پیدا کرده است و شرکت‌های بیشتری برای این نوع از فروش کشنده اقدام کرده‌اند. فروش اقساطی می‌تواند باعث شود که افراد بیشتری قادر به خرید این خودروها بوده و بتوانند در این حوزه شاغل شوند.

همچنین خرید اقساطی کشنده‌ها با توجه به میزان تورم سالانه و امکان افزایش دوباره قیمت خودرو می‌تواند یک اقدام مقرون به صرفه از نظر اقتصادی و مالی باشد. در واقع در این روش شما می‌توانید خودروی مورد نظر خود را به قیمت امروز خریداری کرده و هزینه آن را به صورت اقساطی در سال‌های آتی پرداخت کنید.

دریان سفر امید

شرایط خرید اقساطی کشنده

خرید کشنده اقساطی شرایطی مشابه خرید اقساطی سایر خودروهای شخصی را دارد. در واقع شما باید بتوانید مبلغی را به عنوان پیش پرداخت، به حساب فروشنده واریز کرده و مابقی مبلغ خودرو را به صورت چک‌های صیادی در اختیار شرکت لیزینگ خودروهای تجاری قرار دهید.

معمولا در این روش فروش تا 60 درصد ارزش خودرو به صورت تسهیلات یا اقساط محاسبه می‌شود و خریدار باید 40 درصد ارزش خودرو را نیز به صورت نقدی پرداخت کند. بازپرداخت اقساط نیز در بیشتر موارد 5 ساله است اما مشتری می‌تواند بر اساس خواسته خود، مبلغ اقساط را در بازه زمانی کمتری پرداخت کند.

خرید اقساطی انواع کشنده صفر و کارکرده ممکن است و علاوه بر کشنده‌ها، انواع کامیون و کامیونت نیز شامل این شرایط می‌شوند.

خرید اقساطی کشنده صفر

خرید اقساطی کشنده صفر یکی از اصلی‌ترین روش‌های خرید انواع کشنده برای شاغیلن صنعت حمل و نقل زمینی است. از جمله مزایای خرید کشنده اقساطی صفر، مشخص بودن قیمت دقیق و رسمی خودرو است که کار خرید و انتخاب را آسان می‌کند.

ار سوی دیگر کشنده صفر به دلیل اینکه معمولا تا سال‌ها نیاز به تعمیرات اساسی ندارد می‌تواند علاوه بر داشتن صرفه اقتصادی، باعث آسودگی خاطر راننده از وضعیت خودرو شود. در حالت کلی خرید خودروی صفر امری معقول است که بسیاری از دغدغه‌های ناشی از خرید خودرو را کاهش می‌دهد.

خرید اقساطی کشنده کارکرده

با افزایش بسیار زیاد قیمت خودرو در سال‌های اخیر، برخی از فعالین صنعت حمل و نقل به سمت خرید کشنده کارکرده کشیده شده‌اند. این اقدام می‌تواند مزایای بسیار خوبی به همراه داشته باشد. از جمله مزایای خرید کشنده اقساطی کارکرده می‌توان به کاهش چشمگیر افت قیمت کشنده نسبت به نوع صفر آن اشاره کرد که از نظر اقتصادی مهم است.

همچنین راننده کشنده هنگام خرید خودروی کارکرده هزینه به مراتب کمتری را به فروشنده می‌پردازد و با بودجه کم نیز امکان خرید کشنده وجود دارد.

البته باید در نظر داشته باشید که این نوع از کشنده‌ها ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشند و شما مجبور باشید که پس از خرید، هزینه‌ای را نیز برای تعمیر در نظر بگیرید.

مدارک لازم برای خرید اقساطی کشنده صفر و کارکرده

از جمله مدارک مورد نیاز برای خرید کشنده اقساطی می‌توان به مدارک هویتی، مدارک اقامتی و مدارک شغلی و درآمدی اشاره کرد. علاوه بر این شما باید چک صیادی نیز به همراه داشته باشید تا اقساط خودرو را به صورت چک‌ها چند ماهه به شرکت لیزینگ خودرو ارائه دهید.

خرید کشنده اقساطی از «اتوبان»

شرکت «اتوبان» از سال 1399 فعالیت خود را در زمینه خریدوفروش خودروهای تجاری آغاز کرده است. این شرکت خدماتی چون خرید سفارشی، فروش سفارشی، تسهیلات خرید خودرو و کارشناسی خودرو را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات این مجموعه به سایت  https://otobantruck.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02191009945 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوبان
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز