معرفی شرکت های مطرح لوازم چوبی

ژیوار

صنایع چوبی به یکی از بخش‌های مهم در دکوراسیون خانه‌ها و اداره‌ها تبدیل شده است و به میزان زیادی در زیبایی جلوه ظاهری نقش دارد. صنایع چوبی از تولید مواد اولیه‌ی چوب تا محصول نهایی را شامل می‎‌شود و به دلیل زیبایی، سبکی، مقاومت و قابلیت‌های فراوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. برخی از شرکت‌های فعال در صنایع چوبی در کشور از شهرت زیادی برخوردارند و محصولات باکیفیتی وارد بازار می‌کنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی چند مورد از فعالان مطرح در حوزه صنایع چوب و فلز در کشور پرداخته است.

مافی وود

مافی وود با سال‌ها تجربه‌ی فعالیت حرفه‌ای در زمینه اجرای دکوراسیون داخلی اماکن مسکونی، اداری و تجاری به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های فعال در عرصه چوب شناخته می‌شود. مافی وود تا به حال بیش از هزار و 200 پروژه موفق را در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود ثبت کرده است و بیش از 30 هزار متر مربع طراحی و اجرای دکوراسیون داشته است. این مجموعه با استفاده از جدیدترین و نوین‌ترین تکنولوژی‌های روز بازار در تلاش است که صفر تا صد همه‌ی محصولات را بدون هیچ واسطه‌ای تولید کند. این استراتژی باعث شده هزینه‌های تولید تا حد زیادی کاهش بیابد و کاربران بتوانند محصولات باکیفیت را با کم‌ترین قیمت موجود در بازار تهیه کنند.

تیم‌ اجرایی حرفه‌ای مافی وود از هر ایده‌ی خلاق و نوآورانه‌ای استقبال می‌کند و در تلاش می‌کند خلاقیت، زیبایی و ظرافت را در محصولات تولیدی خود به نمایش در بیاورد. یکی از مهم‌ترین ارزش‌های این مجموعه، استفاده از متریال باکیفیت است که باعث افزایش دوام محصولات تولیدی در طول زمان می‌شود. مافی وود تلاش می‌کند که پروژه‌های اجرایی را در زمان‌ مقررشده و با مقرون‌به‌صرفه‌ترین هزینه به افراد ارائه دهد و به همین جهت، به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فعال در صنایع چوب شناخته می‌شود. همچنین متقاضیان در صورت نیاز می‌توانند از مشاوره‌های تخصصی اعضای این مجموعه در طراحی و اجرای پروژه کمک بگیرند.

روماک

صنایع چوبی روماک با داشتن بهترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های لوازم چوبی شناخته می‌شود. این مجموعه با استفاده از تجهیزات جدید، باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین محصولات را در مدت زمان کوتاهی تولید می‌کند. صنایع چوبی روماک زیباترین و جدیدترین محصولات تمام چوب و روکش چوب را تولید و به بازار عرضه می‌کند. انواع درب‌های چوبی و روکش چوب، کابینت و کمد، دکور چوبی، قرنیز و درب ضدسرقت در این مجموعه تولید می‌شوند. تیم حرفه‌ای و مجرب روماک در تلاش است که پروژه‌ها را در زمان‌بندی اعلام‌شده مطابق با درخواست مشتریان تحویل دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند.

دریان سفر امید

البرز چوب

البرز چوب یکی دیگر از صنایع فعال در لوازم چوبی است که فعالیت خود را از سال 1390 در کرج آغاز کرد. این مجموعه در حال حاضر به عنوان نماینده منحصربه‌فرد برند تیسان در کرج شناخته می‌شود و انواع هایگلاس، فرامید، صفحه کابینت ضدآب فوق سبک و پی‌وی‌سی را به بازار عرضه می‌کند. البرز چوب با تکیه بر جدیدترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در این صنعت، بهترین و باکیفت‌ترین صنایع چوبی را تولید کرده و با طراحی منحصربه‌فرد به مشتریان ارائه می‌دهد.

هنر چوب آرمان

هنر چوب آرمان به عنوان یکی از پیشتازترین تولیدکنندگان در عرصه‌ی صنایع چوبی، فعالیت خود را در سال 1374 آغاز کرد. این مجموعه در ابتدای کار خود میز و صندلی‌های خام تولید می‌کرد و سپس در سال‌های بعدی، میز و صندلی‌های رنگ‌شده، سرویس خواب، ویترین و بوفه را به تولیدات خود اضافه کرد. این مجموعه در سال 81 کارگاه‌های تولیدی خود را به منظور افزایش تنوع محصولات و تحویل سفارشات در کوتاه‌ترین زمان ممکن گسترش داد. این مجموعه در حال حاضر در تلاش است که بهترین طرح‌های محصولات چوبی را متناسب با سلیقه مشتریان تولید و عرضه کند و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

شرکت آلتن

شرکت آلتن فعالیت خود در زمینه تولید محصولات ساختمانی چوبی متنوع و متناسب با نیازهای بازار، از سال 1382 آغاز کرد. این مجموعه به عنوان یکی از اولین واردکنندگان در چوب‎های مخصوص فضای باز و ترموود شناخته می‌شود. با توجه به این که چوب به عنوان یکی از سازه‌های پایدار در ساختمان‌ها شناخته می‌شود و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد، آلتن تلاش کرده محصولات ساختمانی چوبی متعدد مانند درب چوبی و تایل ترمو را در بازار عرضه کند. شرکت آلتن در تلاش است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های شرکت فنلاند، باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین محصولات چوبی ساختمان را به مشتریان عرضه کند. بدین ترتیب طراحان باسلیقه و خوش‌ذوق می‌توانند شیک‌ترین و جدیدترین محصولات را متناسب با سلیقه خود سفارش دهند. کیفیت زیاد محصولات چوبی آلتن باعث می‌شود که با هر نوع شرایط آب‌وهوایی سازگاری داشته باشند و در برابر عوامل محیطی، پوسیده نشوند.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز