تضمین سلامت دهان و دندان با استفاده از مسواک برقی

ژیوار

بسیاری از دندانپزشکان معتقدند که استفاده از مسواک‌های برقی گزینه‌ای مناسب برای حفظ و سلامت دهان و دندان بوده و تاثیر چشمگیری در از بین بردن پلاک‌های دندانی دارد. خرید مسواک برقی خوب و باکیفیت به حفظ بهداشت دهان کمک کرده و از التهاب لثه نیز جلوگیری می‌کند. امروزه مسواک‌ برقی به دلیل راحتی در استفاده و تمیز کردن دندان‌ها محبوبیت بالایی نزد افراد پیدا کرده و انواع مختلفی از آن نیز تولید و به بازار عرضه شده است.

مزیت استفاده از مسواک برقی در برابر مسواک دستی چیست؟

استفاده مداوم از مسواک دستی منجر به خستگی دست به مرور زمان شده و به دلیل دسترسی نداشتن به تمامی فضای دهان، تاثیر چشمگیری در از بین بردن‌ پلاک‌های دندانی نخواهد داشت. در مقابل مسواک برقی با داشتن برس‌های چرخشی و حرکات لرزشی پلاک‌ها را به طور کامل از بین برده و به بهبود عادات مسواک زدن در افراد نیز کمک می‌کند. برس‌های مسواک با داشتن موهای گرد و کوچک تمیز کردن انتهای دهان را آسان کرده و از ساییدگی لثه نیز جلوگیری می‌کنند.

سری مسواک برقی نیاز به تعویض دارد؟

مانند هر مسواک دیگری، برس‌های مسواک برقی به مرور زمان و در صورت استفاده مداوم فرسوده شده و باید حداقل هر سه ماه یکبار عوض شوند. تعویض به موقع سری مسواک باعث بهبود کارکرد دستگاه شده و دندان‌ها را تمیز و سالم نگه می‌دارد.

آیا مسواک برقی گران است؟

بدیهی است که قیمت مسواک برقی از مسواک دستی گران تر باشد. با این حال خرید مسواک برقی به مرور زمان باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد. مسواک‌های دستی را باید هر سه ماه یکبار عوض کرد با این حال تنها با تعویض مداوم سری در مسواک‌های برقی می‌توان تا همیشه از آن‌ استفاده کرد. در سال‌های اخیر برندهای مختلف، انواع مسواک برقی را در رنگ‌ها و اشکال مختلف و با قیمت‌های متنوع به بازار عرضه کرده و افراد می‌توانند با توجه به تکنولوژی‌های مورد نیاز و بودجه خود نسبت به خرید بهترین مسواک برقی اقدام کنند.

دریان سفر امید

مسواک برقی چه مزایایی دارد؟

مسواک‌ برقی در کنار از بین بردن پلاک‌های دندانی مزایای دیگری نیز دارد. در واقع استفاده از مسواک برقی به دلیل طراحی ارگونومیک از خستگی دست جلوگیری کرده و برای کسانی که مبتلا به بیماری‌هایی مانند آرتریت هستند، مناسب است. هم‌چنین مسواک‌های برقی با داشتن تایمر و هشدار تعویض محل مسواک باعث می‌شوند تا هر دندان به خوبی و به صورت کامل تمیز شود. مسواک برقی از دقت و راحتی بیشتری نسبت به مسواک‌های دستی برخوردار بوده و قادر است تا در دو دقیقه تمامی دندان‌ها را از هر گونه جرم و پلاک پاکسازی کند.

شارژ مسواک برقی را فراموش نکنید

تعداد دفعات قابل استفاده از مسواک پس از هربار شارژ کردن در مدل‌ها مختلف متفاوت بوده اما به طور میانگین افراد می‌بایست هر یک هفته مسواک خود را شارژ کنند. یکی از موارد مهم هنگام خرید مسواک برقی عادت کردن به شارژ آن است. هنگامی که شارژ مسواک شما کم باشد چرخش‌های سری ضعیف شده و به مرور زمان دیگرقابلیت روشن شدن نخواهند داشت. به همین دلیل در اکثر مسواک‌های برقی چراغ‌هایی برای هشدار زمان شارژ شدن تعبیه شده است.

مسواک برقی گزینه‌ای مناسب برای کودکان

مسواک برقی راه‌حلی مطمئن برای ترغیب کودکان به مسواک زدن است. در واقع استفاده از مسواک برقی باعث سرگرم شدن کودکان شده و می‌توانند دندان‌های خود را به بهترین نحو شست‌شو دهند. به همین دلیل شرکت‌های تولید کننده همواره در تلاشند تا مسواک برقی را در اشکال و رنگ‌های متنوع و با داشتن المان‌های مورد علاقه کودکان و به منظور ترغیب حداکثری آن‌ها طراحی و تولید کنند.

حالت‌های موجود در مسواک برقی

بسیاری از مسواک‌های برقی حالت‌های مختلفی برای تمیز کردن دندان داشته تا هر فرد بتواند با توجه به نیاز و میزان حساسیت دندان‌ها و لثه خود به خوبی پلاک‌ها را از بین ببرد. حالت‌هایی مانند روزانه، تمیز کردن عمیق و حساس در اکثر مسواک‌های برقی وجود داشته و استفاده از حالت و سری حساس مسواک از لثه‌ها و مینای دندان به خوبی مراقبت می‌کند.

خرید انواع مسواک برقی از لیلیپوت

لیلیپوت با در اختیار داشتن تاییده‌های مربوطه این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات موجود در این فروشگاه کاملا اصل بوده و با منصفانه ترین قیمت به افراد عرضه می‌شود. افراد می‌توانند انواع مسواک‌های برقی را در برندها و مدل‌های مختلف از این فروشگاه تهیه کنند.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مسواک برقی می‌توانند به سایت این فروشگاه به آدرس https://www.lilipout.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لیلیپوت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز