نحوه خرید اقساطی محصولات چرم

خرید اقساطی پوشاک چرم - کاماپرس
ژیوار

امروزه با گسترش خرید اینترنتی، کلیه فرآیندهای خرید از قبیل انتخاب، مقایسه محصولات و خرید در بستر اینترنت انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه نیست. محصولات چرم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خریداران مطابق سلیقه خود اقدام به خرید وسایل مورد نیاز خود اعم از نقد و خرید اقساطی می‌کنند و آنها را در موعد مقرر تحویل می‌گیرند. در این میان، فروشندگانی که شرایط آسانتر و تسهیلات بیشتری برای عرضه محصولات خود در نظر می‌گیرند، با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی شرایط خرید اقساطی محصولات «پرسیس» به ارائه نکاتی در مورد کیفیت آنها پرداخته است.

آشنایی با فروشگاه چرم پرسیس

در فروشگاه چرم پرسیس مجموعه‌ای از محصولات درجه یک برندهای ایرانی عرضه شده تا مشتریان به صورت آنلاین و درکمترین زمان بتوانند محصول مورد نیاز خود را چه به صورت نقدی و چه به صورت خرید اقساطی انتخاب و خریداری کنند. سیستم پخش کالا و خدمت رسانی به مشتریان و همچنین به‌‌کارگیری زیرساختهای استاندارد، ضمانت کننده انتقال به موقع کالا است و تجربه‌ شیرینی از خرید اینترنتی برای مشتریان به وجود می‌آورد. تمام محصولات چرم پرسیس با ذوق و خوش سلیقگی و دقت کامل انتخاب شده تا به خریداران تحویل داده شود.

شرایط خرید اقساطی محصولات پرسیس

پرسیس محصولاتش را به صورت نقد و اقساطی عرضه می‌کند. کیف پول کیپا امکان خرید اقساطی و اعتباری محصولات چرن پرسیس را در طرح‌های گوناگون فراهم کرده است. راه‌های مختلف بازپرداخت اقساط و اعتبارسنجی و تخصیص تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان جزو مهمترین ویژگی کیپا است؛ ضمن اینکه دریافت اعتبار در کیپا به صورت آنلاین و در کمتر از 10 روز انجام می شود.

پوشاک چرم - کاماپرس

دریان سفر امید

امکان عودت و تعویض کالا در پرسیس

یکی از امکاناتی که پرسیس برای مشتریان خود در نظر گرفته است، امکان بازگرداندن و تعویض کالا است. خریداران محصولات چرم پرسیس تا هفت روز بعد از دریافت محصول فرصت دارند که در صورت تمایل، آن را بازگردانند و این شرایط شامل خرید اقساطی محصولات پرسیس نیز می‌شود. علل بازگشت کالا می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

1) محصول تحویل گرفته شده، اشتباه بوده یا نمونه‌های سفارش به طور کامل واگذار نشده باشند.

2) کالادارای کمی و کاستی باشد.

3) سایز و اندازه کالا مطابق نیاز مشتری نباشد.

4) کیفیت کالا خریدار را قانع نکند.

5) اطلاعات عرضه شده درباره کالا در وبسایت پرسیس اشتباه بوده باشد.

پوشاک چرم - کاماپرس

شروط قبول کالای برگشتی

آرامش فکر و خشنودی مشتریان همیشه در اولویت پرسیس بوده است و به همین علت، پرسیس می‌کوشد که هر سفارش در شرایط دلخواه به دست خریداربرسد. در برخی مواقع ممکن است مشتریان بعد از خرید چه به صورت نقدی و چه به صورت خرید اقساطی با مشکلاتی روبه‌رو شوند که در چنین شرایطی خدمات پس از فروش ارائه و کالای فروخته شده، پس گرفته می‌شود. چرم پرسیس وجه محصول برگشتی را تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت آن، به حساب مشتری واریز می‌کند.

البته کالای برگشتی باید دارای شرایطی باشد که در ادامه به چند مورد از شرایط قبول کالای برگشتی اشاره شده است:

1) برچسب‌های وصل شده به کالا کنده نشده باشد.

2) کالا مانند وضعیت اولیه بوده و استفاده نشده باشد.

3) کالا صدمه ندیده باشد.

نحوه سفارش دهی کفش چرم

در کل دنیا سیستم‌هایی برای اندازه‌گیری سایز کفش وجود دارد که البته این سیستم‌ها از لحاظ واحد اندازه‌گیری با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال استاندارد اندازه کفش‌های مردانه، زنانه و کفش‌های ورزشی تا حدودی متفاوت است. پرسیس برای متقاضیان خرید اینترنتی کفش، آموزش اندازه‌گیری سایز پا را آموزش داده است.

برای این منظور ابتدا باید کف یکی از پاها را روی سطح صاف یک ورق کاغذ قرار داد و روی آن ایستاد. سپس از اطراف پای خود طرحی روی کاغذ ترسیم و در تصویر رسم شده، طول را از آخر پاشنه تا بلندترین انگشت اندازه‌گیری و آن را در جدول سایز پا پیدا کرد.

خرید محصولات چرم طبیعی از “چرم پرسیس”

چرم پرسیس، یک فروشگاه اینترنتی است که در آن مجموعه‌ای از محصولات چرمی درجه یک عرضه شده است و مشتریان می­توانند آنها را با یکدیگر مقایسه و با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خرید کنند. تحویل به موقع کالا و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی­های پرسیس است و می­توان با خرید اینترنتی از آن، تجربه‌ خوشایندی به دست آورد. علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی محصولات چرم پرسیس  نیز وجود دارد. همچنین این مجموعه از مرحله تولید چرم و مواد اولیه تا تولید و عرضه کفش به صورت مستقیم بر کیفیت محصولاتش نظارت می­کند و به همین خاطر بهترین محصولات را به دست مشتریان می‌رساند.

متقاضیان برای خرید حضوری محصولات و اکسسوری چرم پرسیس می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه جابرزاده، پلاک 60 و همچنین تهران، ایران مال، طبقه جی 2، جنب کتابخانه جندی‌شاپور، سالن 2، غرفه 10 مراجعه کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 02128421139 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز