قیمت آریزو 6 جی تی در بازار آزاد چقدر شد؟

ژیوار

تحویل آریزو 6 جی تی به متقاضیان آغاز شده است. همزمان با تحویل این خودرو، برخی از وبسایت‌های خرید و فروش خودرو قیمت آزاد آن را آگهی کرده‌اند. قیمت این خودرو در این آگهی‌ها بین 2 میلیارد تا 2 میلیارد و 800 میلیون تومان است. در حالی که قیمت کارخانه‌ای این خودرو در محدوده 1 میلیارد و 614 میلیون تومانی قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، ثبت نام کنندگان خودرو آریزو 6 جی تی که در فروردین ماه سال جاری برای این خودرو ثبت نام کرده‌اند اکنون باید برای دریافت آن اقدام کنند. طرح فروش آریزو 6 جی تی در بیست و نهم فروردین ماه سال جاری آغاز شد. براساس این طرح متقاضیان خودرو آریزو 6 جی تی سه ماه قبل باید حداقل 60 درصد مبلغ اصلی خودرو را پیش پرداخت می‌کردند و 40 درصد مابقی را از تسهیلات منعطف استفاده می‌کردند. افرادی که فرآیند ثبت نام را به طور کامل انجام دادند اکنون باید برای دریافت خودرو به یکی از نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

مشخصات فنی، امکانات و ویژگی‌های خودرو آریزو 6 جی تی

سدان آریزو 6 جی تی مدیران خودرو با موتور 1.6 لیتری چهار سیلندری توربوشارژ با قدرت 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور به بازار عرضه شده است. این خودرو گیربکس دو کلاچه‌تر دارد. آریزو 6 جی تی برای طی مسافت 100 کیلومتری نیازمند 6.6 لیتر بنزین است. این خودرو در 7.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتری می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو 220 کیلومتر برساعت است. این خودرو امکاناتی مانند سنسور باران و نور، رادار پیشگیری از تصادف، سیستم کروز کنترل هوشمند، سانروف برقی دو حالته و پرده دستی، فرمان دی کات با تنظیم چهار طرفه، چراغ مه شکن جلو و عقب، چراغ جلو با تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور و تودوزی داخلی چرم دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز