پرده رومن چیست؟ و مناسب چه فضایی است؟

ژیوار

مناسب‌ترین پرده ای که برای منزل پیشنهاد می‌شود، مدل رومن است که شکل باز و بسته شدن افقی دارد. این مدل پرده پارچه‌ای، با طراحی خاص و شیکی ارائه می‌شود و تمام افراد خانواده متناسب با سلیقه خود می‌توانند برای اتاقشان از آن استفاده کنند. همچنین این پرده، تنوع بالایی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و در تمام بخش‌های خانه کارآمد است.

کاماپرس در این گزارش، پرده رومن و ویژگی‌های مثبت آن را بررسی می‌کند.

پرده رومن، بهترین انتخاب برای منزل

پرده رومن امکان کنترل نور و حفظ حریم خصوصی را فراهم می‌کند و پارچه‌ای با کیفیت و دوام بالا دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این پرده این است که به راحتی با سبک‌های مختلف دکوراسیون هماهنگ می‌شود و باز و بسته کردن آن نیز آسان است. امکان سفارش دادن این پرده به اندازه‌های دلخواه و برای هر اتاقی وجود دارد. نصب کردن و شست‌وشوی این پرده نیز کار سختی نیست.

انواع ترکیب پرده با مدل رومن

  1. اگر افراد از پرده رومن ضخیم استفاده می‌کنند، می‌توانند آن را با دکور پانچ برای محیط اتاق خواب ترکیب کنند.
  2. اگر افراد از پرده رومن نازک استفاده می‌کنند، بهتر است دکور یقه شل یا دکور ریزشی را انتخاب کنند که برای محیط پذیرایی مناسب است.
  3. ترکیب پرده رومن ساده با والان ضخیم نیز محبوبیت خاصی دارد. این ترکیب در محیط پذیرایی استفاده می‌شود.
  4. برای اتاق‌های پذیرایی بزرگ و برخی از دکورهای سلطنتی، امکان استفاده از پرده رومن طرح‌دار با کتیبه‌های زیبا و والان وجود دارد.
  5. پرده رومن توری با دکور ریزشی، بهترین انتخاب برای علاقه‌مندان به گل و گیاه است و نور بیشتری را وارد منزل می‌کند.
  6. در دوخت پرده رومن امکان استفاده همزمان از مدل‌های مختلف مانند دالبر دوبل، اپلیکه و راشل، اپلیکه و یقه شل یا رومی و شال وجود دارد.

دریان سفر امید

آیا پرده رومن را در تمام بخش‌های خانه می‌توان استفاده کرد؟

علاوه بر پذیرایی و اتاق خواب، امکان استفاده کردن پرده رومن در آشپزخانه نیز وجود دارد. اغلب پرده‌های آشپزخانه بدون ترکیب با تزئینات دیگر نصب می‌شوند و ساده‌تر هستند. استفاده از پرده رومن در محیط آشپزخانه می‌تواند باعث کارکرد آسان‌تر باشد و امروزه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

پرده رومن هم برای پنجره‌های بزرگ و هم برای پنجره‌های کوچک به راحتی نصب می‌شود و در انواع دکوراسیون‌های مدرن و سنتی طرح‌های متنوعی را ارائه می‌دهد. همچنین پرده رومن ضخیم و خاص مناسب ویلا نیز وجود دارد که از آن داخل اتاق‌ها به هیچ‌عنوان قابل رویت نیست.

جنس پرده رومن چیست؟

پرده رومن با هر جنس پارچه‌ای تهیه می‌شود و این بیشتر به سلیقه و نیاز افراد بستگی دارد. اغلب پارچه‌های ضخیم یا تورهای نازک استفاده می‌شوند اما ممکن است پرده رومن با جنس ساتن نیز تهیه شود.

آیا پرده رومن یک تکه است؟

پرده رومن مدلی از پرده است که در آن هم شکل چند تکه و هم شکل یک تکه زیبایی زیادی دارند. بسته به محیط و اندازه آن باید در این مورد تصمیم گرفت. اما در پنجره‌های بزرگ نیز امکان اجرای پرده یک تکه وجود دارد. متخصصان با دیدن ابعاد منزل و پنجره‌ها می‌توانند در این مورد تصمیم بگیرند.

رنگبندی پرده رومن

با توجه به اینکه پرده رومن با انواع پارچه‌ها و طرح‌های متنوع ارائه می‌شود، رنگبندی‌های زیادی نیز دارد. البته رنگ شیری، سفید، طوسی و رنگ‌های خنثی طرفداران بیشتری دارند و محیط آرامش‌بخشی را فراهم می‌کنند. امکان انتخاب پرده رومن چندرنگ وجود دارد و حتی در برخی از مدل‌های شیک چندتکه، ممکن است رنگ پرده‌ها با یکدیگر فرق داشته باشد. برای انتخاب رنگ مناسب، باید سلیقه افراد و دکوراسیون منزل را در نظر داشت. مشاوران حرفه‌ای مجموعه «پرده ادریس» در انتخاب بهترین پرده برای منزل می‌توانند کمک کننده باشند.

خرید پرده رومن از «پرده ادریس»

«پرده ادریس» مجموعه‌ای فعال و باتجربه در زمینه ارائه انواع مختلف پرده است که خدماتی مانند دوخت و نصب را هم انجام می‌دهد. در این فروشگاه اینترنتی، مشتریان می‌توانند نمونه‌های واقعی را مشاهده کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین تمام مراحل نصب و دوخت با تجهیزات حرفه‌ای انجام می‌شود و افراد متخصصی در این زمینه فعالیت دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید پرده، بخصوص پرده رومن و دیدن نمونه‌های این مجموعه، می‌توانید از سایت آن با آدرس www.pardehedris.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02155882770 و 09123035178 تماس حاصل فرمایید. «پرده ادریس» شرایط خرید اقساطی و چکی را هم فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پرده ادریس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز