لیست لوازم تحریر فانتزی دخترانه در مقاطع مختلف

ژیوار

خرید لوازم تحریر به یکی از دغدغه‌های شیرین خانواده‌ها تبدیل شده‌است. لوازم تحریر فانتری علاوه بر ایجاد بستر لازم برای نوشتن و یادگیری، می‌توانند انگیزه دانش‌آموزان و دانشجویان را برای امر یادگیری چندبرابر کنند؛ در واقع استفاده از لوازم تحریر فانتزی تأثیر بسزایی بر افزایش اشتیاق و روحیه قشر محصل جامعه دارد. این لوازم تحریر فانتزی، علاوه بر ظاهری متفاوت، بهتر است کیفیت لازم را نیز داشته‌باشند؛ بنابراین در تهیه لوازم تحریر مورد نیاز بهتر است علاوه بر توجه به نیازها و سلیقه‌ها، کیفیت را نیز اصل قرار داد. در این مطلب لیستی از لوازم تحریر فانتزی برای سنین و مقاطع مختلف بررسی شده‌است.

کوله پشتی مدل فانتزی تک جیب

طبیعتا اولین و مهم‌ترین وسیله که خانواده‌ها در فکر خرید آن هستند، تهیه کوله‌پشتی مقاوم، باکیفیت و در عین حال زیباست. پارچه این نوع کوله‌پشتی از جنس برزنتی است، حدود 300 گرم وزن دارد و از این لحاظ سبک محسوب می‌شود؛ یک جیب داخلی و دو جیب خارجی نیز فضای ذخیره‌سازی مناسبی را برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کند. این کوله‌پشتی با رنگ جذاب صورتی ملیح، حدود 1 میلیون و 350 هزار تومان قیمت دارد.

کوله پشتی-کاماپرس

ست پاستلی کودکانه پاپکو

این ست لوازم تحریر فانتزی برای دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی و راهنمایی می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته‌باشد. محتویات این ست با تم پاپکو، شخصیت محبوب کارتونی شامل یک جامدادی کوچک، سه دفترچه یادداشت با ابعاد مختلف، کلاسور و دفتر صدبرگ است. ست پاستلی کودکانه پاپکو در واقع می‌تواند در عین ایجاد تم شاد و یکدست لوازم تحریر دانش‌آموزان دختر، نیازهای اصلی آن‌ها را نیز برطرف کند. این ست لوازم تحریر فانتزی در شرایط کنونی با قیمت حدودی 650 هزار تومان عرضه می‌َشود.

ست پاستلی کودکانه پاپکو

دریان سفر امید

ست لوازم التحریر مدل هویج NEW.6ROKA مجموعه 6 عددی

اقلام همراه در این بسته لوازم تحریر شامل 4 خط کش چوبی، یک جامدادی و جاقلمی استوانه‌ای هاردباکس است. با توجه به طرح بامزه و منحصر به‌فرد این لوازم تحریر فانتزی، دانش‌آموزان دختر در مقاطع ابتدایی از خرید آن استقبال می‌کنند. این محصول در عین طراحی فانتزی، کاربردی است و تمامی اقلام موجود در آن می‌تواند کارایی بالایی در طول سال تحصیلی داشته‌باشد. این ست لوازم تحریر فانتزی حدود 250 هزار تومان قیمت دارد.

ست لوازم التحریر مدل هویج کد NEW.6ROKA مجموعه 6 عددی

پلنر آسمان ابعاد 24*17

می‌توان با خرید یک پلنر جذاب و رنگی، علاوه بر ترغیب کودکان و نوجوانان نسبت به انجام برنامه‌ریزی، فضای شادی را برای آنان فراهم کرد. پلنر رنگی آسمان با ابعاد جمع و جور، علاوه بر ظاهری زیبا، قابلیت حمل آسان دارد و کودکان و نوجوانان در هر مکان و زمانی می‌توانند از آن استفاده کنند. این لوازم تحریر فانتزی با قیمت حدودی 170 هزار تومان قابل خریداری است.

پلنر آسمان

دفتر فانتزی جلد سخت

معمولا خرید دفتر باکیفیت با جلد سخت، خیال خانواده‌ها را از استفاده طولانی مدت این محصول، حتی تا ورق آخر آن راحت می‌کند. شاید قیمت این نوع دفترهای فانتزی با جلد سخت نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر باشد، اما جذابیت ظاهری و همچنین کیفیت بالای آن می‌تواند افراد را ترغیب به خرید کند. این محصول را می‌توان با قیمت 90 هزار تومان از طریق سایت‌های اینترنتی خریداری کرد.

دفتر فانتزی جلد سخت-کاماپرس

لوازم تحریر فانتزی و اداری مدل خودکار 6 رنگ

معمولا در سنین کودکی و نوجوانی، دانش‌آموزان دنیای رنگی متفاوتی دارند. خودکار 6 رنگ نیز می‌تواند یکی از لوازم تحریر فانتزی جذاب برای هر محصلی باشد. در واقع این خودکار با طراحی جالب، 6 رنگ کاربردی نیز دارد. سری این خودکار معمولا از شخصیت‌های مختلف کارتونی الهام گرفته و جذابیت این خودکار را بیشتر می‌کند. این محصول با قیمت حدودی مناسب 65 هزار تومان در بازار موجود است.

لوازم تحریر فانتزی و اداری مدل خودکار 6 رنگ

هایلایتر پاستلی پک 4 رنگ برند CY

هایلایترها معمولا یکی از لوازم تحریر پرمصرف در مقطع متوسطه اول و دوم محسوب می‌شود. متمایزکردن نقاط مهم کتاب معمولا با هایلایتر، ظاهر جذاب‌تری نسبت به خط‌کشی با مداد دارد. این لوازم تحریر فانتزی در سه طیف رنگی پرکاربرد نارنجی، سبز و بنفش، از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت خرید این محصول فانتزی حدود 96 هزار تومان است.

هایلایتر پاستلی پک 4 رنگ برند CY

 

خرید انواع لوازم تحریر فانتزی در «ایمالز»

ایمالز به‌عنوان اولین سایت مقایسه قیمت کالا در ایران، امکان مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها، بخصوص لوازم تحریر و ملزومات تحصیلی را برای کاربران در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و فروشگاه­‌های حضوری فراهم می‌کند.

کاربران علاقه‌مند به خرید لوازم تحریر فانتزی، برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود، می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان