موثرترین روش های کسب درآمد از طریق سئو

ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، ابراهیم حنفی در سومین روز این رویداد درباره روش‌های کسب درآمد از طریق سئو سخنرانی می‌کند. ابراهیم حنفی ضمن تاکید بر اهمیت کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت و اجرای سئو، گفت: در این رویداد درباره روش‌های جزئی کسب درآمد از طریق سئو صحبت می‌کنم و خبری از کلی گویی نخواهد بود. در این رویداد به ارایه تجربه‌های کارآمدی می‌پردازم که امتحان‌ پس داده‌اند و بازدهی داشته‌اند.

ابراهیم حنفی

حنفی در ادامه گفت: کسب درآمد از طریق سئو همواره دغدغه بسیاری از مدیران و صاحبان وبسایت‌ها است. اما اهمیت موضوع آنجایی است که نباید اینگونه برداشت کرد که روش های کسب درآمد همیشه سخت و دشوار است؛ بلکه در این وبینار من به روش های ساده و آسانی اشاره می کنم که خیلی سریع علاقه مندان را به کسب درآمد می‌رساند.

به گفته حنفی، مدیران و صاحبان وبسایت ها و همچنین علاقه مندان به کسب درآمد از طریق راه‌اندازی سایت و اجرای سئو مخاطبان اصلی این سخنرانی خواهند بود.

دریان سفر امید

ابراهیم حنفی بنیانگذار رنک فایند است. او 16 سال سابقه فعالیت در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ دارد؛ مجموعه سئو تبریز را در سال 95 راه‌اندازی کرد و به کدنویسی ابزارهای موثر در زمینه سئو پرداخت.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، حامی غفاری، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز