حامی غفاری از تاثیر محتوا در برندسازی می گوید

حامی غفاری
ژیوار

دومین دورهٔ آموزشی «طوفان محتوا و سئو» از ۱۰ شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، حامی غفاری در اولین روز این مجموعه وبینارها به مدت 90 دقیقه درباره برندسازی و تاثیر محتوا بر آن سخنرانی می‌کند. غفاری با تاکید بر اهمیت برندسازی برای همه کسب و کارها، گفت: در این رویداد ابتدا درباره برندسازی و تاثیر محتوا در برندسازی صحبت می‌کنم و بعد از آن به بررسی بخش‌های مختلف قیف فروش خواهم پرداخت. در ادامه به این موضوع می‌پردازم که برندینگ در کدام بخش از قیف فروش اتفاق می‌افتد و چطور به کمک محتوا می‌توانیم برند خوبی را بسازیم که برجسته باشد.

غفاری ادامه داد: از آنجایی که موضوع برندسازی برای همه کسب‌وکارها اهمیت دارد، در نتیجه نمی‌توان نقش آن را در یک سازمان نادیده گرفت. اما نکته مهم این است که به نقش محتوا در برندسازی توجه زیادی نمی‌شود و همان‌طور که یک محتوای خوب می‌تواند تصویری عالی از یک برند بسازد، یک اشتباه کوچک می‌تواند تمام زحمات یک کسب‌وکار را بر باد دهد.

به گفته حامی غفاری، مخاطبان این وبینار مدیران و صاحبان کسب‌وکار، مدیران بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، متخصصان حوزه محتوا و دیگر علاقه‌مندان هستند.

حامی غفاری مدیرعامل مجموعه وب 24 است. او از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید محتوا وبازاریابی محتوایی آغاز کرد. غفاری در ادامه به سمت دیجیتال مارکتینگ و مدیریت بازاریابی مشغول شد. او 7 سال است که بازاریابی محتوایی را تدریس می‌کند.

دریان سفر امید

طوفان تابستانی محتوا و سئو

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، مهسا خورشیدی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز