راهکارهای محسن طاووسی برای موفقیت در بهینه سازی وبسایت ها

محسن طاووسی
ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم تا هفدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، محسن طاووسی در دومین روز این رویداد به مدت 90 دقیقه تجربه‌های خود را در بهینه سازی وبسایت‌های فارسی، انگلیسی و بین‌المللی به اشتراک می‌گذارد. طاووسی با تاکید بر ضرورت افزایش توان کسب و کارها برای رقابت در فضای آنلاین، گفت: دو کلید اصلی برای موفقیت در بهینه سازی وبسایت‌های فارسی، انگلیسی و بین‌المللی وجود دارد که تجربه 12 ساله من نشان می‌دهد هر روز پررنگ‌تر از قبل شده‌اند:

1- انتخاب کلمات کلیدی کم رقابت، کم جستجو ولی با نرخ تبدیل مناسب و به تعداد زیاد. یعنی شما به جای تمرکز روی 10 کلمه کلیدی که هر کدام 2000 بار جستجو می شوند، روی صد کلمه کلیدی تمرکز می کنید که هر کدام 200 بار جستجو می شوند.

2- ساخت صفحات جزئی تر با مخاطب هدف محدود تر ولی به تعداد بیشتر. برای مثال به جای ساخت یک صفحه رزرو هتل، صفحات رزرو هتل لوکس، رزرو هتل سه ستاره در فلان شهر، رزرو هتل چهارستاره استخر دار و… نیز ساخته شود.

طاووسی افزود: اهمیت به موارد ذکر شده، باعث می‌شود یک کسب و کار توان رقابت با کسب و کارهای قدیمی و با سرمایه زیاد را داشته باشند.
عدم رعایت این موارد علاوه بر اینکه باعث می‌شود دیرتر به نقطه سر به سر برسیم، افزایش شدید هزینه‌ها و کاهش سود و بازدهی مالی کسب و کار را به دنبال خواد داشت.

دریان سفر امید

محسن طاووسی ادامه داد: انتخاب کلمات کلیدی راحت تر و کم جستجو تر ولی به تعداد زیاد؛ در کنار تمرکز روی صفحات جزئی‌تر در وب سایت، کمک بسیار برجسته و غیر قابل چشم پوشی به سود بیشتر با سرمایه و زمان کمتر می‌کند. ازطرفی، رقابت با رقبای بزرگ حوزه مورد نظر را نیز تسهیل می‌کند.

بنا به گفته طاووسی مدیران و صاحبان کسب و کار، متخصصین سئو و بهینه سازی سایت و همچنین علاقه مندان به کسب مهارت های بیشتر در حوزه SEO مخاطبان اصلی این ارایه خواهند بود.

محسن طاووسی از سال 91 وارد دنیای سئو شد. او طی دوران فعالیت کاری خود با برندهایی مانند علی بابا، فراکاو (ورزش سه، تماشا، آنتن)، نماشا، همراه مکانیک، جانبی، ویترین نت، نظارت، پذیرش 24، ایران بروکر و… همکاری داشته است که جزئیات بیشتر در سایت محسن طاوسی قابل مشاهده است.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

دوره تابستانی طوفان محتوا و‌ سئو از ۱۰ تا ۱۷ شهریورماه توسط محتوا مارکتینگ برگزار می‌شود. در این مدت ۱۴ نفر از کارشناسان حوزه بازاریابی محتوایی و سئو در سرفصل‌های متنوع به ارائه داشته‌ها و تجربه‌های خود می‌پردازند.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز