با بهترین و لوکس ترین رستوران‌های دبی آشنا شوید

رستوران دبی - کاماپرس
ژیوار

لوکس‌­ترین رستوران‌های دبی ممکن است در طبقات بالای آسمان خراش‌ها قرار داشته باشند یا برعکس در زیر آب و در بین آکواریوم‌های رنگارنگ از مهمانان خود پذیرایی کنند. این رستوران‌ها که طرفداران بسیار زیادی دارند، انواع غذاهای بین‌­المللی و عربی را عرضه می‌­کنند و اغلب، رستوران‌هایی گران قیمت هستند که در منوی خود غذاهای مخصوص گیاهخواران را هم ارائه می‌­دهند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین رستوران‌های دبی، ویژگی­ هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده‌ است.

رستوران های دبی - کاماپرس

رستوران سی لاوی (Cé LA VI)

سی لاوی یکی از بهترین رستوران‌های دبی است که در ارتفاع و مرکز شهر واقع شده و در آن کلاب لانچ و اسکای بار نیز وجود دارد. اسم این رستوران در اصل یک ضرب‌المثل فرانسوی بوده که “این زندگی است” ترجمه می‌شود. چشم­‌انداز جذاب این رستوران، برج خلیفه است و همه روزه گردشگران زیادی سراغ آن می‌روند.

ساعت کاری این رستوران برای ناهار از 12 تا 16 بوده که در روزهای دوشنبه تا جمعه از 12 تا 15 است. برای شام نیز می­‌توان از ساعت 18 تا 30 دقیقه بامداد به این رستوران رفت. ساعت کار کلاب لانچ این رستوران از ساعت 12 تا 4 بامداد و ساعت کار نایت لانچ آن نیز از ساعت 18 تا 3 بامداد است. همچنین ساعت کار اسکای بار و استخر عرشه این مجموعه از 12 ظهر تا 2 بامداد است. در منوی این رستوران علاوه بر ناهار و نوشیدنی، غذاهای گیاهی نیز دیده می‌­شود.

دریان سفر امید

رستوران های دبی - کاماپرس

رستوران نیتن اوت لاو (Nathan Outlaw )

رستوران نیتن اوت لاو یکی از رستوران های لوکس دبی بوده که در منطقه آل ماهارا قرار گرفته و بهترین انتخاب برای امتحان کردن غذاهای دریایی مجلل است. این رستوران در واقع داخل یک آکواریوم بسیار بزرگ واقع شده که در آن موجودات بسیار زیادی را می‌توان دید. سرآشپز این رستوران، یک فرد ایتالیایی معروف با رتبه بسیار بالا بوده و غذاهایی منحصر به فرد را در منوی خود عرضه می‌کند.

این رستوران در طبقه همکف برج العرب قرار دارد و ورودی آن بسیار باشکوه و جذاب است. فضای داخلی آن نیز بسیار عجیب بوده و طراحی لوکسی را ارائه می‌دهد. رستوران نیتن اوت لاو یک پاسیو در فضای باز هم دارد که می‌توان از آن استفاده کرد. جذابیت اصلی این پاسیو در منظره شگفت‌انگیزی است که از دریا پیش روی مسافران قرار می‌دهد. گنجایش این تراس برای 40 نفر در نظر گرفته شده است.

رستوران های دبی - کاماپرس

رستوران ایوزون (Eauzone )

این رستوران شیک با استخر بزرگی که در اطراف آن قرار گرفته، یکی از فوق‌العاده‌ترین رستوران‌های دبی به حساب می‌­آید. در رستوران ایوزون می‌توان فضایی رمانتیک و شاعرانه را تجربه کرد و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های دبی در بین جوانان است. اغلب زوج‌هایی که برای گذراندن ماه عسل به دبی سفر می­کنند، حتما سراغ این رستوران نیز می‌روند.

این رستوران از ساعت 12 تا 15:30 ناهار سرو می‌کند و برای وعده شام نیز از ساعت 19 تا 23:30 فعال است. سبک غذاهای این رستوران کاملا آسیایی بوده و سرآشپزهای آن نیز در تهیه غذاهای آسیایی مهارت زیادی دارند. همچنین در این رستوران امکان سفارش دادن انواع غذاهای گیاهی فراهم شده است و به همین جهت، یکی از جذاب‌ترین رستوران های دبی برای گیاهخواران به حساب می‌آید.

رستوران های دبی - کاماپرس

«بریم دبی»؛ بهترین سایت برای دبی گردی

بریم دبی، یک سایت معتبر و پرطرفدار در ارائه انواع تورها و بلیط‌های مربوط به تفریحات دبی است. این سایت آفرهای ویژه و خاصی به گردشگران عرضه می­‌کند و در زمینه انواع نیازمندی‌های مربوط به دبی مانند اجاره خودرو یا تهیه ویزا نیز فعالیت قابل قبولی دارد.

علاقه‌­مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت www.berimdubai.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02188896036 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بریم دبی
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز