نکاتی درباره انواع کیف چرم و کیفیت آنها

کیف چرم - کاماپرس
ژیوار

کیف چرم از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌ها و آقایان است که طرفداران زیادی هم دارد. با توجه به اینکه کیف چرم از لحاظ کیفیت نسبت به سایر کیف‌­ها مرغوب‌تر است، در صورت مراقبت درست می‌تواند دوام بالایی هم داشته باشد.

کاماپرس در این گزارش ضمن بررسی ویژگی­‌های کیف چرم به ارائه نکاتی در مورد کیفیت آن پرداخته است.

کیف چرم - کاماپرس

معرفی کیف چرم

از آنجایی که چرم یک ماده طبیعی است، برای تولید کیف چرم باید یک سری مراحل طی شود؛ به این صورت که چرم لازم باید آماده‌سازی شود و پس از انجام برش‌کاری، مونتاژ نهایی کیف انجام شود. پس از تولید، کنترل کیفیت محصولات انجام می‌شود و کیفیت محصول مورد بازبینی نهایی قرار می­‌گیرد تا مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد.

انواع چرم مورد استفاده در کیف‌سازی

چرم گاوی: چرم گاوی، یکی از رایج­‌ترین انواع چرم مورد استفاده در صنایع چرم‌دوزی برای تولید کیف است. این نوع چرم از پوست گاوهای پرورش یافته به دست می‌­آید. دوام بالا از جمله ویژگی‌های چرم گاوی است که آن را به یک ماده درجه یک برای تولید کیف و کفش تبدیل می‌کند.

دریان سفر امید

چرم گاوی به دلیل سختی و ضخامت مناسب خود، استحکام بالایی داشته و قابلیت کشش کمتری نسبت به سایر چرم­‌ها دارد.

چرم گوساله: چرم گوساله یکی از مواد اولیه محبوب در صنعت تولید کیف و کفش است. ضخامت مناسب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های چرم گوساله است که باعث استحکام بیشتر محصولات چرمی می‌شود.

از مزایای چرم گوساله در تولید کیف می‌توان به ظاهر زیبا و لطیف، احساس نرمی و همچنین مقاومت در برابر رطوبت و سایش و فرسودگی اشاره کرد.

چرم جیر: چرم جیر یک نوع چرم نرم و لطیف است که به دلیل سطح مخملی و طراحی شیک، ظاهری زیبا و جذاب به کیف‌ها می‌بخشد. این چرم از انعطاف‌پذیری فوق‌العاده و نرمی بی‌نظیری برخوردار است. از طرفی این چرم در مقابل آب و سایش مقاوم است و بنابراین کیف‌های جیر دارای عمر طولانی و دوام بیشتری هستند.

چرم تمام دانه: چرم تمام دانه ( Full Grain Leather ) یکی از با کیفیت‌ترین و محبوب‌ترین انواع چرم برای تولید کیف‌ چرم است. این چرم استحکام و زیبایی طبیعی خود را حفظ می‌کند، زیرا لایه خارجی آن قوی و محکم است. چرم تمام دانه دارای بهترین قسمت پوست حیوان است که معمولاً هر نوع آسیب ظاهری در آن به راحتی ترمیم می‌شود. چرم تمام دانه خاصیت تنفس‌پذیری طبیعی دارد که موجب ایجاد حس راحتی در استفاده طولانی مدت از آن می‌شود.

چرم براق: چرم براق (Patent) یک نوع چرم با روکش لامینه شده است که برای تولید کیف‌های براق و با جلوه استثنایی استفاده می‌شود. این نوع چرم از طریق فرآیندی خاص به وجود می‌آید؛ به این صورت که ابتدا چرم مرغوب و با کیفیت انتخاب و سپس روکشی از چرم مصنوعی یا لاستیک روی آن ایجاد می‌شود. این روکش، چرم را درخشان و در برابر رطوبت مقاوم می‌کند. این نوع چرم معمولاً در تولید کیف‌های رسمی استفاده می‌شود.

چرم شتر مرغ: چرم شترمرغ یکی از مواد منحصربه‌فرد و با کیفیت برای ساخت کیف و صنایع چرمی است. این چرم محکم و در عین حال نرم، از پوست شترمرغ به دست می‌­­آید و به همین دلیل برای ساخت کیف‌های با کیفیت و سبک از چرم شترمرغ استفاده می‌­شود. این چرم معمولاً در برابر سایش، خوردگی و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

کیف چرم - کاماپرس

قیمت محصولات چرم

محصولات چرمی با توجه به ویژگی­‌های منحصربه‌فرد آنها از جمله طبیعی بودن، استحکام بالا، زیبایی و احساس راحتی از قیمت بالاتری نسبت به محصولات مشابه برخوردارند. تنوع کیف چرمی نیز در بازار بسیار بالاست و تولیدکنندگان زیادی در ایران مشغول فعالیت در این عرصه هستند؛ لذا نمی­‌توان در این گزارش به تمامی قیمت‌­ها اشاره کرد. علاقه‌­مندان برای اطلاع از قیمت انواع محصولات چرمی می­‌توانند به سایت چرم پرسیس را مطالعه کنند.

خرید محصولات چرم طبیعی از «چرم پرسیس»

چرم پرسیس، مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای ملی ایران است. سیستم توزیع کالا و خدمات به مشتریان در چرم پرسیس با به‌ کارگیری زیرساخت‌های استاندارد، تضمین‌کننده‌ تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو در صورت خرید اینترنتی از نشانی اینترنتی https://persisleather.ir است.

چرم پرسیس با ارائه تسهیلات خرید قسطی چرم طبیعی برای مشتریان خود و همچنین کیف پول کیپا (https://kipaa.ir)، خیال آنان را بابت خرید چرم طبیعی راحت کرده است؛ به همین خاطر می‌توان با استفاده از این شرایط ویژه تجربه‌ خریدی عالی و باکیفیت از این مجموعه داشت. همچنین این مجموعه در مرحله تولید چرم و مواد اولیه تا تولید و عرضه کفش، نظارت کامل بر کیفیت دارد و به همین خاطر بهترین محصولات را به دست مشتریان خود می‌رساند.

متقاضیان برای خرید حضوری نیز می‌توانند به نشانی تهران، خیابان سعدی شمالی، کوچه جابرزاده، پلاک 60 و همچنین تهران، ایران مال، طبقه جی 2، جنب کتابخانه جندی‌شاپور، سالن 2، غرفه 10 مراجعه کنند و در صورت نیاز با شماره تلفن 02128421139 تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : چرم پرسیس
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز