9 نکته خواندنی درباره اُکالا

اکالا-کاماپرس
ژیوار

اُکالا گزارش سالانه‌ی فعالیت خود را به تازگی منتشر کرده است. این گزارش دربردارنده آمارهایی مربوط به خود مجموعه و مشتریان است.

پلتفرم اُکالا از جمله سرویس‌های آنلاینی است که در زمینه ارائه محصولات سوپر مارکتی در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند. در این گزارش آمده است که اُکالا رشد 147 درصدی را در جامعه مشتریان خود به ثبت رسانده است. معنای نرخ رشد این است که پلتفرم توانسته در حیطه فعالیتش جایگاه خود را پیدا کند و در بازار رقبا حرفی برای گفتن داشته باشد.

از پرفروش‌ترین‌های اُکالا تا پوشش‌دهی گسترده در کشور

  1. اُکالا با ارائه خدمت خرید سوپرمارکتی که دربردارنده نیازهای روزانه افراد است سبب شده تا بیش از 33 کیلومتر از میزان رفت‌وآمد مشتریان کم‌تر شود و بیش از 23 ساعت در زمان آن‌ها صرفه‌جویی صورت گیرد.
  2. صدر لیست تعداد بیش‌ترین محصولات خریداری شده تنقلاتی مانند چیپس، پفک، بیسکوئیت، کیک و کلوچه است.
  3. رتبه اول پرفروش‌ترین برندها در این پلتفرم از نظر تعداد متعلق به چی‌توز است که حکایت از محبوبیت این نام در سبد کالای خانوار دارد. از نظر ریالی و قیمتی نیز رتبه اول مربوط به پگاه است.
  4. پرفروش‌ترین کالاها با نوشابه و خامه صبحانه شروع و با شکر و اسپاگتی در رتبه‌های آخر پایان می‌یابد.
  5. این مجموعه با ارائه فرصت خریدی ویژه به نام اُتایم به مشتریان این امکان را می‌دهد که از پرتخفیف‌ترین کالاها بهره‌مند شوند.
  6. 80 درصد از مشتریان کمتر از 45 ثانیه در انتظار پاسخ‌گویی می‌مانند که یعنی پشتیبانان اُکالا در کم‌ترین زمان پاسخ مشتریان را می‌دهند.
  7. این پلتفرم در کنار ارائه امکان خرید از فروشگاه‌های متنوع سوپرمارکتی خدمت نانوایی را نیز به عنوان عضو جدید خود برای خریداران فراهم کرده است.
  8. اُکالا رنک به عنوان خدمت اختصاصی پلتفرم این امکان را فراهم می‌کند تا مصرف‌کنندگان تجربیات مثبت و منفی خود را راجع به کالاهای متفاوت به اشتراک گذارند.
  9. پلتفرم با فعالیت در 223 شهر ایران یک پوشش‌دهی گسترده برای افراد در تمامی شهرها فراهم آورده است.

بیشتر خوانید:

دریان سفر امید

انتهای پیام

مرتبط با : اکالا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز