راهنمای خرید گل و گیاه در شیراز ؛ معرفی بهترین فروشگاه‌ها و محصولات

شاخص
ژیوار

خرید گل به‌واسطه بوی خوشایند و رنگ‌های زنده می‌تواند باعث خوشحالی و نشاط شود. طبق تحقیقات، خرید گل می‌تواند سطح استرس را کاهش دهد، موجب تقویت روابط عاطفی شود و فضای مثبتی را در داخل منزل ایجاد کند. فروشگاه‌های گل فروشی در شیراز با بهره‌مندی از تنوع بالای گل، می‌توانند در مناسبت‌های مختلف، برای عرض تبریک، عذرخواهی و یا یادآوری مناسبت‌های خاص دغدغه خرید هدیه را برای افراد کمرنگ‌تر کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین گل فروشی در شیراز با ذکر نشانی می‌پردازد.

گل کارن

این فروشگاه تخصصی در زمینه تزیین و گل‌کاری انواع مناسبت‌ها، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. تزیین ماشین عروس با گل‌های زیبا، دسته گل عروس، و تاج سر عروس از جمله خدمات برجسته این فروشگاه است. همچنین، برای مراسم ترحیم، تزیین تاج گل و سبد گل به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود. دیگر خدمات شامل تزیین جعبه‌های کادویی و باکس‌های گل با طراحی‌های خلاقانه، از جمله باکس‌های حروف گل کارن است. فروشگاه امکان سفارش آنلاین گل را فراهم کرده و با ارائه ارسال رایگان، راحتی مشتریان را تضمین می‌کند. با این خدمات کامل و به‌روز، هر مناسبت شما با زیبایی و لطافت گل‌های تازه ویژه‌تر خواهد شد.
نشانی : شیراز، ستارخان، قبل از خیابان ولیعصر

کارن

گل فروشی ارم گل

این فروشگاه با ارائه خدمات جامع در زمینه تزیینات گل و گیاه، تجربه‌ای ویژه برای مناسبت‌های مختلف فراهم می‌آورد. تزیین و گل‌کاری ماشین عروس، دسته گل عروس، و گل‌آرایی سفره عقد و مجالس از جمله خدمات اصلی است. همچنین، دیزاین وسایل بله برون، تاج گل ترحیم و مراسم شادی، سبد گل، تاج سر، و مچ‌بند با گل‌های طبیعی و مصنوعی زیبا به مشتریان ارائه می‌شود. فروشگاه همچنین انواع گل‌های آپارتمانی و زینتی، سرامیک و گلدان‌های تزئینی، و گل و میوه‌های درون آب را عرضه می‌کند. برای تزیین‌های خاص، باکس‌های کادویی و ظرف‌های ویژه گل در دسترس هستند. علاوه بر این، کود و غذای گیاهان آپارتمانی نیز ارائه می‌شود. اجاره بروزترین ماشین‌های عروسی نیز از دیگر خدمات این فروشگاه است.

نشانی : شیراز، بلوار دانشجو، حدفاصل میدان دانشجو و ارم، از میدان دانشجو به سمت ارم، بعد از کوچه 4

دریان سفر امید

ارم

گالری گل خورشید

این گلفروشی به صورت آنلاین و حضوری خدمات متنوعی را در زمینه گل و گیاهان ارائه می‌دهد. انواع گل‌های شاخه بریده و گیاهان آپارتمانی با کیفیت بالا موجود است. طراحی و دیزاین بروزترین دسته گل‌ها، باکس‌های گل خشک و رز جاودان از دیگر خدمات برجسته این فروشگاه هستند. همچنین، برای مراسم‌های خاص، گل‌آرایی ماشین و دسته گل عروس با طراحی‌های ویژه انجام می‌شود. خدمات دیگر شامل گل‌آرایی مجالس، ارائه گیف و پارتی بگ‌ها، و باکس‌های گل است. علاوه بر این، طراحی و اجرای دیوار سبز (Green wall) به منظور زیباسازی فضاهای داخلی نیز از جمله خدمات منحصر به فرد این گل‌فروشی می‌باشد.

نشانی : شیراز، بلوار باهنر جنوبی، نبش کوچه 16

1

انتخاب بهترین گل فروشی در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز مشغول به فعالیت است. مشاغل برتر در زمینه خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی و به‌خصوص فروشگاه گل فروشی در شیراز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. علاقه‌مندان به یافتن بهترین فروشگاه گل فروشی در شیراز، می‌توانند با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان