بهترین فروشگاه‌های پکیج و رادیاتور در شیراز: معرفی و بررسی

شاخص
ژیوار

وجود فروشگاه‌ پکیج و رادیاتور می‌تواند نیازهای گرمایشی و سرمایشی ساختمان‌ها را برآورده می‌کند. با داشتن نمایندگی‌های معتبر و فروشگاه‌های تخصصی در سطح شهر شیراز، ساکنان شیرازی می‌توانند به راحتی به این محصولات دسترسی داشته‌باشند. این فروشگاه‌ها در کنار تأمین نیازهای محلی، به عرضه برترین برندهای فعال در این زمینه می‌پردازد. معمولا این فروشگاه‌ها با ارائه مشاوره فنی و تخصصی، در زمینه انتخاب و نصب انواع پکیج و رادیاتور خدمت‌رسانی می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی برترین قروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز می‌پردازد.

پکیج مرکزی

این فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز مجموعه‌ای گسترده از محصولات و خدمات در حوزه تاسیسات و بهداشتی را ارائه می‌دهد. انواع پکیج‌های ایرانی مانند ایران رادیاتور و بوتان، و همچنین پکیج‌های پرطرفدار آریستون ایتالیا در این فروشگاه موجود است. رادیاتورهای آلومینیومی و فولادی با ضمانت‌نامه‌های معتبر و تصفیه آب خانگی تایوانی و ایرانی نیز به فروش می‌رسند. اسپیلت‌های کم‌مصرف، هود و گاز آرگون مهام با گارانتی‌های معتبر و شیرآلات الوند با 7 سال گارانتی تعویض از دیگر محصولات این فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز هستند. خدمات شامل نصب، تعمیرات تخصصی، و تامین قطعات است.

نشانی : شیراز، شهرک فرزانگان، چراغ قرمز فرزانگان سمت چپ، بلوار طلاییه، روبه روی اولین دوربرگردان فروشگاه پکیج مرکزی نوین (بلوار طلاییه، بین خیابان کارشناسان و بلوار نارنج، روبه روی دوربرگردان)

1

فروشگاه نوین پکیج-غیاثی

این فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز به عنوان مرجع بررسی و خرید آنلاین تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، با ارائه محصولات باکیفیت و قیمت‌های رقابتی، خدمات گسترده‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. ارسال محصولات به تمام نقاط ایران در 24 ساعت انجام می‌شود. این فروشگاه کلیه تجهیزات مورد نیاز برای ساختمان را از صفر تا صد فراهم می‌کند و به عنوان نمایندگی رسمی برندهای معتبر مانند استیل البرز، بیمکث، ایلیا استیل، و گلسار فارس فعالیت می‌کند.

دریان سفر امید

نشانی : شیراز، حدفاصل چهارراه بنفشه و هنگ، روبروی بانک رفاه، تاسیسات نوین پکیج

2

تجهیزات آشپزخانه مشعل

از جمله محصولات موجود در این فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز می‌توان به فلش تانک توکار، جکوزی شاینی، سینک، هود، گاز، شیرآلات، روشویی، فرنگی، پکیج، رادیاتور، وان و جکوزی اشاره کرد. برندهای معتبر نظیر اخوان، البرز، ایلیا، ایران رادیاتور، مروارید و گلسار در این فروشگاه موجود است. همچنین، تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات آشپزخانه، و سیستم‌های تصفیه آب نیز به فروش می‌رسند. این فروشگاه نمایندگی رسمی برندهای سارگاتی و وال هنگ را نیز دارا بوده و محصولات با کیفیت را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد.

نشانی : شیراز، بلوار صنایع (دکتر حسابی)، پنجمین فروشگاه بعد از فرمانداری

3

پارس تهویه، نمایندگی ایران رادیاتور و بوتان

این فروشگاه به عنوان نمایندگی مجاز ایران رادیاتور و بوتان، مجموعه‌ای از پکیج‌های گرمایشی ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. همچنین، نمایندگی رسمی رادیاتور لورچ است و انواع اسپیلیت‌های با گارانتی و نصب رایگان از برندهای معتبر مانند ایوولی، گری، تراست، ایران رادیاتور و ال جی (LG) را عرضه می‌کند. علاوه بر این، دستگاه‌های تصفیه آب برندهای معتبر مانند C.C.K، سافت واتر و آکواجوی نیز در این فروشگاه موجود است. خدمات این فروشگاه شامل فروش محصولات و ارائه خدمات پس از فروش برای تمامی تجهیزات خریداری شده است.

نشانی : شیراز، کنار گذر صنایع به طرف گلدشت محمدی، پل زیر گذر، جنب پنچرگیری، ایران رادیاتور ( پارس تهویه )

4

انتخاب بهترین فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز مشغول به فعالیت است. مشاغل برتر در زمینه خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی و به‌خصوص فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. علاقه‌مندان به یافتن بهترین فروشگاه پکیج و رادیاتور در شیراز، می‌توانند با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان