بهترین پنکه دیواری پارس خزر

ژیوار

پنکه‌ پارس خزر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خنک کردن اتاق‌ها و فضاهای کوچک است. این پنکه‌ قابل نصب روی دیوار است و به همین جهت کمترین میزان از فضای اتاق را اشغال می‌کند. این محصول با قیمت مناسب عملکرد بسیار خوبی دارد و توانسته رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین پنکه دیواری پارس خزر پرداخته و ویژگی‌های آن را بررسی کرده است.

بهترین پنکه - کاماپرس

طراحی ظاهری پنکه پارس خزر ES7020WKAI

با توجه به اینکه این محصول جزو پنکه‌های دیواری پارس خزر است، به همراه یک کنترل از راه دور عرضه می‌شود و به همین جهت کاربران به آسانی می‌توانند تنظیمات مربوط به این پنکه را انجام دهند. این پنکه با وزن چهار کیلوگرم و ابعاد 460×240×470 میلی‌متر تولید شده و به همین جهت یکی از جمع‌وجورترین گزینه‌هایی است که کاربران می‌توانند خریداری کنند. یکی از مزیت‌های پنکه پارس خزر، قابلیت چرخش اتوماتیک آن است و به همین جهت می‌تواند به خوبی هوا را در داخل فضای محیط به گردش در آورد. همچنین کاربران می‌توانند زاویه‌ چرخش باد این پنکه را تنظیم کنند. پره‌های چهارتایی این محصول از جنس پلاستیک مقاوم است و دوام بالایی دارد. پایه فلزی این محصول نیز از جنس پلاستیک و فلز باکیفیت ساخته شده و طراحی زیبا و ظریفی دارد.

شبکه‌ محافظ این پنکه به صورتی طراحی شده است که از برخورد دست یا سایر اجسام با پره‌های در حال چرخش جلوگیری می­کند. میله‌های محفاظ نزدیک‌ به هم این دستگاه طوری طراحی شده که در صورت کنجکاوی کودکان، خطری برای آنان ایجاد نخواهد کرد. این پنکه با سیم دو متری تولید شده که قدرت عمل و مانور بیشتری برای کاربران ایجاد می‌کند.

دریان سفر امید

بررسی عملکرد پنکه پارس خزر مدل ES7020WKAI

این محصول با توان 60 وات ساخته شده و قدرت باددهی آن 56 متر مکعب در دقیقه است. پره‌های پلاستیکی این پنکه می‌توانند تا 1200 دور در دقیقه بچرخند و کاربران می‌توانند قدرت تنظیم باد پنکه را در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کنند. علاوه بر ریموت کنترل برای انجام تنظیمات از راه دور، این محصول دارای یک پنل لمسی با کاربری آسان و طراحی زیبا است. کاربران می‌توانند تولید باد این پنکه را به صورت جغجغه‌ای یا افقی تنظیم کنند. با تنظیم چرخش باد به صورت جغجغه‌ای می‌توان زاویه باد را به بهینه‌ترین شکل ممکن تنظیم کرد. این پنکه دارای قابلیت چرخش به چپ و راست است و می‌تواند باد را به صورت یکنواخت در فضای اتاق پخش کند. پنکه پارس خزر بر اساس استانداردهای روز اروپا ساخته شده و دارای گواهی استاندارد ایمنی محصول است.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این پنکه، داشتن تایمر است و کاربران به آسانی می‌توانند زمان روشن و خاموش شدن این دستگاه را تنظیم کنند. تایمر این دستگاه امکان تنظیم عملکرد پنکه در یک، دو، چهار و هشت ساعت را فراهم کرده است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این دستگاه، مصرف کم برق آن است و افراد به راحتی می‌توانند برای ساعات طولانی از این پنکه استفاده کنند. پنکه پارس خزر مدل ES7020WKAI با برچسب انرژی A+ وارد بازار شده و به قیمت سه میلیون و 399 هزار تومان قابل تهیه است.

بهترین پنکه - کاماپرس

خرید بهترین پنکه پارس خزر از «لوازم خونگی»

فروشگاه لوازم خونگی از سال 1365 مشغول به فعالیت در زمینه فروش انواع لوازم خانگی، صوتی و تصویری در برندهای مختلف است. این مجموعه در سال 1395 به منظور گسترش فعالیت خود و دسترسی آسان‌تر مشتریان، فروش اینترنتی از طریق سایت را آغاز کرد. خریداران می‌توانند به آسانی اقدام به خرید اینترنتی باکیفیت‌ترین لوازم خانگی و با ارزان‌ترین قیمت از این مجموعه کنند و محصول مورد نظر را در منزل تحویل بگیرند. همه‌ محصولات عرضه‌شده در این مجموعه دارای اصالت کالا و ضمانت است و در صورت عدم سلامت محصول، پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://lavazemkhonegi.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02166706005 و 02166719623 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان