تور مارماریس هتل یو آل چه امکاناتی دارد؟

تور مارماریس هتل یوآل-کاماپرس
ژیوار

اگر برای تعطیلاتی آرام و لذت‌بخش به سواحل کشور ترکیه فکر می‌کنید، احتمالا شهر مارماریس، جایی میان ساحل دریای اژه و مدیترانه، همان مکان رؤیایی شما باشد. هر سال بسیاری از گردشگران با همین طرز فکر راهی این ساحل زیبا و منحصربه‌فرد ترکیه‌ای می‌شوند تا چند روزی را در آرامش بگذرانند. گردشگران ایرانی نیز اغلب برای سفر به این شهر دوست‌داشتنی در تورهایی با نام تور مارماریس و مانند آن شرکت می‌کنند. تور مارماریس  توری است که در آن می‌توانید از امکانات بهترین هتل‌ها به صورت شبانه‌روزی استفاده کنید. به همین علت نیز این تور همیشه طرفداران خاص خود را دارد. در این گزارش از کاماپرس با تور مارماریس، بهترین هتل‌های آن، شرایط شرکت در آن و هزینه‌های مربوط به این تور آشنا می‌شوید.

تور مارماریس هتل یو آل چه امکانات و خدماتی دارد؟

تور مارماریس هتل یو آل به دو صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود. از آنجایی که این شهر ساحلی در ترکیه فرودگاهی ندارد، معمولا برای سفر هوایی نزدیکترین فرودگاه‌ها به آن یعنی دالامان و بدروم به عنوان فرودگاه مقصد انتخاب می‌شوند. از آنجا نیز اتوبوس‌های گردشگری مسافران تور را به هتل مورد نظر در مارماریس می‌رسانند. بعد از رسیدن به هتل نیز، مسافران این تور می‌توانند از خدمات و امکانات خاصی که در تورهای هتل یو آل دارند، استفاده کنند. از جمله این امکانات می‌توان به دریافت انواع غذا، دسر و نوشیدنی در تمام ساعات شبانه‌روز اشاره کرد. در واقع کسانی که از پکیج تور مارماریس استفاده می‌کنند، می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز که بخواهند بدون صرف هزینه‌ای اضافی از تمام امکانات و خدمات بهترین هتل های یوآل مارماریس بهره ببرند.

بهترین هتل های یوآل مارماریس

تور مارماریس - کاماپرس

اگر موقع ثبت‌نام و خرید پکیج تور مارماریس گزینه هتل یوآل را انتخاب کنید، به شما بهترین هتل های یوآل مارماریس پیشنهاد می‌شود. البته، این موضوع به شرکت گردشگری که برای سفر خود انتخاب کرده‌اید، بستگی دارد که کدام یک از بهترین هتل‌های یوآل این شهر را برای شما انتخاب کند اما معمولا بهترین هتل‌هایی که به گردشگران پیشنهاد می‌شوند، عبارت‌اند از:

  • هتل گرین نیچر ریزورت
  • هتل آکوا ریزورت
  • هتل لابراندا مارس
  • هتل گرند یازیچی کلاب مارماریس پالاس
  • هتل سنتیدو اورکا لوتوس بیچ
  • هتل هیلتون دالامان

این هتل‌ها اغلب امکاناتی مانند سرویس رفت و آمد رایگان، ماساژ، خدمات شبانه‌روزی در اتاق و مینی بار رایگان دارند و می‌توانید از امکانات ورزشی مانند استخر، باشگاه بدنسازی و زمین تنیس یا امکانات تفریحی مانند ساحل اختصاصی، پارک ابی و سالن بیلیارد آنها به صورت شبانه‌روزی استفاده کنید.

دریان سفر امید

شرایط و مدارک لازم برای تور مارماریس

تور مارماریس- کاماپرس

معمولا برای شرکت در تور مارماریس هتل یو آل باید گذرنامه و مدارک هویتی خود همراه با مدارکی مانند کارت واکسن را داشته باشید. گذرنامه شما نیز باید حداقل ۷ ماه اعتبار باقیمانده داشته باشد.

هزینه تور مارماریس نیز بسته به امکانات و خدماتی که درخواست می‌کنید، زمان سفر شما که در اوج شلوغی باشد یا در زمان‌های خلوت‌تر سال، نوع هتل و ستاره‌های آن، نوع شرکت هواپیمایی و کلاس پروازی شما، مدت زمانی که در سفر هستید و عواملی مانند آن متفاوت خواهد بود. در حال حاضر، هزینه تور مارماریس هتل یو آل برای حدود یک هفته از حدود ۶۵میلیون تومان شروع می‌شود.

اوج آرام؛ مجری بهترین تور مارماریس هتل یو آل

تور مارماریس - کاماپرس

سفر به شهر زیبای مارماریس باید با بهترین تورهای گردشگری باشد. در این صورت، قادر خواهید بود از امکانات بهترین هتل‌ها بدون هیچ دردسری بهره ببرید. در رفت‌وآمد به این شهر ساحلی نیز نقش یک تور گردشگری با بهترین امکانات و خدمات اهمیت فراوانی دارد. در حال حاضر، شرکت‌های گردشگری بسیاری در این وجود دارند که می‌توانند شما را از شهرهایی مانند تبریز، شیراز و تهران به مارماریس ببرند اما در میان آنها نام اوج آرام اعتبار خاصی دارد. شرکت در سال ۱۳۹۶ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد تا خدمات باکیفیتی را در اختیار گردشگران تورهای بین‌المللی و خارجی قرار دهد.

اوج آرام به عنوان مجری مستقیم تور مارماریس و بسیاری از تورهای آسیایی و اروپایی می‌تواند تجربه شرکت در یک تور مارماریس هتل یو آل را برای شما به بهترین شکل ممکن به ارمغان بیاورد. این شرکت که در فصول پرگردشگر با چارتر کردن پرواز به مقاصد مختلف کشور ترکیه به ویژه شهرهای ساحلی توانسته رضایت خاطر بسیاری از گردشگران را جلب کند، بهترین تور مارمارماریس هتل یو آل را دارد. برای شرکت در تور مارماریس اوج آرام و استفاده از خدمات آن می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی این شرکت با کارشناسان اوج آرام تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی با کارشناسان اوج آرام به این ترتیب هستند:

  • شماره تلفن: ۰۲۱۴۵۴۱۹
  • نشانی پستی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، پلاک ۲۰
  • ایمیل: oujaram@outlook.com

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز