پاول دوروف چند سال زندانی می شود؟

ژیوار

براساس گزارش رسانه‌های فرانسوی ممکن است پاول دوروف، بنیان‌گذار پیامرسان تلگرام به دلیل اتهاماتی که به او وارد شده است به ۲۰ سال زندان محکوم شود.

به گزارش کاماپرس، اتهامات زیادی به دوروف وارد شده است که می‌توان به تروریسم، قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری، پول‌شویی و محتوای سوءاستفاده از کودکان اشاره کرد.

پاول دوروف مدیر ارشد اجرایی تلگرام شنبه شب در فرودگاهی در فرانسه دستگیر شد. طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی این دستگیری بخشی از تحقیقات اولیه درباره شیوه آسانگیرانه نظارت بر پیام رسان و ناتوانی در کنترل فعالیت‌های مجرمانه بود.

بیشتر بخوانید:

همچنین تلگرام به عدم همکاری با پلیس متهم شده است. در همین راستا عصر دیروز تلگرام بیانیه ای در کانال رسمی خبری خود و همچنین پلتفرم ایکس منتشر و اعلام کرد دوروف هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد و ادعای اینکه تلگرام یا مالک آن مسئول سواستفاده کاربران از آن هستند نیز نامعقول است.

دریان سفر امید

در متن بیانیه مذکور آمده است: تلگرام از قوانین اتحادیه اروپا از جمله قانون سرویس‌های دیجیتال پیروی می کند و سیستم نظارت بر محتوای آن مبتنی بر استانداردهای صنعت و به طور مداوم در حال ارتقا است.

معترضان دستگیری دوروف در مقابل ساختمان سفارت فرانسه در مسکو تجمع کرده‌ و به نشانه اعتراض موشک‌های کاغذی مشابه علامت تلگرام را در برابر دید مردم قرار داده‌اند.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز