پرفروش ترین بازی PS5 ارزان قیمت مناسب برای نوجوانان

عکس گیمر نوجوان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

تنوع بسیار بالای بازی PS5 باعث شده تا نوجوانان متناسب با علاقه‌ انتخاب‌های بیشتری داشته باشند. این بازی‌ها در مدل‌های پرفروش و ارزان اغلب در حدود 1 میلیون تومان قیمت دارند و داستان‌هایی فانتزی، اکشن و ماجراجویانه را در بر می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین بازی‌های PS5 ارزان قیمت مناسب برای نوجوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی PS5 ارباب حلقه‌ها Lord of the Rings Gollum

قیمت بازی ارباب حلقه‌ها در زمان تهیه این گزارش 1 میلیون و 180 هزار تومان بوده و جزو محصولات محبوب به حساب می‌آید. این بازی با سبک اکشن و ماجراجویی طراحی شده و برای سنین بالای 16 سال مناسب است. این بازی که داستان ارباب حلقه‌ها را روایت می‌کند با تصاویری شفاف و جذاب ارائه شده و در آن می‌توان ماجراهای مختلف را دنبال کرد. افرادی که به داستان‌های فانتزی مانند ارباب حلقه‌ها علاقه دارند می‌توانند این بازی PS5 هیجان انگیز را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بازی PS5 با نام Hades

بازی دیگری که برای نوجوانان مناسب در نظر گرفته می‌شود سبکی مبارزه‌ای و ماجراجویانه داشته و با قیمت 1 میلیون و 230 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول علاوه بر اینکه اثری سرگرم کننده است، بلکه به عنوان یکی از بهترین آثار روگ لایک در دهه اخیر نیز شناخته می‌شود. در داستان این بازی زگرئوس پسر هیدیس از زندگی در آندرورلد خسته شده و تصمیم می‌گیرد به کوه المپ برود. در این بازی PS5 بین قدرت آیتم‌ها و پاورآپ‌ها تعادل ایجاد شده و می‌توان آن را محصولی رنگارنگ با تصاویر بصری جذاب دانست.

بازی PS5 با نام Marvel’s Avengers

این بازی با سبک اکشن نقش آفرینی ارائه شده و با قیمت 1 میلیون و 330 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این بازی برای قهرمانان مختلف گروه اونجرز که در بازی حضور دارند ماموریت‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود. البته نقشی که بازیکن آن را بر عهده دارد مرد عنکبوتی خواهد بود و شخصیت‌های دیگر با اپدیت شدن بازی و به مرور به شکل رایگان در دسترس بازیکن قرار می‌گیرند. در این بازی PS5 گرافیک بالایی به کار رفته و بازیکن می‌تواند تجربه‌ای جذاب از بازی را داشته باشد.

بازی PS5 با نام Marvel’s Avengers-کاماپرس

بازی PS5 با نام Hot Wheels Unleashed

این بازی PS5 یکی از بهترین بازی‌های خلاقانه در بازار است که با قیمت 1 میلیون و 330 هزار تومان به فروش می‌رسد. در این بازی به دنیای ماشین‌ها سفر کرده و کلکسیونی از ماشین‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. در این بازی هر برخوردی که در طول رانندگی ایجاد شود اثری قابل توجه روی ماشین می‌گذارد و از این جهت می‌توان گرافیک آن را بسیار خوب دانست.

گیم - کاماپرس

بازی PS5 با نام Guardians of The Galaxy

بازی PS5 نگهبانان کهکشان یکی از بازی‌های اکشن و ماجراجویی بوده که با قیمت 1 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این بازی که برای سنین بالای 16 سال طراحی شده دنیای بزرگ و زیبایی دارد و در آن می‌توان تنوعی عالی از دشمنان را دید. علاوه بر آن، گرافیک بسیار خوب این بازی باعث می‌شود که بازیکنان به بازی در آن علاقه‌مندتر شوند.

بازی PS5 با نام Guardians of The Galaxy-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آی گیمر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز