قیمت خودرو افزایشی شد

ژیوار

بازار خودرو امروز _دوشنبه پنجم شهریور_ در بسیاری از محصولات داخلی نسبت به روز گذشته افزایش نشان می‌دهد اما در بازار محصولات مونتاژی تغییرات کمتری دیده می‌شود.

پژو پارس TU5 از خودروهای پرطرفدار ایران خودرو بدون تغییر و با نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

سورن پلاس از جمله محصولات پرطرفدار بازار با افزایش یک میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته و دنا پلاس (۶ سرعته) با رشد دو میلیون تومانی به نرخ ۶۹۷ میلیون تومان و ۷۹۵ میلیون تومان رسید.

کوییک S دنده‌ای یکی از اقتصادی‌ترین محصولات بازار داخلی با همان نرخ روز پیشین به بهای ۴۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.تارا اتوماتیک V2 و تمام هم‌نوعان آن جهشی را امروز تجربه نکرده و با همان قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می‌شود که در محدوده ۵۴۳ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می‌رسد. بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۲۸ میلیون تومان، سورن پلاس با قیمت ۶۹۷ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۵۹۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۰۱ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۵ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۲۸ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۱۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۶۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۶۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۳ میلیون تومان، تارا دستی V۱ به قیمت ۷۵۶ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۰۶ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دریان سفر امید

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۱۳ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۲۷ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۳۹ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۴ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۷ میلیون تومان، وانت پادرا (دوگانه‌سوز) با قیمت ۸۲۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ فول ۲۰۲۴ با قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

در بازار خودروهای مونتاژی نیز افت و خیز قیمت دیده می‌شود اما میزان تغییرات از محصولات داخلی کمتر است.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان‌های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود، امروز به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

اکستریم VX یکی از نخبه‌ترین محصولات مدیران خودرو نیز با همان نرخ پیشین چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۸۹۸ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت ۹۹۸ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان، فونیکس FX با قیمت دو میلیارد و ۹۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۳ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز