کتاب کمک درسی با تخفیف از کجا بخریم؟

ژیوار

کتاب‌های کمک درسی ضروری‌ترین کتاب‌ها برای دانش آموزان بعد از کتاب‌های درسی هستند. اگرچه خرید کمک درسی‌ها الزامی نیست اما می‌توانند در کنار کتاب‌های درسی بیشترین کمک را به بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان داشته باشند.

کاماپرس با توجه به افزایش قیمت انواع کتاب در سال‌های اخیر، در این گزارش به بررسی نحوه خرید کتاب کمک درسی با تخفیف پرداخته است.

مزایای خرید کتاب کمک درسی

در سال‌های دور گذشته کتاب‌های کمک درسی فقط محدود به راهنمای پاسخ به سوالات کتاب‌های درسی و حل المسائل بود. همین موضوع سبب مخالفت بسیاری از افراد برای استفاده از این کتاب‌ها می‌شد. آن‌ها استفاده از حل المسائل‌ها را سبب تنبلی و ضعف درسی دانش آموزان می‌دانستند که تا حد زیادی نیز حق با آن‌ها بود.

در سال‌های اخیر، وضعیت کتب کمک درسی تغییر زیادی کرده است و در تعداد، تنوع و محتوای این نوع از کتاب‌های آموزشی شاهد تنوع، نوآوری و تحول هستیم. کتاب‌های کمک درسی امروزی حل المسائل نیستند، بلکه دروس پایه‌های مختلف تحصیلی را به روشی بهتر و مدرن‌تر به دانش آموزان آموزش می‌دهند.

در واقع کتاب‌های کمک درسی به دانش آموز کمک می‌کند که دروس خود را به صورت عمیق‌تر آموزش دیده و حتی دانش آموزانی که در کلاس درس نمی‌توانند به طور کامل متوجه درس شوند، می‌توانند با خرید کتاب کمک درسی و با تمرین در خانه همان دروس را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند.

دریان سفر امید

علاوه بر این در این کتاب‌ها تکنیک‌های خاصی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود که می‌تواند باعث بهبود نمرات امتحانی آن‌ها شده و حتی موفقیت بیشتری را در کنکور برایشان رقم بزنند.

نکات مهم برای خرید کتاب‌های کمک درسی

دانش‌آموزان می‌بایست در خرید کتاب کمک درسی برخی از مسائل را در نظر داشته باشند. از جمله مهم‌ترین نکاتی که باید در این زمینه در نظر داشت، می‌توان به جدید بودن تاریخ چاپ این کتاب‌ها اشاره کرد.

محتوای دروس معمولا هر ساله دچار تغییراتی می‌شوند و این نیز در ادامه تغییرات کتاب‌های درسی را رقم می‌زند. کتاب‌های کمک درسی نیز باید همگام با این تغییرات به روز رسانی شوند. بر همین اساس، بهتر است که در خرید کتاب کمک درسی به تاریخ چاپ کتاب توجه کنید و آخرین چاپ و جدیدترین نسخه را برای هر درس خریداری کنید.

همچنین با توجه به افزایش چند برابری قیمت کتاب در سال‌های اخیر، هزینه خرید کتاب کمک درسی نیز به میزان زیادی افزایش پیدا کرده است و خرید کتاب برای همه دروس هزینه زیادی را به والدین تحمیل خواهد کرد. به همین دلیل باید به سراغ فروشندگانی بروید که تخفیف‌های بیشتری را روی کتاب‌های کمک درسی اعمال می‌کنند.

علاوه بر این امروزه انتشارات و نویسندگان مختلفی اقدام به توزیع کتاب‌های کمک درسی کرده‌اند. برای اینکه بدانید کتاب منتشر شده از طرف کدام انتشاراتی بهتر است، باید از افراد مطلع مانند فروشندگان کتاب و معلمین خود مشاوره گرفته و سپس اقدام به انتخاب و خرید کتاب کمک درسی نمایید.

کتاب‌های کمک درسی را حضوری بخریم یا اینترنتی؟

هر یک از روش‌های خرید کتاب کمک درسی به صورت حضوری یا اینترنتی می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که خود در فضای کتاب فروشی حاضر باشند و با گشتن در بین کتاب‌ها اقدام به انتخاب عنوان مورد نظر خود کنند.

این در حالیست که سایت‌های فروش آنلاین کتاب‌های کمک درسی معمولا تخفیف‌های بسیار خوب و دائمی را روی کتاب‌های خود اعمال می‌کنند. دلیل این موضوع هزینه‌های پایین این سایت‌ها نسبت به کتابفروشی‌ها است.

علاوه بر این، سایت‌های اینترنتی فروش کتاب، تنوع بسیار خوبی در عناوین کتاب‌ها دارند و همین موضوع می‌تواند در وقت و هزینه شما برای انتخاب عنوان مناسب صرفه‌جویی کند.

خرید کتاب کمک درسی با تخفیف از سایت «یونی کتاب»

سایت «یونی کتاب» یکی از بهترین و قابل اعتمادترین سایت‌های مختص فروش کتاب آموزشی، درسی، کمک درسی، آموزش زبان، کتاب‌های عمومی و دانشگاهی است. این سایت جامع دارای بخش مستقلی برای فروش کتاب‌های کمک درسی مقاطع مختلف تحصیلی است و کتاب‌های خریداری شده را ظرف چند روز کاری به صورت رایگان به دست مشتریان خود می‌رساند.

تضمین سالم بودن کتاب‌های درسی و ارائه تخفیف‌های بالا از جمله اقدامات یونی کتاب است. تمام دانش آموزان و معلمین برای سفارش آنلاین کتاب‌های کمک درسی می‌توانند به سایت این موسسه به آدرس uniketab.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02166969090 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : یونی کتاب
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز