بهترین سیستم‌ های سرمایش و گرمایش ساختمان را از کجا بخریم؟

ژیوار

سیستم‌های سرمایش و گرمایش از اجزای حیاتی هر ساختمان به شمار می‌روند که تاثیر مستقیمی بر راحتی ساکنان، کارایی انرژی و هزینه‌های عملیاتی آن نیز دارند. با پیشرفت فناوری و افزایش آگاهی در مورد مسائل زیست‌محیطی، انتخاب سیستم مناسب برای سرمایش و گرمایش ساختمان‌ به چالشی بزرگ تبدیل شده است. باتوجه به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ی موجود در بازار، امکان انتخاب گزینه‌ای مناسب برای هر ساختمانی وجود دارد. در نهایت، مشاوره با متخصصان و انجام تحقیقات کافی می‌تواند شما را در انتخاب بهترین سیستم یاری کند تا بتوانید محیطی راحت، پایدار و اقتصادی برای زندگی یا محل کار خود فراهم کنید.

کاماپرس در این مطلب، به معرفی ۸ مورد از سیستم‌های سرمایش و گرمایش ساختمان می‌پردازد.

کولر آبی سلولزی

این سیستم به واسطه پد سلولزی که به جای پوشال در آن قرار گرفته دارای راندمان بالاتری بوده و براساس سیستم تبخیری محیط را خنک می‌کند‌. به همین خاطر در مصرف آب و برق صرفه‌جویی شده و به تمیز شدن هوای محیط نیز کمک شایانی می‌‌کند. لازم به ذکر است این سیستم تنها عملکرد سرمایشی دارد و در مناطق گرم و خشک با راندمان پایین، عملا کارساز نخواهند بود.

فن‌ کویل

این سیستم از بهترین سیستم‌های سرمایش و گرمایش ساختمان بوده که با داشتن کویل‌های سرمایشی و گرمایشی، گرما و سرما تولید می‌کند. این سیستم در انواع زمینی، سقفی، دیواری، داکتی و کانالی تولید شده که در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری قابل نصب است. از مزایای اصلی فن کویل‌ می‌‌توان به نیاز نداشتن به سیستم مرکزی، راه‌اندازی ساده، عملکرد بی‌صدا و ایجاد هوای پاک اشاره کرد. به علاوه این سیستم سرمایشی و گرمایشی، قیمت مناسبی داشته که هزینه‌های تعمیر و نگهداری آن نیز پایین است.

دریان سفر امید

 GHP

این دستگاه به صورت یکپارچه و مستقل همچنین بدون نیاز به موتور‌خانه، خنک‌کننده و .. قادر به تولید سرمایش و گرمایش محیط‌های مسکونی و نیمه صنعتی است. از مزایای اصلی این دستگاه می‌توان به میزان مصرف برق به شدت کمی که دارد اشاره کرد چراکه از گاز شهری برای گرمایش و سرمایش استفاده می‌کند. شیوه نصب، تعمیر و نگهداری آسان و بی‌صدایی نیز دارد که باعث شده مورد استقبال زیادی قرار گیرد.

 VRF

از سیستم‌های سرمایش و گرمایش مناسب برای محیط‌های مسکونی، تجاری، اداری و … بوده که با استفاده از برق عملیات گرمایش و سرمایش را انجام می‌‌دهد. در این دستگاه، کمپرسور توسط موتور الکتریکی برقی روشن شده و گاز را به لوله‌‌ها و میان یونیت‌های بیرونی و داخلی جهت ایجاد سیکل انتقال می‌‌دهد. از مزایای این سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌‌توان به مصرف کم انرژی، راندمان بالا، تنظیم و کنترل هوشمند دما، نصب با اشغال حداقل فضای ممکن و نداشتن هیچ صدایی اشاره کرد.

یونیت پکیج یا روفتاپ پکیج

یکی دیگر از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ساختمان دارای کانال بوده که هوا را پس از سرد یا گرم شدن به سمت کانال و سپس به محیط ساختمان هدایت می‌کند. این دستگاه با کمک چیلر و هواساز عمل سرمایش و گرمایش را انجام می‌‌دهد. از مزایای این دستگاه می‌‌توان به پاکسازی هوا به دلیل تعبیه سیستم فیلتراسیون، راندمان بالا و اتلاف نکردن انرژی اشاره کرد که در سالن‌های صنعتی بزرگ، کارخانه‌ها، سوله‌ها و مراکز بزرگ به کار برده می‌شوند.

چیلر

این سیستم با دو نوع جذبی و تراکمی قادر به خنک‌سازی محیط‌های بزرگ بوده که نسبت به دیگر سیستم‌های دوکاره علاوه بر اینکه برق کمتری مصرف می‌‌کند، به دلیل داشتن سیستم فیلتراسیون، هوای پاکی را نیز تولید می‌‌کند.

زنت

این سیستم از ارزان‌قیمت‌ترین سیستم‌های تهویه هوا بوده که به دلیل داشتن راندمان بالا و ساختار شبیه به کولر آبی بسیار مورد استقبال واقع می‌شود. این دستگاه معمولا برای محیط‌های بزرگ مانند کارخانه، سوله، باشگاه، سالن ورزشی، سالن کنفرانس، تالار و … مورد استفاده است.

اکونوپک

این دستگاه از جدیدترین سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بوده که به دلیل مستقل بودن و نیاز نداشتن به موتورخانه بسیار پرفروش است. این دستگاه دوکاره که معمولا برای محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد با کمک سوخت گاز طبیعی و لوله‌کشی آب گرم، هوای گرم همچنین با دو روش تبخیری یا چیلر، هوای سرد تولید می‌‌کند.

خرید بهترین سیستم‌های سرمایش و گرمایش ساختمان از “سهند هواساز”

سهند هواساز بیش از ۱۵ سال در طراحی، تولید و عرضه انواع محصولات گرمایشی مانند هیتر صنعتی و سرمایشی مانند کولر صنعتی همچنین محصولات تهویه و تصفیه هوای گرم و سرد سابقه دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سیستم‌های تهویه مطبوع هوا، دریافت مشخصات فنی و استعلام قیمت با شماره تلفن 02156543512 تماس گرفته یا برای تسهیل فرآیند ارتباط به نشانی اینترنتی https://sahandhavasazco.com مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سهند هواساز
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز