همه چیز درباره ایمنی راه پله‌ ها

نرده استیل - کاماپرس
ژیوار

طبیعتا یکی از اولویت‌های اساسی در اتمام پروژه ساخت‌وساز، ایمن‌ سازی بخش‌های مختلف راه‌پله‌هاست. حوادثی مانند ایجاد لغزش، سقوط و یا برخورد در راه‌پله می‌تواند جراحات و حوادث جدی به‌بار بیاورد. بر همین اساس، طراحی، ساخت و ایمن‌‌سازی راه‌پله‌ها می‌تواند پروژه ساخت و ساز را به بهترین نحو ممکن به اتمام برساند. در بحث ایمنی راه‌پله، معمولا نرده استیل، با ویژگی‌های منحصربه‌‎فرد خود می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی نرده استیل به‌عنوان راهکاری مناسب جهت ایمن ‌سازی راه‌ پله‌ها می‌پردازد.

نقش نرده استیل در ایمنی راه‌پله

نرده‌ استیل می‌تواند ایفاگر نقش حفاظ برای راه‌پله‌ها باشد. علاوه بر بحث ایمنی، نرده‌ استیل می‌تواند به‌عنوان نقطه اتکائی برای کودکان، افراد میانسال و کهنسال باشد. از همین رو، انتخاب نرده مناسب می‌تواند در کنار افزایش ایمنی، آسایش و راحتی را به ارمغان بیاورد. نرده استیل معمولا یکی از رایج‌ترین انتخاب‌ها برای ایمن ‌سازی راه‌پله است؛ در واقع نرده‌هایی از این جنس با توجه به مقاومت بالا و البته ظاهری زیبا، گزینه بسیار مناسبی برای تجهیز ساختمان محسوب می‌شود. معمولا با توجه به قابلیت‌های فراوان نرده استیل، می‌توان از آن برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد.

1

نرده استیل، بهترین انتخاب برای ایمن ‌سازی راه‌پله

نرده استیل در کنار استحکام بالا، ظاهری زیبا و مدرن به نمای ساختمان می‌دهد. در واقع سطح براق این جنس نرده معمولا با انواع دکوراسیون‌ها قابلیت هماهنگی دارد و می‌تواند جلوه‌ راه‌پله را لوکس‌تر کند. در کنار ظاهر زیبا، مقاومت این جنس نرده در برابر زنگ‌زدگی بسیار عالی است. طبیعتا نرده راه‌پله‌ها در معرض رطوبت و بارش باران قرار خواهند گرفت؛ این ویژگی می‌تواند دوام نرده را در شرایط جوی نامناسب بالا نگه دارد و از بسیاری از هزینه‌های اضافه در دراز مدت جلوگیری کند. همچنین نرده استیل در برابر هرگونه فشار و ضربه نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و در برابر هرگونه خش، تغییر ظاهری نمی‌دهد؛ به همین دلیل هزینه تعمیر و نگهداری به مراتب پایین‌تری نسبت به جنس‌های دیگر نرده دارد.

نکات ایمنی جهت نصب نرده استیل

– شاید ذکر این نکته جالب و حتی خنده‌دار به‌نظر برسد اما سالانه تعداد زیادی گزارش از گیرکردن سر کودکان بر اثر کنجکاوی در میان نرده‌های راه‌پله به آتش‌نشانی مخابره می‌شود. معمولا فاصله بین نرده‌ها از یکدیگر بهتر است بین 11 تا 15 سانتی‌متر باشد. هرچه این فضا فاصله کمتری داشته‌باشد، ریسک گیرکردن سر کودکان کنجکاو بین نرده‌های راه‌پله کمتر خواهد بود.

دریان سفر امید

– در خصوص ارتفاع نرده استیل نسبت به لبه پله، بهتر است این فاصله حدود 90 سانتی‌متر باشد. در واقع این ارتفاع استاندارد است و عدم رعایت آن می‌تواند ایمنی راه‌پله را پایین بیاورد. ارتفاع پایین می‌تواند میزان ایمنی راه‌پله را کاهش دهد. همچنین ایجاد ارتفاع غیراصولی، در کنار ایجاد هزینه اضافی، می‌تواند بر روی نمای ظاهری راه‌پله نیز تأثیر منفی داشته‌باشد.

– در خرید اینترنتی نرده استیل، حتما باید از سایتی معتبر اقدام به خرید کرد. بسیاری از عرضه‌کنندگان اقدام به فروش محصولات بی‌کیفیت می‌کنند؛ محصولات بی‌کیفیت با قیمت پایین‌تر، معمولا در برابر رطوبت و بارش باران مقاومت بالایی ندارد و خطر زنگ‌زدگی در مورد چنین نرده‌های استیلی بسیار زیاد است.  بنابراین بهتر است در این زمینه، اول از همه به سایت معتبری رجوع کرد؛ تنوع محصولات و میزان رضایت کاربران را سنجید و پس از آن با بررسی قیمت و اطمینان نسبت به قیمت مناسب، در زمینه خرید اقدام کرد.

3

خرید نرده استیل از مجموعه «وستاسازه»

وستاسازه یکی از مجموعه‌های بسیار معتبر در امر طراحی، تولید و اجرای انواع نرده‌های استیل باکیفیت است. این شرکت با تشکیل تیمی مجرب و حرفه‌ای، با عرضه محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی، به خوبی جایگاه خود را بازار اینترنتی پیدا کرده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع نرده‌های استیل و دیگر ملزومات ساخت و ساز، می‌توان با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی https://www.vestasaze.com اطلاعات لازم را کسب کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : وستا سازه
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز