استقبال فعالان رسانه‌ای از انتصاب رئیس جدید سازمان محیط زیست

ژیوار

مسعود پزشکیان، در تازه‌ترین انتصاب‌ها، شینا انصاری را به معاونت خود برای ریاست بر سازمان حفاظت از محیط زیست منصوب کرد و بدین ترتیب، سومین خانم وارد کابینه پزشکیان شد. شینا انصاری پس از معصومه ابتکار و فاطمه واعظ جوادی این پست را تصاحب کرده است.

به گزارش کاماپرس، انصاری دو دوره تخصصی آلودگی هوا و پایش گاز‌های گلخانه‌ای را در کشور ژاپن در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۱۶ گذارنده است. دوره‌های تغییر اقلیم و ساختمان‌های سبز (سنگاپور)، محیط زیست دریایی منطقه راپمی (امارات)، حفاظت از لایه ازن (ژاپن) و همچنین فناوری‌های سبز (اتریش) از جمله دوره‌های آموزشی ضمن خدمت او است. وی چندین کتاب در زمینه محیط زیست به رشته تحریر درآورده است و همچنین مقالات تخصصی در مجلات علمی و یادداشت‌های متعددی درباره مسائل و معضلات محیط زیستی کشور در روزنامه‌ها از او منتشر شده است.

شینا انصاری-کاماپرس

در همین حال انتصاب شینا انصاری از سوی پزشکیان با استقبال کاربران همراه شده است، «صدرا محقق»، روزنامه نگار در این باره نوشته است: «سپردن سازمان حفاظت محیط‌زیست به شینا انصاری از بهترین تصمیمات پزشکیان بود. انصاری متخصص محیط‌ زیست، سال‌ها در خود سازمان و شهرداری تهران مسوولیت محیط‌زیستی داشته و از همه مهم‌تر دغدغه‌مند و دلسوز طبیعت ایرانه.»

نیما نامداری، فعال رسانه هم در این باره نوشته است: «خانم شینا انصاری که به عنوان رییس سازمان محیط زیست انتخاب شد چند سال پیش سرطان گرفت و بعد درمان شد. کتاب و نوشته‌هایی هم در این‌باره دارد. جایی حسش در زمان درمان را امیدواری بدون خوش‌بینی توصیف کرده بود. حکایت محیط زیست ایران هم به گمانم با آمدن ایشان همین باشد.»

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

اما معصومه ابتکار، رئیس اسبق محیط زیست هم در این خصوص نوشت: «انتصاب شایسته دکتر شینا انصاری درمقام معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر از امید‌ها و بالندگی‌های نو دارد. انشاالله این انتصاب دکتر پزشکیان که برای اولین بار فردی از بین کارکنان سازمان انتخاب شد سبب بهبود روند‌ها شود. برای دکترانصاری عزیز آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.»

جواد دلیری، فعال رسانه هم در این باره نوشته است: «خانم شینا انصاری از بدنه سازمان حفاظت از محیط زیست است و حتما از بهترین مدیران این سازمان خواهد شد. آرزو می‌کنم جز برای حفاظت از طبیعت و پایداری سرزمین ایران هیچ کاری نکند.»

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز