شرایط خرید اقساطی آریزو 6 GT اعلام شد

آریزو6-کاماپرس
ژیوار

مدیران خودرو در طرح فروش نقد و اقساط جدید خود 11 محصول را عرضه کرده است. این طرح از شنبه، سوم شهریورماه 1403، آغاز شده و در آن تمامی 11 محصول به قیمت کارخانه و با شرایط مناسب نقدی و اقساطی به فروش می‌رسند. یکی از خودروهای عرضه شده در این طرح، آریزو 6 GT است.

به گزارش کاماپرس، مدیران خودرو در طرح فروش نقد و اقساط خود، خودرو آریزو 6 GT را با قیمت نقدی 1 میلیارد و 614 میلیون و 100 هزار تومان به مشتریان واگذار می‌کند. در صورتی که فردی خواهان خرید این خودرو با شرایط اقساطی باشد، باید معادل 807 میلیون و 500 هزار تومان پیش پرداخت کرده و تا 60 ماه قسط بپردازد. مبلغ هر قسط 22 میلیون و 751 هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

درباره خودرو آریزو 6 و امکانات رفاهی آن بدانید

آریزو 6 جی تی یک خودرو سدان خانوادگی با چهره خشن و جوان پسند است که با موتور چهار سیلندری 1.6 لیتری توربو به بازار عرضه شده است. موتور این خودرو به اندازه 197 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو به 7.46 ثانیه زمان نیاز دارد تا به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. خودرو آریزو 6 توانسته پنج ستاره ایمنی سی ان کپ را به دست آورد. آریزو 6 جی تی به دلیل داشتن امکاناتی مثل سیستم هشدار خروج از لاین، رادار نقطه کور، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم هشدار باز کردن درها و … توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این خودرو دارای امکانات رفاهی مانند کروز کنترل، سنسور نور و باران، دوربین 360 درجه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، اتوهلد و ترمز پارک برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، سیستم مولتی مدیا، آینه وسط الکتروکرومیک و … است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز