سلامی به بازی های رایانه‌ ای در سال 2025

سلامی به بازی های رایانه‌ ای در سال 2025
ژیوار

شانزدهمین دوره بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای «گیمزکام» سه‌شنبه با حضور بیش از هزار غرفه‌دار و مشارکت بیش از 50 کشور جهان در کلن آلمان رسماً آغاز به‌کار کرد.

به گزارش کاماپرس، در شب افتتاح این نمایشگاه 5 روزه، ضمن رونمایی از آخرین دستاوردهای بازی‌های رایانه‌ای در جهان همراه سورپرایزهایی ویژه، تریلرهایی از جدیدترین نسخه‌ بازی‌های پر طرفدار کنار اعلام‌زمان رسمی انتشار آنها برای نخستین‌بار در معرض دید حاضرین در این مراسم قرار گرفت.

بازی بزرگ برای شهرسازها

«مسترس آف آلبیون» (Masters Of Albion) یکی از موردتوجه‌ترین بازی‌هایی بود که در این مراسم رونمایی شد؛ لحظه‌ای تاریخی که پس از وعده چندسال پیش سازنده‌ انگلیسی‌اش در طراحی مخفیانه، کنجکاوی‌های فراوانی را ایجاد کرده بود. اینک وعده‌ پیتر مولینکس، برنامه‌نویس معروف بازی‌های کامپیوتری با انتشار این بازی محقق خواهد شد؛ پروژه‌ای جاه‌طلبانه که او با سرمایه‌ شخصی‌اش آن را روانه بازار می‌کند. بازی سیاه‌و‌سفیدی که در دسته‌بندی بازی‌های ژانر «God Game» یا به تعبیری دیگر «شهرسازی» قرار می‌گیرد؛ اکشنی آرام و سوم‌شخص که در آن برای ساخت و محافظت از شهرها و متعلقاتش باید سخت‌کوشانه تلاش شود.

سلامی به بازی های رایانه‌ ای در سال 2025

ایندیانا برای جوان‌ها و پیرها

با انتشار تریلر کوتاه بازی مهیج «ایندیانا جونز و محفل بزرگ» (Indiana Jones and the Great Circle) و بین تشویق‌های ممتد حاضرین، شرکت سازنده‌اش این امیدواری را به علاقه‌مندان داد که آن‌چه در انتظارش بودند، محقق شده و طراحی طبیعی حرکات و ضربات مشت و شلاق بهترین نمونه‌های این سبک را برای گیمرها تداعی خواهند کرد. هرچند به‌گفته‌ مسئولان، نسخه PS5 احتمالاً بهار 2025 عرضه می‌شود، اما ایکس‌باکس و گیم‌پس کمی زودتر، یعنی نهم دسامبر 2024 این بازی را وارد بازار خواهند کرد.

دریان سفر امید

سلامی به بازی های رایانه‌ ای در سال 2025

برای علاقه‌مندان ژانر وحشت

نمایش تریلر بازی «لیتل نایتمرز 3» (Little Nightmares) یکی از غافلگیری‌های بزرگ شب افتتاحیه‌ گیمزکام بود. یکی از آن بازی‌های ژانر وحشت که در آن دو دوست در مارپیچی ترسناک با مجموعه‌ای از مخاطرات به دام افتاده‌اند. رهایی از این دنیای خطرناک و زنده ماندن در این فضای توهم‌زا اصلی‌ترین هدف بازی ا‌ست اما گریختن از سایه‌های وحشت‌آفرین کار چندان راحتی نیست. این بازی آن‌لاین با همکاری هوش‌مصنوعی تمام ترس‌های دوران کودکی‌تان را پیش‌روی شما احضار خواهد کرد.

سلامی به بازی های رایانه‌ ای در سال 2025

بیشتر بخوانید:

از «تلماسه» لینچ تا ورود به بازی‌های رایانه‌ای

تب داغ فیلم سینمایی «تلماسه» (Dune) پس از به‌شهرت رسیدن در اوایل دهه 1980 و با فیلم دیوید لینچ، حالا به تولید نسخه بازی این ساخته‌ پر فروش نیز رسید. آنها که تریلر «Dune» را دیدند با تجربه‌ای مملو از جدال در شن‌ها و ماسه‌‌زارها زیر هرم گرمای آتش‌بار خورشید مواجه شدند. گیمرها در این بازی باید آمیزه‌ای از فرار و دلهره را از سر بگذرانند؛ لحظاتی از پهبادی شکارچی که دائماً آنها را تعقیب می‌کند و گاهی نیز از سهمگین‌ترین غافلگیری‌های پیش‌رو. تمام داشته‌ گیمر در این مسیر، اسلحه‌ای مخوف است که تنها یاور او در خلال ساعت‌‎ها کوهنوردی و رانندگی خواهد بود. توانایی ایجاد نقشه‌هایی منحصربه‌فرد برای سازه‌ها و فروش‌ آنها به بازیکنان دیگر از جمله ویژگی‌های جذاب و جدید این بازی عنوان شده است.

علاوه بر این، چندین عنوان دیگر از جمله بازی‌های پرمخاطب و موردتوجهی بودند که تریلر معرفی آنها در مراسم دو ساعته‌ افتتاحیه پخش شد. ازجمله این بازی‌‌ها، عناوینی بودند که اینجا به‌ نام‌شان اکتفا می‌کنیم.

Batman
Civilization VII
Call Of Duty 6
Monument Valley 3
Marvel Rivals
Borderlands  4
Goat Simulator
The First Berserker KHAZAN
Lost Records
Mafia
DIABLO
Ignite The Battle
Dragon Ball
Monster Hunter Wild

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز