انتخاب بهترین کارخانه برای خرید میلگرد

خرید میلگرد - کاماپرس
ژیوار

ایران به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های مناسب و رعایت استانداردهای مختلف در تولید انواع میلگرد در تناژ بالا توانسته به یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تولید این محصول تبدیل شود و در حال حاضر کارخانه‌های بزرگ و برندهای معروفی در کشور مشغول تولید میلگرد هستند.

به گزارش کاماپرس، این کارخانه‌­ها همواره در تلاش هستند با به کارگیری به روزترین فناوری‌ها و تجهیزات، میلگردهای باکیفیتی تولید کنند و صادرات هم داشته باشند. قیمت میلگرد تولیدی این کارخانه‌ها نیز مناسب است و به همین دلیل مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور دارند.

در این گزارش بهترین کارخانه­‌های تولیدکننده میلگرد معرفی شده است.

میلگرد - کاماپرس

فایکو

کارخانه البرز ایرانیان یا فایکو یکی از تولیدکنندگان میلگرد و به­ویژه میلگرد آجدار است که در ساری فعالیت می­کند. این مجموعه انواع میلگرد را با بهره‌گیری از بهترین تکنولوژی، تجهیزات پیشرفته و متریال و مواد باکیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند. این کارخانه، میلگرد را با روش نورد گرم تولید می‌­کند و به دست مشتریان می‌رساند. محصولات این مجموعه با آرم FAICI از دیگر محصولات مشابه متمایز می‌شود. قیمت میلگرد تولیدی این کارخانه نسبت به دیگر مجموعه‌ها مناسب به نظر می‌رسد.

دریان سفر امید

آناهیتا

دیگر کارخانه برجسته تولید میلگرد که در شمال کشور واقع شده، آناهیتا نام دارد. این کارخانه تولیدکننده انواع میلگرد با استانداردهای معتبر دنیا است. میلگردهای تولیدی برند آناهیتا در تناژ بالا و انواع مختلف بوده و در سراسر کشور موجود است. قیمت میلگرد تولیدی این برند با توجه به وزن و دیگر عوامل موثر تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که برند آناهیتا برای هر نوع میلگرد تولیدی علامت اختصاری در نظر گرفته است. به عنوان مثال میلگرد گرید 2 این مجموعه با علامت اختصاری A.G.J.U و میلگرد گرید 3 با علامت A.G.C.T شناخته می‌شود.

میانه

کارخانه میانه، یکی از تولیدکنندگان برجسته و اصلی انواع میلگرد در منطقه جنوب شرقی کشور است که انواع میلگرد را طبق استاندارد ملی تولید و روانه بازار می‌کند. گرید میلگردهای تولیدی این برند 8 تا 32 است و بیشتر به صورت عمده به فروش می‌رسد. قیمت میلگرد تولیدی این برند با توجه به گرید و میزان سفارش متفاوت است. میلگردهای تولیدی برند مذکور با علامت اختصاری F از محصولات مشابه متمایز می‌شود.

جهان فولاد سیرجان

کارخانه جهان فولاد سیرجان یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ و عمده میلگرد است که مقر آن در شهر سیرجان قرار دارد. این کارخانه، تولیدکننده میلگردهای با کیفیت است. قیمت میلگرد تولیدی این مجموعه مناسب است و به همین دلیل افراد زیادی مشتری آن هستند. تولیدات این مجموعه در سطح جهان عرضه می­شود و صادرات خوبی دارد. این مجموعه میلگردهای تولیدی را طبق استاندارد ملی در سه مدل ساده، مارپیچ و آجدار جناغی تولید و روانه بازار می‌کند.

هم‌اکنون قیمت هر کیلوگرم میلگرد آجدار 32 برند آناهیتا با طول 12 و استاندارد آ3 به 26 هزار و 180 تومان می‌رسد. نرخ میلگرد آجدار 32 میانه با طول 12 متر و استاندارد آ1 نیز 25 هزار و 450 تومان است و میلگرد آجدار 28 جهان فولاد سیرجان با طول 12 متر و استاندارد آ3 نیز 24 هزار و 270 تومان قیمت دارد.

میلگرد - کاماپرس

اطلاع از قیمت میلگرد و خرید آن از «تهران آهن»

تهران آهن، یکی از مجموعه‌های قدیمی فعال در حوزه فروش آهن آلات است که علاوه بر اطلاع رسانی درباره قیمت میلگرد از کارخانه‌های مذکور و فروش آن‌ها به مشتریان، در زمینه قوطی و پروفیل، تیرآهن، لوله، ستونی، ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی نیز فعالیت می­‌کند.

متقاضیان برای اطلاع از قیمت میلگرد تولیدی این مجموعه‌­ها یا خرید آن می­‌توانند به وبسایت https://tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز