نکات مهم هنگام خرید محصولات چرم

خرید محصولات چرم - کاماپرس
ژیوار

محصولات چرم طبیعی از جمله کیف و کفش چرم، از اصلی­‌ترین صنایع دستی ایران به حساب می­‌آیند. از نرمی و لطافت پوست گوساله گرفته تا دوام بالای پوست گاومیش، کیف و کفش چرم را بسیار پرطرفدار کرده است.

کاماپرس در این گزارش ویژگی‌های مهم محصولات چرم مانند کیف و کفش را بررسی کرده است.

ویژگی­ محصولات چرم

کیف و کفش چرم، کالاهایی با ارزش و لوکس به شمار می‌روند که در مقابل آسیب‌های احتمالی مانند آتش، نور آفتاب و امثال آن مقاوم است، استحکام فوق‌العاده و عمر بالایی دارد، ضد رطوبت بوده و با کلیه رنگ‌های لباس همخوانی دارند.

روش‌های تشخیص محصولات چرم اصل

برای آنکه بتوان کیف و کفش چرم اورجینال و طبیعی را از چرم‌های مصنوعی تشخیص داد، باید به یک سری نکات توجه کرد که مهمترین آنها در ادامه آمده است.

بوی چرم: چرم طبیعی بوی خاصی دارد؛ به طوری که به هیچ عنوان نمی‌‌توان از روی آن نوع تقلبی و مشابه تولید کرد.

دریان سفر امید

جنس چرم: چرم طبیعی جنسی کاملاً نرم و انعطاف پذیر دارد؛ بنابراین کیف‌ و کفش­هایی که حالت خشک و سفت دارند، نمی‌توانند از جنس چرم طبیعی باشند.

نحوه مراقبت از محصولات چرم

خرید کیف و کفش چرم باکیفیت مانند یک سرمایه‌گذاری کوچک، ولی ارزشمند است؛ به طوری که با رعایت اصول مراقبت از کیف و کفش چرم می­‌توان سال‌های زیادی از آنها استفاده کرد و دیگر نیازی به خرید دوباره آنها نخواهد بود.

برای مراقبت و نگهداری درست از کیف و کفش چرم باید چند نکته مهم را رعایت کرد. نکته اول این است که بعد از هر بار استفاده از کیف و کفش چرم طبیعی بهتر است آن‌ را با یک پارچه نرم و تمیز پاک کرد؛ هر چند که این مورد، کار بسیار ساده و آسانی به‌نظر می‌رسد، اما در طولانی مدت به حفظ ظاهر کیف و کفش چرم کمک می‌کند.

نکته دیگری که برای مراقبت صحیح از کیف و کفش و به طور کلی محصولات چرم باید به آن توجه کرد، محل نگهداری آنها است. کیف و کفش چرم را نباید در مدت طولانی در جای مرطوب قرار داد. از آنجایی که چرم، رطوبت را جذب می‌کند، قرار دادن کیف و کفش چرم در معرض رطوبت، در طولانی مدت منجر به تجمع باکتری و درنتیجه موجب کپک زدن آن می‌شود. اگر کیف وکفش چرمی خیس شد، باید اجازه دهید که به‌طور طبیعی خشک شود و برای خشک کردن رطوبت آن از وسایلی مانند سشوار، بخاری وامثال آن استفاده نکنید. همچنین برای سریع‌تر خشک‌ شدن کیف و کفش چرم نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار داد، زیرا منجر به از بین رفتن رنگ چرم می‌شود.

خرید محصولات چرم - کاماپرس

نکات مهم هنگام خرید محصولات چرم

همه خانم‌ها و آقایان تمایل دارند که کیف و کفش خود را از جنس چرم تهیه کنند؛ چرا که زیبایی خاص و ماندگاری بالایی دارد، اما در عین حال قیمت بیشتری هم دارند؛ از این رو باید در انتخاب محصولات چرم دقت زیادی به خرج داد. در ادامه چند نکته برای انتخاب بهتر کیف و کفش چرم ارائه شده است.

1) در انتخاب رنگ کیف دقت کنید تا با کفشتان تناسب رنگ داشته باشد.

2) کیف وکفش متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. یعنی انتظار خود را از کیف و کفش بدانید و با توجه به آن خرید کنید.

3) از روش‌های تشخیص چرم طبیعی استفاده کنید و مطمئن شوید که چرم استفاده شده اصل باشد.

4) دقت کنید اکسسوری‌های استفاده شده در کیف نیز کیفیت بالایی داشته باشد؛ چرا که ممکن است سنگینی یک اکسسوری، ماندگاری کیف را کاهش دهد.

5) به دوخت کیف نیز دقت کنید؛ چرا که هر چقدر چرم استفاده شده در کیف کیفیت بالایی داشته باشد، اگر دوخت مناسبی نداشته باشد، کیف خیلی زود زیبایی خود را از دست خواهد داد.

6) کیفیت زیره کفش، مقاومت در برابر آب، سبک بودن و لیز نبودن کف کفش نیز از جمله مواردی است که هنگام خرید کفش چرم باید به آن توجه داشت.

خرید محصولات چرمی - کاماپرس

خرید محصولات چرم طبیعی از «چرم پرسیس»

چرم پرسیس، یک فروشگاه اینترنتی است که در آن مجموعه‌ای از محصولات چرمی درجه یک عرضه می‌­شود و مشتریان می­‌توانند آنها را با یکدیگر مقایسه و با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خرید کنند. تحویل به موقع کالا و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی­‌های فروشگاه پرسیس است و می­‌توان با خرید اینترنتی از آن تجربه‌ خوشایندی به دست آورد. علاوه بر خرید نقدی امکان خرید اقساطی محصولات چرم پرسیس نیز وجود دارد. همچنین این مجموعه از مرحله تولید چرم و مواد اولیه تا تولید و عرضه کفش به صورت مستقیم بر کیفیت محصولاتش نظارت دارد و به همین خاطر بهترین محصولات را به دست مشتریان خود می‌رساند.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات چرم پرسیس و خرید آنها می­توانند به وبسایت https://persisleather.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 28421139-021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : چرم پرسیس
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز