جدیدترین قیمت ام وی ام ایکس 33 پرو در طرح فروش نقدی

ژیوار

فروش نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام از چند روز پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد. طبق بخشنامه مدیران خودرو 10 محصول در این دوره فروش نقد و اقساط ارائه شده‌اند که یکی از آن‌ها خودرو ام وی ام ایکس 33 پرو است.

به گزارش کاماپرس، در این طرح خودرو شاسی بلند ام وی ام ایکس 33 با قیمت نقدی 1 میلیارد و 56 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. در صورتی که متقاضی این خودرو مایل به خرید از طریق فروش اقساطی باشد باید معادل 528 میلیون و 350 هزار تومان پیش پرداخت کرده و تا 60 ماهه 14 میلیون و 894 هزار تومان قسط بدهد. بعد از ثبت نام و پیش پرداخت و نهایتا انعقاد قرارداد، این خودرو طی 90 روز کاری به خریدار تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به امکانات و مشخصات فنی خودرو ایکس 33 پرو

خودرو ایکس 33 پرو یکی از خودروهای شاسی بلند و خانوادگی بازار است که با پیشرانه چهار سیلندری و موتوری به حجم 1.5 لیتر و قدرتی معادل 116 اسب بخار به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت این خودرو به 172 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این اتومبیل در هر 100 کیلومتر معادل 6.1 سوخت ترکیبی، گاز و بنزین، مصرف می‌کند. این خودرو با ظاهری جذاب و جوان پسند و طراحی داخلی مناسب مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. همچنین این اتومبیل به خاطر داشتن سیستم کروز کنترل، سنسور جلو و عقب، ترمز ضدقفل و پارک برقی، دی لایت و اتولایت، ایربگ راننده و سرنشین جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای و… در معرض توجه قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز