نحوه ثبت نام وام خودرو برای خرید کوییک GX

ژیوار

خودرو کوییک GX یکی از خودروهای جمع و جور داخلی است که مدل 1403 آن با متوسط قیمت 415 میلیون تومان به فروش می‌رسد. افرادی که برای خرید این اتومبیل بودجه کافی ندارند، امکان استفاده از وام‌های شرکت لیزینگی را برای خریدن آن خواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، خودرو کوییک جی ایکس طی یکسال اخیر رشد قیمتی قابل توجهی داشته و همین مورد باعث شده تا خیلی از متقاضیان و علاقمندان آن برای خرید دچار مشکل شوند. اما امکان خرید این خودرو با وام از بعضی شرکت‌های لیزینگی وجود دارد. در حال حاضر برخی شرکت‌های لیزینگی مثل کیان خودرو شرایطی را فراهم کرده‌اند که افراد با پیش پرداخت و بهره مندی 50 درصدی از وام خرید کوییک جی ایکس، امکان خرید و استفاده از این اتومبیل را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط وام خودرو کوییک جی ایکس

در حال حاضر امکان خرید اقساطی خودرو کوییک جی ایکس از این مجموعه با امکان انتخاب دوره بازپرداخت وجود دارد. دوره بازپرداخت اقساط این خودرو 12، 24 و 36 ماهه است. در صورتی که دوره بازپرداخت 12 ماهه انتخاب شود، میزان پیش پرداخت 208 میلیون تومان و مبلغ هر قسط 25 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. اگر دوره بازپرداخت 24 ماه باشد، میزان پیش پرداخت 231 میلیون و مبلغ هر قسط 14 میلیون تومان است. در صورتی که دوره بازپرداخت 36 ماهه تعیین شود، پیش پرداخت 248 میلیون تومان و مبلغ هر قسط 10 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “نحوه ثبت نام وام خودرو برای خرید کوییک GX

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز