بهترین تورهای ایتالیا برای شهریور و مهر 1403 + قیمت

تور ایتالیا-کاماپرس
ژیوار

در سال 2019، ایتالیا پذیرای بیش از 64 میلیون بازدید کننده بین المللی بود. تعداد بازدیدکنندگان ایتالیا در سال 2020 به 25.19 میلیون نفر کاهش یافت که کاهش 61 درصدی را نسبت به سال 2019 نشان می‌دهد. با این حال، آمار ورودی گردشگران به ایتالیا در سال‌های بعد بهبود یافت و از 26.89 میلیون بازدید کننده در سال 2021 به 49.81 میلیون بازدید کننده در سال 2022 رسید. ایتالیا دارای گنجینه‌های فراوانی برای بازدیدکنندگان است، از دریاچه‌های درخشان گرفته تا شهرهای زیبای آن، از جمله ونیز، فلورانس و رم. این کشور به عنوان یک مقصد استراحت در ساحل – به ویژه در سواحل جزایر ایتالیا، سیسیل و ساردینیا – محسوب می‌شود و زندگی جذاب رومیان باستان بسیاری از مردم را به ایتالیا می‌کشاند، جایی که می‌توانید گلادیاتورها را در کولوسئوم تصور کنید یا شاهد زندگی یخ زده در زمان در خیابان‌های وهم انگیز پمپئی باشید.

کاماپرس در این گزارش بهترین تورهای ایتالیا برای شهریور و مهرماه 1403 را معرفی می‌کند.

تور ترکیبی سوئیس-ایتالیا

برای اوایل مهرماه تور ترکیبی سوئیس-ایتالیا توسط آژانس مسافرتی گردشگران سپهر تهران از مبدا مشهد به زوریخ انجام می‌شود. در این تور 4 شب در زوریخ و 3 شب در ایتالیا در هتل‌های 4 ستاره اقامت خواهید داشت. خدمات این تور شامل بلیط رفت و برگشت، ویزای توریستی و گشت شهری است. قیمت این تور برای اتاق دو تخته 50 میلیون تومان به اضافه دو هزار و 450 یورو و برای اتاق یک تخته علاوه بر 50 میلیون تومان سه هزار و 350 یورو اعلام شده است. گردشگران سپهر تهران در توضیحات تور ترکیبی سوئیس-ایتالیا تاکید کرده که ارائه ضمانت بانکی جهت بازگشت از سفر ضروری است، هزینه ورودی سفارت، ترجمه مدارک برای ارائه به سفارت و پرداخت عوارض خروج از کشور بر عهده مسافر است و هزینه پرواز هر تور، بر اساس نرخ پرواز انفرادی روز و یا نرخ پرواز به صورت گروهی، اعلام می‌شود.

تور ایتالیا-کاماپرس

تور 11 روزه ایتالیا

آژانس مسافرتی لاچین سیر تور 11 روزه ترکیبی اسپانیا-فرانسه-موناکو-ایتالیا را تا پایان شهریور برگزار می‌کند. در این تور از بارسلون(3شب)+نیس(3شب)+موناکو(گشت)+میلان(3شب) +ونیز(گشت) بازدید می‌کنید. شروع قیمت‌ها از 3 هزار و 540 یورو به اضافه هزینه پرواز است. طبق اعلام لاچین سیر این تور مناسب خانواده همراه با کودکان، زوج‌ها، سالخوردگان، معلولین، افراد مجرد، جوانان(جامعه هدف) و متخصصان است. مسافران در این سفر خدماتی از جمله راهنمای انگلیسی زبان محلی و راهنمای فارسی زبان در گشت‌ها، بلیط پرواز داخلی از بارسلون به نیس، ترانسفرهای زمینی فرودگاهی خارجی و بین کشورهای موناکو و ایتالیا به همراه بلیط برگشت قایق از میدان سن مارکو به اسکله تروچنتو ونیز و مه مسافرتی تا سقف 50 هزار یورو با پوشش کرونا و صبحانه را دریافت می‌کنند. نوع این تور هم ماجراجویی(تور)، ساحل، هنر و فرهنگ، شهر و خرید و تعطیلات جامع است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

تور اقساطی ایتالیا

برای اواخر شهریور ماه تور 7 شبه ایتالیا-اسپانیا توسط آژانس مسافرتی مهر پرواز اجرا می‌شود. در این تور 4 شب در بارسلون و سه شب در رم در هتل‌های 4 ستاره اقامت خواهید داشت. مجری برگزار کننده این تور تاکید کرده مبلغ یورویی (هزینه ویزا) بایستی در محل سفارت توسط مسافر پرداخت شود و در صورت عدم صدور ویزا مبلغ 150 یورو کسر و مابقی به مسافر استرداد می‌شود. قیمت این تور دو هزار و 850 یورو به اضافه هزینه پرواز است. در مورد شرایط اقساط این تور باید گفت تورها بصورت 50 درصد نقد و مابقی اقساط 3 الی 10 ماه است. به ازاء هر ماه 5 درصد به مبلغ تور اضافه خواهد شد و چک ضمانت به مبلغ کل اقساط اخذ می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیرمهرپرواز
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز