جدیدترین شرایط خرید قسطی آخرین پیکاپ کرمان موتور

ژیوار

گروه کرمان موتور اطلاعیه فروش نقدی و اقساطی انواع پیکاپ را منتشر کرده است. متقاضیان این نوع خودرو از سوم تا 15 شهریورماه امکان مراجعه به سایت کرمان موتور و ثبت نام را دارند.

به گزارش کاماپرس، طبق این اطلاعیه KMC T9 تنها به صورت نقدی با قیمت قطعی 1 میلیارد و 979 میلیون و 400 هزار تومان به متقاضیان واگذار می‌شود. بعد از تکمیل فرآیند خرید خودرو کی ام سی تی 9 به شکل اینترنتی از طریق سایت رسمی کرمان موتور، این خودرو در 90 روز کاری تحویل خریدار خواهد شد. متقاضیان امکان سفارش این خودرو را در یکی از رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری، خاکستری و طوسی روشن متالیک دارند.

بیشتر بخوانید:

بررسی دقیق مبلغ پرداختی بابت خودرو پیکاپ کی ام سی تی8

پیکاپ KMC T8 به صورت نقد و اقساط به مشتریان واگذار می‌شود. در صورتی که فرد مایل به خرید نقدی این خودرو باشد باید 1 میلیارد و 697 میلیون تومان بپردازد. در صورتی که فرد تمایل به خرید این خودرو به صورت قسطی باشد، امکان انعقاد قرارداد برای خرید اقساطی را دارد. خرید اقساطی این خودرو با بازپرداخت 18 یا 24 یا 30 ماهه امکانپذیر است. در خرید اقساطی، متقاضی باید 1 میلیارد تومان پیش پرداخت داشته باشد.

دریان سفر امید

در صورت تعیین بازپرداخت 18 ماهه، متقاضی باید تا بیست و پنجم خردادماه سال 1405 قسط بدهد که جمع اقساط پرداختی وی به 800 میلیون و 367 هزار و 900 تومان می‌رسد. اگر بازپرداخت 24 ماهه تعیین شود، مشتری باید تا بیست و پنجم آذرماه سال 1405 قسط بدهد که جمع اقساط پرداختی وی 950 میلیون و 635 هزار و 300 تومان خواهد بود. اگر مدت زمان بازپرداخت 30 ماه اعلام شود، متقاضی باید تا بیست و پنجم خردادماه 1406 قسط بدهد که جمعا اقساط پرداختی 1 میلیارد و 200 میلیون و 557 هزار و 300 تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “جدیدترین شرایط خرید قسطی آخرین پیکاپ کرمان موتور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز