بهترین مراکز کراتین مو در اصفهان را بشناسید

ژیوار

مراکز کراتین مو در اصفهان از انتخاب‌های اصلی خانم‌ها برای بهبود کیفیت مو هستند و تاثیر زیادی در رفع آسیب‌های جدی مو دارند. کراتینه کردن باعث شفاف شدن و زیبایی مو می‌شود و آن را از گزند دکلره، اتو مو، سشوار و رنگ مو حفظ می‌کند. در مراکز کراتینه، از پروتئین برای ترمیم مو کمک می‌گیرند و در طی مراحلی، باعث شادابی و احیای ساختار کراتین آن می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش بهترین مراکز کراتین مو در اصفهان را معرفی می‌کند.

کراتین مو در اصفهان به چه صورتی انجام می‌شود؟

برای کراتین مو در اصفهان و دیگر شهرهای ایران از دو روش کراتین احیاکننده و یا کراتین برزیلی استفاده می‌کنند. مدل احیاکننده برای موهای خشک‌شده، سوخته و آسیب‌دیده بسیار مناسب است. در این روش، موها یکدست‌تر می‌شوند، اما نسبت به مدل برزیلی، آن لختی و صافی را ندارند. هدف از کراتین احیاکننده بیشتر از بین بردن آسیب‌های جدی مو مانند تاثیر دکلره‌های متعدد و یا استفاده بیش از حد از اتوی مو است. موهای نازک و بی‌جان در این روش ترمیم می‌شوند.

در کراتین برزیلی از مواد قوی‌تری استفاده می‌کنند و در پایان علاوه بر احیا و رفع آسیب‌های مو، امکان لخت شدن و براقی و زیبایی بیشتر است. در این مدل از کراتین، حجم مو کم می‌شود و به همین جهت استفاده از آن برای افرادی که موهای کم‌پشتی دارند توصیه نمی‌شود.

دریان سفر امید

چرا باید موهای خود را کراتینه کنیم؟

مراکز کراتین مو در اصفهان به خانم‌ها کمک می‌کنند تا موهایی زیبا و درخشان داشته باشند. علاوه بر زیبایی، در این کار وز موها نیز گرفته می‌شود و افراد راحت‌تر می‌توانند موهای خود را شانه کنند. حالت دادن به مو و شست‌‌وشوی آن نیز بعد از کراتینه کردن آسان‌تر است. کراتینه تاثیر زیادی در سلامتی مو نیز دارد و به رشد بهتر آن کمک می‌کند.

مراقبت‌های بعد از کراتین مو چیست؟

کراتین مو بعد از اینکه انجام شد، نیاز به مراقبت‌هایی دارد تا کیفیت خود را حفظ کند. اغلب آرایشگران این مراقبت‌ها را به خوبی به مشتریان خود توضیح می‌دهند. افراد تا 48 ساعت بعد از کراتینه کردن نباید موهای خود را بشویند و بعد از آن نیز باید از شامپوهای مربوط به کراتینه استفاده کنند. این شامپوها و نرم‌کننده‌ها بدون سولفات هستند.

همچنین بعد از حمام توصیه شده است که موها در حوله پیچیده نشوند و از سشوار ملایم برای خشک کردنشان استفاده شود. درضمن بهتر است در صورت نیاز به رنگ کردن موها، حداقل یک ماه بعد اقدام کرد.

لیست بهترین مراکز کراتین مو در اصفهان

  1. سالن لیابیوتی

آدرس: خیابان هشت بهشت غربی، سالن لیابیوتی

  1. مرکز کراتینه مریم مرادی

آدرس: خیابان محتشم کاشانی، جنب بانک شهر، سالن زیبایی مریم مرادی

  1. سالن زیبایی نیوشا

آدرس: خیابان حکیم نظامی، کوچه منوچهری، سالن زیبایی نیوشا

  1. سالن آتنا ابراهیمی

آدرس: خیابان محتشم کاشانی، مقابل پست بانک، ساختمان اجلاس، سالن آتنا ابراهیمی

  1. سالن آذر انصاری

آدرس: خیابان آیت الله ارباب، کوچه 9 پلاک 30 طبقه دوم، سالن آذر انصاری

  1. شاملو بیوتی

آدرس: خیابان مرداویج، شیخ کلینی، مجموعه پرواز، بعد از کلینیک رضوانی، مجموعه راویس، سالن ایواز

  1. سالن مارال خسروی

آدرس: خیابان حکیم نظامی، بین جلفا و نظر، نبش بن‌بست یاس، مقابل بیمه ایران، سالن مارال خسروی

  1. سالن شیرین اسحاقی

آدرس: خیابان بزرگمهر، بعد از چهارراه هشت بهشت غربی، کوچه پارکینگ شماره 44 محسن معینی، کوچه سادات، پلاک 19

  1. سالن زیبایی هلیا

آدرس: چهارراه شیخ صدوق، شیخ صدوق شمالی، بعد از چهارراه نیکبخت، نبش کوچه مسجد محمدآباد

  1. سالن زیبایی سپاهان شهر

آدرس: واقع در سپاهان شهر اصفهان

هزینه‌های کراتین مو در اصفهان

قد و اندازه مو، حجم مو، نوع مواد به کار رفته توسط آرایشگر و میزان حرفه‌ای بودن او، در مشخص کردن قیمت کراتینه تاثیر دارد. از طرفی این حقیقت نیز غیرقابل انکار است که هر چه به بالاشهر نزدیک‌تر شویم قیمت‌ها نیز بیشتر می‌شوند.

بهترین‌های نصف جهان در «اصفهان سیصد و شصت»

برای دریافت اطلاعات کامل‌تر این مقاله، می‌توانید از سایت «اصفهان سیصد و شصت» بازدید کنید. این سایت، مجموعه‌ای به‌روز است که بهترین‌های شهر اصفهان را معرفی می‌کند. در اغلب زمینه‌های کاربردی مانند پزشکی، آرایشی، آموزشی، بازاریابی و تبلیغات و همچنین در مسائل حقوقی می‌توان از مشاوره‌ها و معرفی‌های «اصفهان سیصد و شصت» کمک گرفت. این سایت اطلاعات کامل را با جزئیات در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اصفهان 360
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز