دزدگیرهای منزل چگونه کار می‌ کنند؟

ژیوار

با توجه به خطر جدی سرقت و نفوذ به منزل در سال‌های اخیر، سیستم‌های اعلام سرقت به وسیله‌ای ضروری برای افزایش امنیت محل زندگی تبدیل شده‌اند. این سیستم‌ها قادرند تا هرگونه ورود غیرمجاز به داخل منزل را به صاحبان اطلاع داده و از هرگونه آسیب‌های جبران ناپذیر بعدی جلوگیری کنند. سرمایه‌گذاری بر روی سیستم‌های امنیتی در کنار افزایش امنیت موجبات آرامش خاطر بیشتر اعضای خانواده را نیز فراهم می‌کند.

سیستم اعلام سرقت چگونه کار می کند؟

سیستم‌های اعلام سرقت انواع مختلفی داشته اما همگی آن‌ها به نحوی مراحل یکسانی را تا ارسال هشدار به افراد طی می‌کنند. سنسورهای نصب شده بر درب و پنجره‌های خانه در صورت تشخیص هرگونه حرکت مشکوک هشدار را به کنترل پنل ارسال می‌کنند. کار اصلی کنترل پنل پردازش سیگنال‌های ارسالی و مدیریت عملکرد در این‌گونه سیستم‌های امنیتی است.

کنترل پنل، هشدارهای فرستاده شده توسط سنسورها را بررسی کرده و بر اساس صحت و تنظیمات از پیش تعیین شده هشدار را با به صدا در آوردن آژیر و یا ارسال پیامک فعال می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی لوازم جانبی‌ها اعم از بی سیم و باسیم به کنترل پنل متصل بوده و هشدارهای لازم به وسیله این مرکز پس از شناسایی کامل به افراد ارسال می‌شود.

نقش سنسورها در دزدگیرهای منازل چیست؟

در واقع سنسورها اجزای حیاتی در سیستم‌های اعلام سرقت بوده که هرگونه مورد احتمالی و مشکوک را به مپنل مرکزی اعلام می‌کنند. برخی سنسورهای موجود در دزدگیرها از فناوری‌های مختلفی جهت تشخیص حرکات استفاده می‌کنند. هم‌چنین برخی دیگر از سنسورها به صدا، حرکت و لرزش شیشه حساس بوده و معمولا به طور استراتژیک در نقاط ورودی و مناطق حساس مانند درب و یا پنجره نصب شده تا با دریافت و احساس هرگونه ورود به اجبار سیگنال‌ها را به کنترل پنل ارسال کنند.

دریان سفر امید

نحوه ارسال هشدار

آژیرهای هشدار دستگاه‌های صوتی با صدای بلند هستند که برای جلب توجه همسایگان و ترسیدن سارقین طراحی شده‌اند. صدای تولید شده توسط این آژیرها بسیار بلند بوده و می‌توان اطمینان داشت که به تمامی افراد تا محدوده‌ معین هشدار فرستاده می‌شود. هم‌چنین چراغ‌های چشمک زن در کنار آژیرها، هشدار بصری ارائه داده و در محیط‌های پر رفت و آمد نیز می‌تواند توجه دیگران را به خود جلب کند. استفاده از این نوع هشدارها برای خانه‌هایی که در مناطق شلوغ واقع شده و یا برای افرادی که اختلالات شنوایی دارند بسیار مناسب است.

معمولا این نوع آژیرها بر روی دیواره بیرونی منزل نصب شده و به محض شناسایی هرگونه حرکت غیرعادی توسط سنسور‌ها به صدا در بیاید. در کنار آژیرهای صوتی و بصری، برخی دزدگیرهای فایروال مانند دزدگیر F10 قادرند تا اعلان و هشدار را به صورت تماس و یا پیامک بر اساس تنظیمات تعیین شده به صاحبان منزل و یا پلیس ارسال کنند. این نوع دزدگیرها با قابلیت مدیریت از راه دور و دسترسی به تلفن همراه امکان نظارت بیشتر از تمامی اتفاقات را برای افراد فراهم می‌کنند.

مزایا نصب دزدگیر فایروال

تمامی دزدگیرهای برند فایروال دارای سخت افزار قوی و منو فارسی هستند که کار با سیستم را برای افراد آسان می‌کند. در مدل‌های بالاتر دزدگیرهای این برند امکان برقراری تماس از راه دور و شنود صدای محیط نیز وجود دارد. دزدگیرهای فایروال قابلیت هشدار قطع تلفن و یا ضعیف شدن سنسورها را دارا بوده و تمامی اطلاعات و داده‌ها را به بهترین شکل پردازش و به صورت هشدار به اعضای خانواده اعلام می‌کند. نصب دزدگیر برند فایروال باعث امنیت بیشتر منزل و در نتیجه در امان ماندن اموال خانواده خواهد شد.

خرید دزدگیر فایروال

فایروال از برترین شرکت‌های ایرانی در تولید انواع دزدگیرهای منزل و لوازم جانبی آن بوده و این سیستم‌ها را با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت به بازار عرضه می‌کند. همچنین یک ثبات قیمتی در تمامی فروشگاه های خود دارد. کلیه محصولات این برند دارای 60 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش خواهد بود.

افراد برای خرید انواع دزدگیر فایروال و سایر لوازم جانبی مرتبط با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت می‌توانند به سایت این مجموعه به نشانی https://firewallco.biz مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فایروال
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز