قیمت روز خودرو کیا در بازار: تجزیه و تحلیل مدل‌ ها و ویژگی‌ ها

قیمت روز خودرو - کاماپرس
ژیوار

با توجه به بودجه محدود افراد، معمولا ارائه لیست جامعی از قیمت روز خودرو و تیپ‌ها و مدل‌های مختلف آن می‌تواند نجات‌بخش باشد. برند کیا یکی از مجموعه‌های برجسته در صنعت خودروسازی جهانی است که با مدل‌های متنوع و امکانات مدرن، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده‌است. قیمت روز خودرو برند کیا، می‌تواند افراد را در جریان نوسانات قیمتی این برند و دیگر برندهای معروف حوزه خودرو قرار دهد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت روز خودرو کیا در انتهای مردادماه 1403 پرداخته‌است.

کیا، برند جهانی و پیشرو

برای آن دسته از افرادی که به دنبال کیفیت مطلوب خودرو هستند، خرید خودروهای برند کیا می‌تواند رضایت‌بخش باشد. این برند کره‌ای از لحاظ ساخت، کیفیت، طراحی ظاهری و فناوری‌های پیشرفته، در صنعت خودروسازی پیشرو محسوب می‌شود. خودروهای برند کیا در ایران نیز هواداران خاص خودش را دارد و تنوع بی‌نظیر مدل‌های مختلف این برند، می‌تواند هر فرد با هر میزان بودجه و نیازی را صاحب خودرو کند. در ادامه محبوب‌ترین مدل‌های این خودروسازی با ارائه قیمت روز خودرو بررسی می‌شود.

کیا سراتو

قیمت روز خودرو سراتو هنگام تهیه این گزارش حدود 3 میلیارد و 300 هزارتومان است. این خودرو محبوب طراحی زیبا، امکانات رفاعی و عملکرد مناسبی حین رانندگی دارد. این خودرو با موتور 2 لیتری 4 سیلندره، قدرتی معادل 162 اسب بخار تولید می‌کند. از نظر ایمنی، این خودرو با 6 کیسه هوا، سیستم کنترل ثبات الکترونیکی ودوربین دید عقب، شرایط ایده‌آل و مطمئنی را برای رانندگی ایجاد می‌کند. مصرف سوخت این خودرو نیز 7.5 لیتر در 100 کیلومتر است.

قیمت روز خودرو کیا - کاماپرس

کیا اسپورتیج

قیمت روز خودرو کیا اسپورتیج 2020 در بازار کنونی، حدود 4 میلیارد و 400 میلیون تومان است. این مدل با برخورداری از موتور 2.4 لیتری 4 سیلندره، قدرتی معادل 181 اسب بخار تولید می‌کند. خریداران این خودرو، با دنده 6 سرعته اتوماتیک این مدل از برند کیا، می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و آرام را از رانندگی داشته‌باشند. این خودرو شاسی بلند جمع و جور با فناوری کروز کنترل هوشمند، به راننده این اجاره را می‌دهد تا بدون نگه داشتن پای خود بر روی پدال گاز، سرعت خودرو را روی عدد ثابتی تنظیم کند. این ویژگی در رانندگی جاده می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

دریان سفر امید

قیمت روز خودرو کیا - کاماپرس

کیا K5

قیمت روز خودرو کیا K5 مدل 2023، حدود 4 میلیارد و 300 میلیون تومان است. جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک، در کنار سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و مولتی لینک در عقب، تجربه رانندگی نرم و با دقت بالایی را برای رانندگان رقم می‌زند. سیستم مک فرسون نوسانات جاده‌ای را کاهش و فرمان‌پذیری خودرو را افزایش می‌دهد؛ این ویژگی به‌خصوص در رانندگی بین شهری و جاده‌ها، می‌تواند کنترل خودرو را آسان‌تر کند. همچنین در مواقع ضروری و هنگام بروز حوادث، 6 کیسه هوا می‌تواند ایمنی سرنشینان را تا حدود زیادی تضمین کند. فضای داخلی این خودرو جادار و مناسب خانواده است. همچنین دوربین 360 درجه این خودرو، آگاهی محیطی راننده را بالا می‌برد.

کیا سونت 2023

قیمت روز خودرو سونت مدل 2023، با موتور 1500 حدود 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد می‌شود. این خودرو با سیستم هشدار برخورد جلو، احتمال بروز حوادث را هنگام پارک کردن ماشین و یا فضاهای محدود تقریبا به صفر می‌رساند. همچنین موتور این خودرو 1.5 لیتری، با 4 سیلندر، 115 اسب بخار تولید می‌کند و شتاب لحظه‌ای بی‌نظیری دارد. مصرف سوخت این خودرو نیز به‌واسطه همین قدرت کمتر است و به نوعی می‌توان آن را خودرویی مقرون به‌صرفه و اقتصادی دانست.

5

قیمت روز خودرو در «همراه مکانیک»

همراه مکانیک تیمی از متخصصان حوزه خودرو و نخبه‌های دانشگاهی را گرد هم آورده‌است. تمامی خدمات تخصصی در زمینه خرید و فروش و یا خدمات خودرو در محل، در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق این مجموعه برای متقاضیان خرید خودرو امکان‌پذیر است.

همچنین ارائه قیمت روز خودرو از طریق سایت این مجموعه، افراد را در جریان قیمت‌های لحظه‌ای و به‌روز خودرو قرار می‌دهد. علاقه‌مند خرید خودروهای برند کیا می‌توانند با استفاده از مشاوره این متخصصان، نظر کارشناسی در خصوص خودروی مورد نظر خود را دریافت و بهترین معامله ممکن را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید اقساطی خودرو می‌تواند با مراجعه به سایت به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز