شرایط فروش نقدی ام وی ام ایکس 22 پرو اعلام شد

ژیوار

طرح فروش نقد و اقساط کلیه محصولات ام وی ام و فونیکس مدیران خودرو آغاز شده است. در این طرح 10 نوع محصول مدیران خودرو به صورت نقد و اقساط به مشتریان واگذار می‌شود. موعد تحویل این خودروها تا 90 روز آینده اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، یکی از محصولات عرضه شده در این طرح از فروش مدیران خودرو، x22 Pro MT است که با قیمت نقدی 858 میلیون و 800 هزار تومانی به مشتریان فروخته می‌شود. این مدل خودرو مدیران خودرو بدون پیش پرداخت و اقساط و به صورت نقدی به مشتریان تعلق می‌گیرد. افرادی که مایل به خرید این خودرو هستند باید به نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کرده و فرآیند خرید را طی کنند.

بیشتر بخوانید:

افرادی که مایل به خرید این خودرو هستند باید برای فرآیند ثبت نام شناسنامه، کارت ملی، کدپستی و آدرس دقیق محل سکونت خود را به نمایندگی‌ها ارائه بدهند. همچنین در جریان فرآیند ثبت نام باید محل سکونت متقاضی نیز احراز شود. این کار با ارائه اجاره نامه همراه با قبض آب یا برق یا گاز، معرفی نامه از محل کار به همراه دفترچه بیمه یا سند ملک مسکونی یا اجاره‌‌ای اتفاق می‌افتاد.

دریان سفر امید

نگاهی به مشخصات فنی خودرو X22 Pro MT و امکانات آن

خودرو X22 Pro MT با موتوری جدید به حجم هزار و 500 سی سی به بازار عرضه شده است. این موتور تا 116 اسب بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن به 143 نیوتن متر می‌رسد. طراحی داخلی و خارجی این خودرو بسیار مدرن بوده و امکانات زیادی دارد که نظر هر خریداری را به خود جلب می‌کند. مانیتور 9 اینچی، فرمان دی کات برقی، سیستم کمک به حرکت در سرپایینی اچ دی سی و سانروف تنها بخشی از امکانات این خودرو است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز