کدام یک از راه ‌های سفر با تور وان بهتر است؟

تور وان - کاماپرس
ژیوار

فرقی نمی‌کند که بخواهید دریاچه وان ترکیه را از نزدیک ببینید یا از گربه وان ترکیه چیزهایی شنیده باشید و بخواهید این گربه را با چشم‌های خودتان ببینید، به‌هرحال، برای این کار بهتر است که سفر با تور وان را انتخاب کنید. این روزها این نزدیک‌ترین شهر ترکیه به مرزهای ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده و کم نیست تعداد ایرانیانی که با تور زمینی وان یا به روش‌های دیگر خود را به این شهر می‌رسانند تا جاذبه‌های وان را از نزدیک ببینند. اگر شما هم مانند بسیاری از هم‌وطنانمان هوس کرده‌اید تا تعطیلات را در شهری خوش آب و هوا بگذرانید، به شما سفر با تور وان را پیشنهاد می‌دهیم. برای این سفر راه‌های مختلفی دارید. برای اینکه بدانید کدام روش سفر با تور وان برای شما مناسب‌تر است باید این روش‌ها را بشناسید. در این گزارش از کاما پرس، روش‌های مختلف سفر با تور وان را می‌خوانید تا بتوانید بهترین آنها را انتخاب کنید.

تور وان - کاماپرس

تورهای زمینی وان

به طور کلی، برای سفر با تور وان دو راه دارید؛ یا از راه زمینی راهی این شهر دیدنی شوید و یا راه هوایی را انتخاب کنید. تورهای زمینی وان در مقایسه با تور وان با هواپیما مقرون به صرفه‌تر هستند. همچنین، از آنجایی که شهر وان نزدیک‌ترین شهر ترکیه به مرزهای ایران است، این سفر زمان زیادی طول نخواهد کشید. بنابراین، بسیاری از گردشگران ایرانی تورهای زمینی وان را برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند. تورهای زمینی وان خود به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از:

  • تور وان با قطار
  • تور وان با اتوبوس
  • تور وان با خودروی شخصی

تور وان با قطار یکی از جذاب‌ترین تورهای سفر به وان است. این تور زمینی معمولا با قطارهای چهار و شش تخته انجام می‌شود و در طول سفر می‌توانید مناظر طبیعی مسیر را تماشا کنید. تور وان با قطار که طرفداران سفر با این وسیله نقلیه آن را می‌پسندند از ایستگاه قطار شهرهای مختلف ایران مانند تهران، مشهد، کرج و قزوین شروع می‌شود و به ایستگاه وان ترکیه ختم می‌شود.

تور وان با اتوبوس در مقایسه با روش‌های دیگر هزینه کمتری دارد. اگر برای این کار بهترین شرکت گردشگری را انتخاب کنید، با اتوبوس‌های VIP تخت‌خواب‌شو شما را به شهر وان می‌رسانند. این تور معمولا از شهرهایی مانند تهران شروع می‌شود و با توقف در شهر خوی و سوار شدن بر ون‌های ترکیه‌ای ادامه می‌یابد. در آخر نیز به هتل‌های تور وان می‌روید تا لحظات خوشی را در این شهر بگذرانید.

دریان سفر امید

تور وان با خودروی شخصی هم امکان‌پذیر است. برای این کار هم می‌توانید برای خودروی شخصی خود برگه خروج بین‌المللی بگیرید یا آن را اصطلاحا کاپوتاژ کنید و هم این امکان وجود دارد که تا شهر خوی را با خودروی شخصی خود بروید و از آنجا با ون‌های ترکیه‌ای راهی وان شوید.

تور وان - کاماپرس

تور وان با هواپیما

تور وان با هواپیما سریع‌ترین روش ممکن برای این سفر است. این تور معمولا از شهرهایی مانند تهران و مشهد به مقصد وان برگزار می‌شود. در برخی از تورهای وان نیز با هواپیما از شهرهای مختلف ایران به مقصد خوی حرکت می‌کنند و از آنجا با ون‌های ترکیه‌ای راهی شهر وان می‌شوند. این تور هزینه نسبتا بالایی دارد و برخی از شرکت‌های گردشگری آن را برگزار نمی‌کنند.

چرا تور وان شیدای شادی سفر بهترین انتخاب است؟

برای سفر به شهر وان راه‌های مختلفی دارید. انتخاب تورهای زمینی یا هوایی وان به عوامل مختلفی مانند بودجه سفر شما و فرصتی که برای این سفر دارید بستگی دارد. برای اینکه بتوانید گزینه‌های مختلف تور وان را بررسی و بهترین آنها را انتخاب کنید، باید از خدمات شرکت گردشگری استفاده کنید که بهترین است. کاما پرس برای این سفر تورهای شرکت شیدای شادی سفر را پیشنهاد می‌دهد. این شرکت خوش‌نام و باسابقه در برگزاری تورهای مختلف، تورهای زمینی با بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد. به طور مثال، تورهای زمینی شیدای شادی سفر با بهترین اتوبوس‌های VIPو قطارهای توریستی انجام می‌شوند. هتل‌هایی هم که برای اقامت شما در شهر وان در نظر گرفته شده، سه‌ستاره، چهارستاره و پنج‌ستاره با امکانات و خدمات مناسب هستند. در تور وان شیدای شادی سفر می‌توانید تمام جاذبه‌های این شهر را ببینید و لحظات خوشی را سپری کنید. برای ثبت‌نام در این تورها کافیست گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار، دارو، لوازم شخصی و لباس مناسب آماده کنید و با کارشناسان شرکت شیدای شادی سفر تماس بگیرید.

برای ارتباط با کارشناسان این شرکت می‌توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس بگیرید:

  • ۰۲۱-۸۸۹۹۳۱۷۷
  • ۰۲۱-۸۸۹۹۸۴۷۹
  • ۰۲۱-۸۸۹۹۸۴۹۱
  • ۰۲۱-۸۸۹۶۵۸۷۱
  • ۰۲۱-۸۸۹۷۴۷۸۴

در موارد اضطراری هم کارشناسان شرکت شیدای شادی سفر از این راه‌های ارتباطی پاسخگوی شما خواهند بود:

  • آیدی تلگرام: shaditour
  • آیدی اینستاگرام: shadi_tours
  • شماره تماس: ۰۹۳۹۵۹۵۹۴۹۱
  • نشانی ایمیل: tours@yahoo.com

انتهای پیام

مرتبط با : شیدای شادی سفر
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز