فوری/ شرایط دریافت وام های خرید کالای 100 و 150 میلیونی

ژیوار

افرادی که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، با مراجعه به بانک‌های آینده و مهر ایران می‌توانند از طرح تسهیلات خرید کالای این دو مجموعه بهره مند شوند. طرح تسهیلاتی بانک آینده تحت عنوان «جهاد کالا » و تسهیلات بانک مهر ایران با نام «کالا کارت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک مهر ایران که مایل به دریافت وام 150 میلیون تومانی بدون سود این مجموعه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ارائه ضامن رسمی برای دریافت این وام ضروری است. این وام بدون سود بوده و تنها کارمزد چهار درصدی دارد. مدت زمان بازپرداخت این وام بین 6، 9، 12، 18 و 24 ماه تغییر می‌کند. در صورتی که بانک حداکثر این وام را با نرخ کارمزد مشخص شده و همچنین بازپرداخت 24 ماهه به مشتریان بپردازد، میزان هر قسط 6 میلیون و 513 هزار و 738 تومان خواهد بود. کل سود این وام به 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز حول و حوش 157 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

درباره وام 100 میلیونی بانک آینده

افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی طرح تسهیلاتی جهاد کالا از بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این وام با توجه به سقف وام و رتبه اعتباری متفاوت است، اما داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی برای تمام متقاضیان ضروری است. سود این وام 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن بین 12، 24 و 36 ماه تغییر می‌کند. با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. کل سود وام 39 میلیون تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 139 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آیندهبانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز