6 رایحه تابستانی با ماندگاری بالا

عطر-کاماپرس
ژیوار

عطرهای تابستانی معمولا رایحه‌های خنک و سبکی دارند که ماندگاری بالای آنها، بر طرفدارهای این نوع عطرها اضافه می‌کند. زنان و مردان بسیاری هستند که برای فصل گرم سال، رایحه تابستانی با ماندگاری بالا را انتخاب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 6 رایحه تابستانی زنانه و مردانه با ماندگاری بالا را معرفی می‌کند.

شنل؛ رایحه تابستانی محبوب همه خانم‌ها

یک عطر زنانه‌ی فرانسوی که طرفدارهای بی‌شماری در همه جای دنیا دارد، شنل است. شنل چنس او تندر یک عطر صورتی برای روزهای گرم تابستان که به جذابیت هر خانمی اضافه می‌کند. از اسانس‌های اولیه‌ی این عطر می‌توان به میوه‌ی به و گریپ فروت اشاره کرد. بعد از آن هم اسانس یاس، سنبل و مشک، کهربا و زنبق و سدر خواهد بود. تنها چند قطره از این عطر بر روی لباس و بدن شما باعث می‌شود تا آخر روز حس خنکی در یک تابستان داغ را همراه خود داشته باشید. شنل جزو برندهای عطری است که هر فرد خوش سلیقه خواهان آن خواهد بود.

 اعتماد بنفس زنانه با رایحه تابستانی گوچی

عطری مسحور کننده برای تابستان که رایحه‌ای از باغ‌های ترنج را به همراه دارد. عطر گوچی بامبو زنانه در اسانس‌های میانی خود از گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گل سوسن استفاده کرده است. کهربا، وانیل و چوب صندل سفید هم جزو اسانس‌های پایه‌ای این عطر محبوب قرار گرفته. رایحه تابستانی عطر گوچی با ماندگاری بالایی که دارد به همه زنان اعتماد به نفس و جسارت می‌دهد. برای همین جزو پرفروش‌ترین عطرهای صنعت آرایشی به حساب می‌آید.

رایحه-عطر-تابستانی-کاماپرس

دریان سفر امید

اکلت دی آرپج؛ عطر ماندگار زنانه برای تابستانی

عطر اکلت دی آرپج یا لانوین اکلت یک عطر زنانه در لیست پرفروش‌ترین عطرهای تابستانه‌ی جهان قرار دارد. این عطر خنک که از مهد عطر جهان یعنی فرانسه به همه جای دنیا عرضه می‌شود هرروز طرفدارهای جهانی بیشتری پیدا می‌کند. اسانس اولیه‌ی این عطر از مشک، کهربا، سدر، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای، گل ویستریا، شکوفه هلو، گل اوسمانتوس و یاس بنفش تشکیل شده که مناسب هر خانم شیک پسند خواهد بود. چند قطره از این عطر تابستانی بر روی بدن یا لباس تا ساعت‌ها محیط اطراف شما را خوش بو می‌کند.

بیشتر بخوانید:

رایحه‌ی راحت و ماندگار تابستانی با پاکو رابان اینویکتوس

چند سالی از تولید عطر پاکو رابان اینویکتوس در اسپانیا نمی‌گذرد، اما در همین مدت 10 ساله، جزو محبوب‌ترین عطرهای مردانه برای تابستان قرار گرفته است. این عطر دارای رایحه‌ی خنک و تند یکی از عطرهای مناسب برای روزمره مثل زمان ورزش کردن یا دورهمی کوچک دوستانه به حساب می‌آید. اسانس اولیه این عطر شامل نارنگی ماندارین، آب دریا و گریپ فروت است. همچنین اسانس پایه آن از کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چوب گایاک تشکیل شده. پاکو رابان اینویکتوس انتخاب همه مردان جوان برای تابستان است.

کرید اونتوس؛ رایحه‌ای تابستانی برای جذابیت بیشتر مردان

استفاده از عطر کرید اونتوس مردانه باعث می‌شود تا حس قدرت مردانه در آقایان بیشتر احساس شود. اسانس اولیه این عطر شامل ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس است و در اسانس پایه هم از مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر استفاده شده است. چند قطره از این عطر بر روی لباس مردان جوان و میانسال، جذابیت آنها را در هر جمعی چند برابر خواهد کرد.

رایحه‌ی تابستانی و تلخ با شنل بلو ادوتویلت

عطر شنل بلو ادوتویلت، جزو عطرهای گرم مردانه است که معمولا در تابستان و بهار استفاده می‌شود. این عطر فرانسوی از اسانس لیمو ترش، نعناع هندی، نعناع ،خس خس ،سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی تشکیل شده که باعث رایحه‌ای تلخ و خنک مردانه شده است. عطر شنل بلو ادوتویلت از سال 2010 تا الان جزو پر فروش‌ترین عطرهای بهار و تابستان به حساب می‌آید که ماندگاری بالای آن به طرفدارهای این عطر اضافه کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ریحافروشگاه سفیر
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز