راهنمای خرید قهوه ساز دلونگی

شاخص
ژیوار

تجربه یک فنجان قهوه گرم و معطر هنگام عصر می‌تواند آرامش‌بخش باشد. خرید قهوه ‌ساز، فرصت مناسبی برای عاشقان قهوه است تا در کمترین زمان ممکن بتوانند در منزل قهوه‌ باکیفیت تهیه و نوش جان کنند. قهوه‌ ساز دلونگی با ارائه محصولات متنوع با کاربردهای ویژه، به کابران اجازه می‌دهد که بدون نیاز به مراجعه به کافی‌شاپ، انواع قهوه را تهیه کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شاخصه‌های مهم در خرید قهوه ساز دلونگی و مشخصات یک مدل از این برند ‌پرداخته است.

توجه به نیاز فردی و انتخاب نوع قهوه ساز دلونگی

پیش از هرچیز بهتر است به نوع دستگاه قهوه ساز توجه داشت قهوه سازها به صورت کلی با سه نوع دستگاه در بازار موجود هستند : قهوه ساز اسپرسوساز، کپسولی و فیلتری. قهوه سازهای اسپرسوساز برای عاشقانه قهوه اسپرسو گزینه مناسبی است. از طرف دیگر قهوه سازهای فیلتری معمولا قهوه ملایم و سبک‌تری را عصاره‌گیری می‌کند و قهوه سازهای کپسولی استفاده آسان و سریعی دارد؛ در واقع با قراردادن کپسول داخل دستگاه، با فشار یک دکمه، روند آماده‌سازی قهوه در سریع‌ترین حالت ممکن آغاز می‌شود.

1

ظرفیت و طراحی جمع و جور

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب قهوه ساز دلونگی، توجه به ظرفیت دستگاه است. اسپرسوساز و قهوه ساز دلونگی مدل icm15211 با ظرفیت 1.25 لیتری، گنجایش 10 فنجان قهوه دارد و از این رو برای دورهمی‌ها گزینه بسیار ایده‌آلی است. همچنین این دستگاه با طول و عرض 320 در 225 میلی‌متر، طراحی جمع و جور و نسبتا کوچکی دارد و استفاده از آن در تمامی نقاط آشپزخانه به راحتی امکان پذیر است.

2

قابلیت خاموشی خودکار، تضمین دوام دستگاه

یکی از ویژگی‌های جذاب لوازم برقی در دنیای پرمشغله امروزی، وجود فناوری خاموشی خودکار در آن است. این اتفاق علاوه بر جلوگیری از جوشیدن قهوه، از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند. در کنار خاموشی خودکار، دکمه‌ها و فضای کاربری آسان قهوه ساز دلونگی مدل ICM15211، استفاده از آن را برای هر فردی امکان‌پذیر می‌کند. در واقع تنها با قراردادن پودر قهوه در فیلتر مخصوص، ا فشردن دکمه شروع، قهوه‌ای خوش طعم و معطر در کمترین زمان ممکن آماده نوشیدن می‌شود.

دریان سفر امید

33

توان دستگاه و امکانات جانبی

قهوه ساز دلونگی مدل ICM15211، از توان مناسب 900 واتی برخوردار است. این توان علاوه بر افزایش سرعت روند تهیه قهوه، در دراز مدت نیز دوام دستگاه را در سطح بالایی نگه می‌دارد. در کنار توان بالا، این دستگاه مجهز به صفحه گرم نگهدارنده است؛ این قابلیت کاربردی، پس از دم‌کشیدن قهوه، می‌تواند دمای آن را در حد متعادل نگه دارد. این محصول حدود 1.7 کیلوگرم وزن دارد و جنس بدنه ان پلاستیک مقاوم و باکیفیت است. در کنار دستگاه قهوه ساز دلونگی، قوری از جنس پیرکس نیز مقاومت بالایی در برابر حرارت و ضربه دارد. فیلتر دستگاه نیز از نوع کاغذی است.

4

خرید قهوه ساز دلونگی از طریق سایت «لوازم خانگی»

مجموعه لوازم خانگی در زمینه عرضه لوازم خانگی با سابقه نزدیک به چهل سال فعالیت حضوری، از سال 1365 و نزدیک به 10 سال فعالیت اینترنتی، از سال 1395، نیاز بسیاری از کاربران را به خوبی برآورده می‌کند. امکان خرید انواع قهوه ساز دلونگی از جمله مدل ICM15211، شرایط سفارش اینترنتی و تحویل درب منزل را برای کاربران فراهم کرده‌است.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی انواع قهوه ساز دلونگی ، می‌توانند به سایت این مجموعه به نشانی https://lavazemkhonegi.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام.

مرتبط با : لوازم خونگی
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز