آشنایی با تفریحات تابستانی استانبول

تفریحات تابستانی استانبول -کاماپرس
ژیوار

استانبول به واسطه موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده­، مقصدی بی‌نظیر برای گردشگران است. تابستان برای برخی از افراد فصل سفر و شروع ماجراجویی‌های مختلف است و همزمان ایرانیان زیادی در این فصل به استانبول سفر می‌کنند. افراد با رزرو تور استانبول می‌توانند روزهای خود را با بازدید از مکان‌های دیدنی و انجام فعالیت‌های آبی مختلف و شب‌ها را با پرسه زدن در خیابان‌های مشهور این شهر سپری کنند و از تماشای زیبایی‌های این شهر لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش فعالیت‌­های متنوع تابستانی در تور استانبول را شرح داده است.

رزرو تور و گشت و گذار در تنگه بسفر

سفر به استانبول در تابستان فرصت خوبی برای گشت و گذار در دل تنگه بسفر برای گردشگران است. رزرو تور گروهی تنگه بسفر از فعالیت‌های محبوب در این شهر است و به افراد اجازه می‌دهد که با توجه به بودجه خود یکی از انواع گزینه‌های مختلف تور را برای خود انتخاب کنند. گردشگران با رزرو این تور می‌توانند چشم انداز فوق‌العاده‌ای از بناهای زیبای استانبول را مشاهده و وسعت این شهر را به خوبی درک کنند. هم‌چنین افراد می‌توانند در کنار تماشای شهر و زیبایی بسفر در طول روز، در هنگام غروب آفتاب نیز نمایی زیباتر از این شهر مشاهده کنند. گشت و گذار در تنگه بسفر فرصت مناسبی برای تماشای زیبایی‌های استانبول و عکاسی از جاذبه‌های اطراف برای افراد فراهم می‌کند.

تفریحات تابستانی در استانبول - کاماپرس

تفریحات شبانه در استانبول

از بهترین تفریحات شبانه در استانبول می­توان به قدم زدن در خیابان‌های معروف این شهر اشاره کرد. خیابان‌های استانبول مملو از مردم بومی و گردشگران از کشورهای مختلف است که به واسطه هوای عالی در کنار فضای پر جنب و جوش و فعال، این مکان‌ها را برای گذراندن شب‌های خود انتخاب می‌کنند. هم‌چنین گردشگران می‌توانند شب­ها از تماشای فیلم‌ در سینمای روباز لذت ببرند یا در فستیوال‌های موسیفی مختلف تابستانی استانبول شرکت کنند. گشت و گذار با اتوبوس‌های توریستی به­ویژه برای افرادی که برای اولین بار به استانبول سفر می‌کنند، فرصت عالی برای شناخت استانبول و لذت بردن از مناظر زیبا و هوای فوق‌العاده آن فراهم می‌کند.

دریان سفر امید

انجام فعالیت‌های آبی متنوع در استانبول

استانبول مکانی فوق‌العاده برای انجام فعالیت‌های آبی مختلف در تابستان است. افراد با سفر به این شهر می‌توانند از سواحل زیبای اطراف آن لذت ببرند و انواع ورزش‌های آبی مختلف از جمله موج سواری و کایاک سواری را تجربه کنند. استانبول مقصد بسیاری از پارک‌های آبی بزرگ و متنوع در ترکیه است و همین موضوع باعث شده که گردشگران زیادی یک روز خود در این شهر را به انجام تفریحات مختلف در میان سرسره‌های مهیج در پارک‌ها اختصاص دهند و از آن لذت ببرند.

تفریحات تابستانی استانبول - کاماپرس

غذاهای تابستانی

ترکیه به داشتن غذاهای مختلف و لذیذ مشهور است و گردشگران زیادی برای امتحان کردن غذاهای متنوع ترکی به این شهر سفر می‌کنند. برخی غذاهای ترکی همزمان با گرم شدن هوا طرفداران بیشتری پیدا کرده و حس تازگی و خنک شدن را در وسط گرمای تابستان برای افراد فراهم می‌کنند. انواع غذاهای مشهور در کنار بستنی‌های مشهور ترکی و نوشیدنی‌هایی با طعم‌های عجیب و در عین حال بی‌نظیر باعث می‌شود که گردشگران حس و حال متفاوتی از خوردن غذاهای تابستانی در سفر خود به استانبول تجربه کنند.

غذاهای استانبول - کاماپرس

رزرو تور استانبول با «نیک سام سفر»

ایرانیان زیادی استانبول را به عنوان مقصد تفریح و گردش خود انتخاب می‌کنند. این شهر مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد است و سفر به این شهر باعث می‌شود که افراد فعالیت‌های مختلفی را در استانبول تجربه کنند. هزینه رزرو تور استانبول بسته به تعداد مسافران، هتل انتخابی، تعداد روزهای اقامت و خدمات مورد نیاز متفاوت است. علاقه­مندان برای رزرو تور استانبول و یا اطلاع از قیمت‌های تابستانی آن می‌توانند با نیک نام سفر در تماس باشند. نیک سام سفر بهترین تورهای خارجی و داخلی را با بالاترین کیفیت و خدمات به گردشگران ارائه می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه رزرو تور استانبول و اطلاع از قیمت‌ آن می‌توانند به وبسایت www.niksamsafar.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 44272500_021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : نیک سام سفر
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز