ترامپ ها دنیای کریپتو را تسخیر کردند

ژیوار

اخیرا دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، نسبت به کریپتو دیدگاه مثبتی دارد. ترامپ در حمایت همه جانبه از کریپتو، مقدار زیادی اتریوم و میم کوین‌ها را نیز خریداری کرده است.

به گزارش کاماپرس، دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، طی چند ماهه اخیر از بازار رمزارزها حمایت همه جانبه به عمل آورده است. طبق گزارش‌ها ترامپ در راستای حمایت بیشتر از بازار رمزارزها، برخی از میم کوین‌ها و ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و نگهداری می‌کند. براساس گزارشات منتشر شده، ترامپ بالغ بر 1 میلیون دلار اتریوم و توکن میم MAGA دارد. سرمایه گذاری ترامپ روی این دو ارز دیجیتال باعث جلب توجه سرمایه گذاران زیادی شده است.

بیشتر بخوانید:

پسران دونالد ترامپ هم به بازار رمزارزها خوشبین هستند!

پسر بزرگ دونالد ترامپ، دونالد ترامپ جونیور، هم حمایت زیادی از بازار رمزارزها و پلتفرم‌های مالی ارزهای دیجیتال دارد. اخیرا پسر ترامپ از برنامه خود برای راه اندازی یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز بر پایه رمزارز خبر داده است. این پلتفرم مالی غیرمتمرکز رفع نابرابری در دسترسی به خدمات بانکی را دنبال می‌کند. به گفته جونیور در یک نشست پرسش و پاسخ، طرح وی یک میم کوین ساده نیست و او قصد ایجاد پلتفرمی را دارد که به خوبی با سیستم بانکی سنتی مقابله کند.

دریان سفر امید

طبق گفته‌های جونیور، این پروژه در حال طی کردن مراحل اولیه است و احتمالا در طولانی مدت عملیاتی شدن آن اتفاق افتد. در این نشست، جونیور به ارائه جزئیات بیشتر یا چارچوب زمانی برای عملی شدن طرح خود نپرداخت.

علاوه بر جونیور، اریک ترامپ، دیگر فرزند دونالد ترامپ، با انتشار پیام‌هایی در صفحات مجازی به فضای رمزارزی روی خوش نشان داده و از علاقه خود به این بخش‌ها گفته است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز